Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

na épp ezért lessz egy atlagos semmit mondo a többi majd 20 éves Gsi vel egyszinten ...

rá nézek és csak annyit mondok semmi extra ...... csak egy GSi....

semmit nem raktal hozza amivel a tied mas lessz ... nem a turborol beszélek .. mert az enyimbe amit vissza kerül egy Xe motor .. nem lessz vele több szivas és az én kocsimhoz azért elég rendesen hozza van nyulva ... de nem egy átlag GSi ... És ez a lényeg ezért nem emlithetö egy lapon a tied a Coupéjéval vagy az enyimmel .......

ha veszek egy kocsit ami remélem mostmar megtörténik ...

biztos hozza fogok nyulni és nem azért hogy feltünést keltsek hanem azért hogy az enyém nekem legyen mas és ne csak annyit lehessen rá mondani hogy ez is csak egy XY márka és kész ....

erröl szol az ha az ember nem csak A- bol B-be valo jarkalasra hasznalja a kocsijat hanem egy életstilus és a hobbija ... ....

Amit írsz az a te meglátásod,van aki másként látja.

Én pl sokkal többre tartok egy gyári állapotban lévő régi autót,mint bármilyen streetracerboy übertuning vasat.

A tiéd sem olyan nagy durranás kivülről,az meg hogy jól gyorsul...na puff neki,viszont üzemórás az is,mint egy kombájn. :lol:

Szal lehetne ezt ragozni,de azt hiszem nem pénz kérdése az autók szeretete,viszont mindeki más szempontok alapján ítéli meg mi tetszik neki és mi nem.

Link to comment
Megosztás:

Ebben biztos van valami,de közel annyit nem adtak el belöle mint ebből,és gondolom ez is közre játszik abban hogy magasan van az ára.....A mobile.de-n 15000euro volt a legolcsóbb :lol: és tényleg nagyon komolyan néz ki......

Ezt nem akartam így leírni hátha SEATosok is olvassák a fórumot :D :lol: :lol: :lol: :lol:

pista, az rs fókuszra becseréltem volna gondolkodás nélkül az asztrám az átalakítás előtt bármikor........... az st-re soha.

Link to comment
Megosztás:

ennyi... jó szándékú mérnök emberek vótak azok, pár dolgot megoldottak vele: pl. így nem kell a kipucsövet a moci alatt elvezetni -> lejjebb ereszthető a motor (lentebb is van, mint az enyém) -> sokkal jobb (lentebb) lesz a súlypont. na de cserébe betették a főzőüstbe szegény turbinyekket... az ember már csak ilyen, mindenre nem tud gondolni.

az opel csomót újított a corsa opc mocijával. kíváncsi leszek pl., hogy az az ötletük, hogy az ECU-t rátették a szívósorra miféle hátránnyal fog majd járni... az előny nyilvánvaló: az ECU a viszonylag hűvös szívósoron van jó viszonyok közt.

Mondjuk ezt az ECU-s megoldást hülyeségnek tartom sok szempontból, mint pl. mosás (ha már a öregszik a tömítés), többször kell fizikailag hozzányúlni mikor az ember mocit javít majd későbbiekben. Ha annyira melegszik eze a kütyü akkor miért nem oldották meg passzív hűtéssel, vagy egyszerűen már nincs hely a beltérben? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk ezt az ECU-s megoldást hülyeségnek tartom sok szempontból, mint pl. mosás (ha már a öregszik a tömítés), többször kell fizikailag hozzányúlni mikor az ember mocit javít majd későbbiekben. Ha annyira melegszik eze a kütyü akkor miért nem oldották meg passzív hűtéssel, vagy egyszerűen már nincs hely a beltérben? :lol:

a korza motorterében? viccősz? :lol: befér egy szkvas pálya a motor mellé...

Link to comment
Megosztás:

Erről nincs igazán mit csevegni a 180asok iszonyat nudlik...nem is értem...ehhez a kasznihoz legalább kell a 250 LE...

jó az anti, csak elvette neked is az agyad a kék-fekete, 300le alatt úgy érzed egy vasalóra tett fel az anyukád, nem egy sportkocsiban ülsz... ez ilyen. amire való a 180LE konfig szeát is jó meg a 200LE konfig géasztra, meg a 225LE konfig fókuszestélyi

Link to comment
Megosztás:

pista, az rs fókuszra becseréltem volna gondolkodás nélkül az asztrám az átalakítás előtt bármikor........... az st-re soha.

Ha nagyon gazdag lennék akkor valószínű hogy olyat vennék....de sajnos nem vagyok az....ráadásul itthon nincs jó állapotú :lol: Persze lehet rosszak az infoim)

Link to comment
Megosztás:

Ha nagyon gazdag lennék akkor valószínű hogy olyat vennék....de sajnos nem vagyok az....ráadásul itthon nincs jó állapotú :lol: Persze lehet rosszak az infoim)

egy szuper darabot évekig árult a gazdája... iszony drágán az igaz... az nagyon szép volt.

Link to comment
Megosztás:

Ez mekkora hülyeség! :lol:

Neked az F1-es is kevés lenne egy hét után! :lol:

Azért egy átlagos gsi után is elég nehéz autót választani,mivel várja az ember hogy jól megy,de mégse......Akkor gondolj bele egy 300LE autó után milyen lehet.A belsőt külsőt úgy is hamar megszokod,így csak a moci okozhat állandó örömöt.Persze akkor ha folyamatosan húzod :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.