Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Amíg nem ültem vti-be kivülről nekem is tetszett hogy megy....Az hogy 8000ről el lehet vele indulni az tényleg nagyon komoly.De az hogy 2.telin alig tudunk felmenni egy emelkedőre az vicces.....Városi használatra szerintem abszolút nem alkalmas,7000alatt szinte semmi nem történik.......

A VTI 1.6 ban más mint egy 2.0 vagy 2.2 vagy 2.3 ban! Az 1.6 VTI kb 5400 nél nyit a többit most fejből nemtudom... Tudod mennyi egy VTI nyomatéka történetesen egy 1.6 nak 154 NM Nekem nem VTI-m volt de a VTI sem ment jobban mint az én 150LE-s sima szívóm! De azért egy 2.0 vagy 2.2 moci annak már van nyomatéka! :lol:

Link to comment
Megosztás:

igen Lali mondta, hogy jól húzható az a blokk, de hát mert 2,5 literes, persze, hogy potensebb, mint a 2 literesek. ha erre gondoltál, sztem nem oldódott meg a kérdés, mert ettől nem lett az a motor 'sokkal-sokkal' jobb.

nem tudom, hogy az a sok gec-mec ami az én mocimmal volt, mire moci lett belőle, hogy festene annál a motornál. nem lepődnék meg, ha kiderülne, alapból ugyanaz a nagypapa motor mint a z20let.

na ezt a z20leh-hel máris megspóroltad, alapból mindent tud a 'nagy' teljesítményhez. sztem az egy elég jó motor, persze vannak hibái, mint mindennek. Demó említette pl. az olajpumpás ügyet, ami ezexerint ott sem megoldott, stb. biztos van más is. de ezzel számolni kell a ford/volvonál is sztem. azt is emberek tervezték, az is tele van benszülött f@szságokkal, mint minden, amit emberek terveznek.

Lehet igazad van...de OPC-re sose lesz pénzem.....H ra meg pláne nem.Megnéztem a mobile.de van egy G OPC caravan de 11000euro felett van az ára,az pedig elég sok szerintem :lol:

Arról nem beszélve hogy Én elég sok rosszatt hallottam a z20let-ről,és az új motort se nagyon isteniti senki...(kivéve Sanyi :lol: )de lehet félre értettem valamit.....Fordos(volvos)tapasztalat szerintem itthon nagyon kevés van..... :lol: de beregéltem a focus club fórumjára ott remélem több infoval tudnak szolgálni.

Link to comment
Megosztás:

vhb :lol:

pista, én nem fogok szájtépni most se, mint eddig sose, hogy opel így meg úgy, mindenki azt vesz, amit akar, abban hisz, amiben akar. a tények meg tények. ezért szerettem volna, hogy mondj tényeket, mert engem is érdekel, lehet esetleg vmit tanulni belőle, ha tényleg jobb az a motor.

Link to comment
Megosztás:

Arról nem beszélve hogy Én elég sok rosszatt hallottam a z20let-ről,és az új motort se nagyon isteniti senki...(kivéve Sanyi :lol: )de lehet félre értettem valamit.....Fordos(volvos)tapasztalat szerintem itthon nagyon kevés van..... :lol: de beregéltem a focus club fórumjára ott remélem több infoval tudnak szolgálni.

Ford(volvo) mocit amúgy ki isteníti ha nem is nagyon van itthon??? :lol:

Link to comment
Megosztás:

vhb :lol:

pista, én nem fogok szájtépni most se, mint eddig sose, hogy opel így meg úgy, mindenki azt vesz, amit akar, abban hisz, amiben akar. a tények meg tények. ezért szerettem volna, hogy mondj tényeket, mert engem is érdekel, lehet esetleg vmit tanulni belőle, ha tényleg jobb az a motor.

Kár itt vitázni...már megmondtam...1.8T... :lol: :lol: :lol: még az átírás is olcsóbb...mert 1800ccm től van váltás... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Laliiiiiiiiiii a Ford titkos mérnöke, akit azért küldtek a Föld nevű bolygóra, hogy az összes let és xe tartalékot feleméssze... :lol: :lol: :lol:

jól halad :lol: :lol: múltkor beleszúrt egy c20xe-t egy sündisznóba.......... jól teppeget a kis sz@r utána

Link to comment
Megosztás:

A 2,5 mocira még a biztosítás is drágább :lol:

14014ft lenne a negyedéves bizti a providenciánál...azt hiszem ez még belefér :D

Laliiiiiiiiiii a Ford titkos mérnöke, akit azért küldtek a Föld nevű bolygóra, hogy az összes let és xe tartalékot feleméssze...

Mikor a lali mondta elöször annyira nem hittem neki,de mikor a Fordos srác is mondta akkor már hihetőbb volt a story..... :D :lol: :lol: Mindegy a lényeg hogy az OPC nagyon drága,nincs belöle 5 ajtós így az kilőve :lol: :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Kár itt vitázni...már megmondtam...1.8T... :lol: :lol: :lol: még az átírás is olcsóbb...mert 1800ccm től van váltás... :lol:

abból se mind1 melyik... vegyél egy 180LE-st, oszt progiztasd át 210LE-re, oszt hidd azt, hogy jó motorod van :lol: :D :D

Link to comment
Megosztás:

vhb :lol:

pista, én nem fogok szájtépni most se, mint eddig sose, hogy opel így meg úgy, mindenki azt vesz, amit akar, abban hisz, amiben akar. a tények meg tények. ezért szerettem volna, hogy mondj tényeket, mert engem is érdekel, lehet esetleg vmit tanulni belőle, ha tényleg jobb az a motor.

Ezért is regéltem a ford fórumra...remélem ott elmondják milyen turbo mekkora nyomáson stb.......

Link to comment
Megosztás:

14014ft lenne a negyedéves bizti a providenciánál...azt hiszem ez még belefér :D

Mikor a lali mondta elöször annyira nem hittem neki,de mikor a Fordos srác is mondta akkor már hihetőbb volt a story..... :D :D :lol: Mindegy a lényeg hogy az OPC nagyon drága,nincs belöle 5 ajtós így az kilőve :lol: :lol: :D

Dehogynem, Zafira, Vectra :D

Amúgy meg azt hallottam, hogy a Babetta motorja legjobb, mert ha azon elszáll a turbó akkor lehetmég tekerni hazáig :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

abból se mind1 melyik... vegyél egy 180LE-st, oszt progiztasd át 210LE-re, oszt hidd azt, hogy jó motorod van :lol: :lol: :lol:

Jó kis moci az amúgy...mondjuk ami nekem van...de hogy a é csinálták meg úgy, hogy dög melege legyen egyfolytában... :lol: gondoltak egy csomó mindenre...dugók, csapágyazás, hajtókarok, dugóhűtés, EGT figyelés, stb...és fogják és hátraqrják a turbót??? Eszetlenség... :lol:

Link to comment
Megosztás:

g opc-t nem ajánlom, drága és lájtos, ne kövesd el azt ahibát, amit én :lol:

ha nem akarod babrálni, vagy max. fáze-1 akkor mehet, arra tökéletes, kivisz a világból, van eladó 300ezer km-es, amiben gyári a belső + turbó

Olyan autó nem kell amiben 300e km van.....Volt már olyan autóm amit a 2.nap után megbántam...abból nem kérek még1x :lol:....Az tetszett benne hogy itthon nincs,de mikor megnéztem az árát be is zártam.......

Dehogynem, Zafira, Vectra :D

Amúgy meg azt hallottam, hogy a Babetta motorja legjobb, mert ha azon elszáll a turbó akkor lehetmég tekerni hazáig :lol: :lol:

A vectra hororr és az is 2.0 felett van.....Zafirát inkább hagyjuk.Annak a belseje olyan mint egy ikarus busz :lol:

Link to comment
Megosztás:

Olyan autó nem kell amiben 300e km van.....Volt már olyan autóm amit a 2.nap után megbántam...abból nem kérek még1x :lol:....Az tetszett benne hogy itthon nincs,de mikor megnéztem az árát be is zártam.......

A vectra hororr és az is 2.0 felett van.....Zafirát inkább hagyjuk.Annak a belseje olyan mint egy ikarus busz :lol:

:lol: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

egyébként biztos vagyok benne, hogy a ford st jó gép, de ha az árát nézem, a vaknak is szembe jön, hogy a régi rs ugyanannyiba kerül 5 évesen... nem véletlen. az nem nagypapa autó, az st-ről jobban el tudom képzelni.....

Igen az ára az nem szép...de ugyan így nem olcsó egy opc sem...vagy akár a Cupra R, hogy ne menjek messzire...a gyári "csúcs"gépek soha nem a arról szólnak, hogy mindenki vegye vigye...

Link to comment
Megosztás:

Jó kis moci az amúgy...mondjuk ami nekem van...de hogy a ######é csinálták meg úgy, hogy dög melege legyen egyfolytában... :lol: gondoltak egy csomó mindenre...dugók, csapágyazás, hajtókarok, dugóhűtés, EGT figyelés, stb...és fogják és hátraqrják a turbót??? Eszetlenség... :lol:

ennyi... jó szándékú mérnök emberek vótak azok, pár dolgot megoldottak vele: pl. így nem kell a kipucsövet a moci alatt elvezetni -> lejjebb ereszthető a motor (lentebb is van, mint az enyém) -> sokkal jobb (lentebb) lesz a súlypont. na de cserébe betették a főzőüstbe szegény turbinyekket... az ember már csak ilyen, mindenre nem tud gondolni.

az opel csomót újított a corsa opc mocijával. kíváncsi leszek pl., hogy az az ötletük, hogy az ECU-t rátették a szívósorra miféle hátránnyal fog majd járni... az előny nyilvánvaló: az ECU a viszonylag hűvös szívósoron van jó viszonyok közt.

Link to comment
Megosztás:

egyébként biztos vagyok benne, hogy a ford st jó gép, de ha az árát nézem, a vaknak is szembe jön, hogy a régi rs ugyanannyiba kerül 5 évesen... nem véletlen. az nem nagypapa autó, az st-ről jobban el tudom képzelni.....

Ebben biztos van valami,de közel annyit nem adtak el belöle mint ebből,és gondolom ez is közre játszik abban hogy magasan van az ára.....A mobile.de-n 15000euro volt a legolcsóbb :lol: és tényleg nagyon komolyan néz ki......

Nem...nem vicces szánalmas... Még jó, hogy én 14.8-at mentem...

Ezt nem akartam így leírni hátha SEATosok is olvassák a fórumot :D :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.