Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Félre ne érts, nem vitatkozni akarok, tudom hoyg Te jobban értesz hozzá mint én. De ha az a cső ami kilóg akkor mint a szívótorok és csak pár mm-t változik a szívócső átmérője a +1 toldás miatt, az annyira hazavághatja a teljesítményt?

Egyébként ezt nem megvételre mondták, hanem mint otthon is elkészíthető egyszerűbb és olcsóbb megoldás. :D

Ezen az álltalad belinkelt házi készítésen is csatlakoztatni kell az alapjárati moci csövét.Viszont ehez még kell egy C18xe vagy C20xev-é szivócső és ezen van rajta a csonk amire rákötöd az alapjárati moci csövét.

Elküldve
Az is jó lenne...Mennyi?????

Egyébként castrol magnatecet néztem.......Kicsit olcsónak is találom,de az nem baj ...... 5890/4L és 1550/L Liqui Molly nincs nekik...... :D

A Castrol-t én 5500 vettem, nagyon nincs vele gondom, de szerintem és vti-s havarom szerint mintha melegen nagyon behígulna, én ezt vetten észre, lehet másnak tökéletes. Legközelebb kipróbálom az Edge-t, mert jobb hőmérsékleti adatai, és most a főnix-nél 9900Ft.

Elküldve
De mielött nagycsoportos lettél elötte még csak a %7Boption%7Dkocsog_kicsi%7Boption%7D-öt kaptad meg jelnek... :D :D

Ha valaki mesél valamit Antinak, de feledje előtte a jelszót !

Klatty-Klatty-Klatty-Klatty :P ;) B) B)

Elküldve
A Castrol-t én 5500 vettem, nagyon nincs vele gondom, de szerintem és vti-s havarom szerint mintha melegen nagyon behígulna, én ezt vetten észre, lehet másnak tökéletes. Legközelebb kipróbálom az Edge-t, mert jobb hőmérsékleti adatai, és most a főnix-nél 9900Ft.

Én is azt vettem, Edge 10w60 igaz 4l volt 12 ezer akármennyi, meg plusz 1l 4ezer akármennyi, sajna külön az egy iter drágább..

* SAE besorolás: 10W-460

* Viszkozitás 40°C-on: 161.0 mm2/s

* Viszkozitás 100°C-on: 24.2mm2/s

* Viszkozitási index (VI): 179

* Relatív sűrűség (15°C-on):864 kg/m3

* Semlegesítési szám (TBN): 8.0 mgKOH/g

* Dermedéspont: –51°C

* Szulfáthamu tartalom 1.10 tömeg%

Elküldve
Ha valaki mesél valamit Antinak, de feledje előtte a jelszót !

Klatty-Klatty-Klatty-Klatty :D :D :P ;)

Majd akkor szólj, ha történik valóban ilyen...addig ülj vissza szépen az iceteásflakonokra, azt cigizzzzzééé szépen... B) B)

Elküldve
Majd akkor szólj, ha történik valóban ilyen...addig ülj vissza szépen az iceteásflakonokra, azt cigizzzzzééé szépen... :D ;)

Ha nem mondok el neked semmit, akkor nincs ami szivárogjon :D :P

Elküldve
Ha nem mondok el neked semmit, akkor nincs ami szivárogjon :D :D

Na bakker...így sosem fogom megtudni az üres flakonok, és cigisdobozok árfolyamát...a francba... :P ;) Különben is...így 32 évesen azért már csak más dolgokon kéne, hogy járjon az eszed, mint a titkok megtartásán...nálunk ez oviban lecsengett... :D B) B)

Elküldve
Ezen az álltalad belinkelt házi készítésen is csatlakoztatni kell az alapjárati moci csövét.Viszont ehez még kell egy C18xe vagy C20xev-é szivócső és ezen van rajta a csonk amire rákötöd az alapjárati moci csövét.

áhá... akkor itt van a vau vau eltemetve... Köszi. :D

Elküldve
Különben is...így 32 évesen azért már csak más dolgokon kéne, hogy járjon az eszed, mint a titkok megtartásán...nálunk ez oviban lecsengett... B) ;) B)

Majd amikor megtépi a hajad és összever mert kedvel akkor tudod hogy már felfejlődött általános iskolás szintre. :D :D :P

Elküldve
Szerintem még mindíg felesleges a 10W60 a GSi-be.......

Szerintem nem, kell bele az a 10W-60 hidd el! :D Ne csak egy tötyöris napot nézzünk meg , hanem egy kemény íveltebbet is! :D

Elküldve
http://img0.tar.hu/warwolf/size2/34513965.jpg

Ezt linkelte nekem warwolf hogy ilyet is lehet csináltatni PowerCup helyett... Ezen nem látok csak egy csövet... :D

Ha valakinek kell powercup utánzat az szóljon, képeket csak a hét végére took felrakni, mert legyártás alatt van egy pár darab. Szerintem nagyon zsír lesz, munkatársam marja ki cnc-n aluból (szinte tükör) neki is c20xe calibrája van és addig hekkeltük még tökéletes nem lett. A kivitel nagyon szép, hasonlít a fenti linken látható trógerságra, de ennek a 75mm-s csöve egybe van marva a talppal, és már csak egy c18xe vagy direkszűrő könyök kell rá aminek az oldalába be kell fúrni és belerakni az esztergált csonkot. A talp magasabb, hogy bagyobb legyen a kis pillangószelepnek a tere is. Haverom aki csinálta, azt mondta tökéletes, hangja mint állat, és alapjárat is van normálisan.

Elküldve
Ha valakinek kell powercup utánzat az szóljon, képeket csak a hét végére took felrakni, mert legyártás alatt van egy pár darab. Szerintem nagyon zsír lesz, munkatársam marja ki cnc-n aluból (szinte tükör) neki is c20xe calibrája van és addig hekkeltük még tökéletes nem lett. A kivitel nagyon szép, hasonlít a fenti linken látható trógerságra, de ennek a 75mm-s csöve egybe van marva a talppal, és már csak egy c18xe vagy direkszűrő könyök kell rá aminek az oldalába be kell fúrni és belerakni az esztergált csonkot. A talp magasabb, hogy bagyobb legyen a kis pillangószelepnek a tere is. Haverom aki csinálta, azt mondta tökéletes, hangja mint állat, és alapjárat is van normálisan.

Egy árat dobhatnál róla PÜben. :D

Szerk.: Xray te meg olvass PÜ-t. :D

Elküldve
Szerintem nem, kell bele az a 10W-60 hidd el! :D Ne csak egy tötyöris napot nézzünk meg , hanem egy kemény íveltebbet is! :D

Én raktam bele 10W60 és egy kalap sz@r volt....míg a 10W40 semmi bajom....Amúgyse tart egy olaj nálam 5-6e nél többet.....10W60 a turbósba kell.

Elküldve

kell az egy 200ezer fölött futot eleve tök más olajhoz tervezett motorhoz hisz mindenki üvegen megy és extrém körülmények között használja az xe ket ......gec kiváncsi lennék egyáltalán az a funkcio amire azt az olajat tervezték szerepet kap e egyáltalán..

Elküldve
Én raktam bele 10W60 és egy kalap sz@r volt....míg a 10W40 semmi bajom....Amúgyse tart egy olaj nálam 5-6e nél többet.....10W60 a turbósba kell.

Majd ha jársz úgy mint én a Hondával a 10W-40 el akkor te is belátod! ;) Tegyetek amit csak akartok a kocsiba , én maradok ennél :P És 7500 nél én is cserélni fogom! :D A másik hogy az én mocimba kb 120 ezerrel több van mint a tiédbe! :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.