Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
ugyan az a jelenség mint a régi tőkékkel, szerintem nincs köze a tőkének már ehhez, ha lenne miért csak 1 csattog vagy max 2 a 16ból? tiéd sem csattog hidegen sem?

dehogyisnem csattog , de max 1-2 percig (1-2 nap állás után az én tőkéim szarok) de ha leállok a kocsival és mondjuk 6 órát áll és elindítom nemcsattog! Kb 1-2 nap állás után kerepel veszettül! De lehet a HF van kikopva ! nemtudom még nemcseréltem tőkét,,, ha csere után is csattog akkor a fészek van kikopva én így halottam!

Elküldve
dehogyisnem csattog , de max 1-2 percig (1-2 nap állás után az én tőkéim szarok) de ha leállok a kocsival és mondjuk 6 órát áll és elindítom nemcsattog! Kb 1-2 nap állás után kerepel veszettül! De lehet a HF van kikopva ! nemtudom még nemcseréltem tőkét,,, ha csere után is csattog akkor a fészek van kikopva én így halottam!

Én c20xe-t raktam bele, utángyártottat, és nem csattog hidegen se, pedig decemberbe raktam bele. Melegen mintha lehetne hallani egy kicsit, mint már említettem a felhígult olaj miatt talán, de lehet rigójás vook :D

Elküldve
Én c20xe-t raktam bele, utángyártottat, és nem csattog hidegen se, pedig decemberbe raktam bele. Melegen mintha lehetne hallani egy kicsit, mint már említettem a felhígult olaj miatt talán, de lehet rigójás vook :P

Az könnyen lehet hogy rigojás vagy :D a Honda után eleinte én is nyitogattam a mocitetőt az olajszintért! :D

Elküldve
Az könnyen lehet hogy rigojás vagy :D a Honda után eleinte én is nyitogattam a mocitetőt az olajszintért! :D

Úgy vagyok vele, hogy ha még hidegen nem csattog akkor nem érdekel. Olajnyomást kéne mérni csak nem toom pontosan hová kell csatlakoztatni az órát, talán az elosztó mögötti hernyócsavar helyére.

Elküldve
Úgy vagyok vele, hogy ha még hidegen nem csattog akkor nem érdekel. Olajnyomást kéne mérni csak nem toom pontosan hová kell csatlakoztatni az órát, talán az elosztó mögötti hernyócsavar helyére.

Gabit kő megkérdezni,,, nekem aszonták a srácok amég melegen nincs habgja xarjak rá :P Mondjuk égő elindítani mert veszett hangja van ám :D De melegen meg olyan mintha a kocsi elemes lenne! :D

Elküldve
Komolyan az őrületbe kerget hogy ha áll 10 percet és már csattog 4-5 percig (szerintem 1 tőke). Olyan lehetséges hogy mikor beleraktam az új tőkéket kinyomkodva fullra, és akkor lelevegősödött az egyik tőke és nem tudja kidolgozni magából?? :D már nem tudom mire gondoljak.

Dini van CW hengerfejed?

1. Olajnyomás alacsony vagy 2. Sokáig járt a kocsi a szar tőkékkel és a HF kuka......

Elküldve
Mi ebben a fura...adott volt egy sedan aztán beleqrtak egy xet... :P és még ismerjük is... :D

OK csak semmi fotó meg nem valami közlékeny a hírdetés.Nekem ezért vált "érdekessé" :D

Elküldve
Gabit kő megkérdezni,,,

Konkrétan fogalmam sincs, C20XE-n hol vannak csatlakozási pontok olajághoz.

A nyomásmérők szondáját a gyári olajgomba helyére kell tenni, mert azokon van

olyan kapcsolójel is, ami kell a műszeregység visszajelző lámpájához :D

Elküldve
Konkrétan fogalmam sincs, C20XE-n hol vannak csatlakozási pontok olajághoz.

A nyomásmérők szondáját a gyári olajgomba helyére kell tenni, mert azokon van

olyan kapcsolójel is, ami kell a műszeregység visszajelző lámpájához :P

na na azért csak tudsz valamit! :D :D

Elküldve
Csokié ugye? Melyiket adja el?

Sedan :D Csokinak caravanja van...Arról van szó amit a Magyar Zoli csinált magának......sürke sedan astra

Elküldve
Konkrétan fogalmam sincs, C20XE-n hol vannak csatlakozási pontok olajághoz.

A nyomásmérők szondáját a gyári olajgomba helyére kell tenni, mert azokon van

olyan kapcsolójel is, ami kell a műszeregység visszajelző lámpájához :D

Gondolom akkor fel kell rakni egy elosztó csavart és betekerni a visszajelzó és a műszer jeladóját. Turbós calin kéne megnézni mert ott nincs digitműszerfal ami mérné az olajnyomást, hanem külön műszeregység van. Nem toom, hogy jól tudom e, de úgy hallottam, hogy a legtávolabbi ponton kell mérni olajnyomást és ezért van a hengerfej baloldalán a szívó oldali veztengely alatt egy hernyó csavar, amibe műszert lehet rakni.

Elküldve
Gondolom akkor fel kell rakni egy elosztó csavart és betekerni a visszajelzó és a műszer jeladóját. Turbós calin kéne megnézni mert ott nincs digitműszerfal ami mérné az olajnyomást, hanem külön műszeregység van. Nem toom, hogy jól tudom e, de úgy hallottam, hogy a legtávolabbi ponton kell mérni olajnyomást és ezért van a hengerfej baloldalán a szívó oldali veztengely alatt egy hernyó csavar, amibe műszert lehet rakni.

igen elvileg oda kell rakni, de az a csavar jó eséllyel bevan sülve. :D

Elküldve
Horváth Andris(veszprém) egy Calibra Turót vinne oda holnap és érdeklődött hogy mi ujság van arra fele...

Na mesélj már egy kicsit hogy áll már az astrája??? Ezer éve nem találkoztam már vele, még mindig Let-bontóst játszik? Apám Svájc összes turbo calija nála köt ki a végén :D De az övével meg nem halad. Mondjuk szép kék színt talált a vasának, de mikor láttam még darabokban volt. Tudsz valami frissebb verzióval szolgálni?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.