Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Mindenhol más egy kicsit :D

Hengerfejnél, termosztátháznál szokott a legmelegebb lenni :P

Arra gondoltam , hogy megálok motor off és a kiegyenlítőnél belemérek, bár ott meg adíg a pár perc alatt visszahül! De asszem az lessz hogy a termonál rálövöm a lézert! :D

Link to comment
Megosztás:

Valamit kiöltlök, sztem jólenne legalább eccer megtudni mennyi az üzemi hőfok valójában! :D

Először is én megveszem a két jeladót és abból is a gyárt mert az a pontos. Az autovillamossági srác aki rárakta laptopra a kocsit ő mondta, hogy ezek az érzékelők 6-8 év után "nyúlnak" és nem igazán pontosak, ezért ingadozik nekem (utángyártott is, feke csatis). Mindenképpen a gyárit mondta aminek a csatija világos kék színű, mert a többik egy kalap szarok, magyarul csalnak, mint a lamdaszondák esetében. Utána visszamagyek hozzá rárakja mégegyszer gépre ingyen és akkor pontosabban fogom tudni mennyi a vízhőfok, esetleg ott rakom majd rá a mutatót.

Link to comment
Megosztás:

Arra gondoltam , hogy megálok motor off és a kiegyenlítőnél belemérek, bár ott meg adíg a pár perc alatt visszahül! De asszem az lessz hogy a termonál rálövöm a lézert! :D

Szerintem a termoház a legjobb mert ottvannak a szenzorok és alu a háza ami jól vezeti a hőt. Ha esetleg nem bírod megoldani én már gondolkodtam már külső hőmérséklet órán is esetleg olajnyomás óra is.

Link to comment
Megosztás:

Sok részletet én sem tudok, de a motort pár napja vette előtte. Amúgy a korlát szemből 5cm átmérőjű vascső,

tehát szinte mindegy, hogy volt-e bukó :D

Ugy ezt te sem gondolod komolyan ?

Bukósisak mire való ?

Azon koppanjanak a bogarak és ha elcsúszol akkor ne horzsolódjon fel az arcod ?

Ennyi ?

Link to comment
Megosztás:

Ugy ezt te sem gondolod komolyan ?

Bukósisak mire való ?

Azon koppanjanak a bogarak és ha elcsúszol akkor ne horzsolódjon fel az arcod ?

Ennyi ?

Az olcsóbb bukók csak dísznek jók, az első komoly odaverődés után lepattan a fejedről.A drágább már legalább a fejedet egyben tartja.

Link to comment
Megosztás:

Ugy ezt te sem gondolod komolyan ?

Bukósisak mire való ?

Azon koppanjanak a bogarak és ha elcsúszol akkor ne horzsolódjon fel az arcod ?

Ennyi ?

Nem azt mondtam hogy nem kell bukót viselni, én is mindig hordom, ha csak 500m-re megyek, akkor is.

De ennél a balesetnél nem osztott, nem szorzott. :D

Link to comment
Megosztás:

Én majd elhozom az erőműből a lézeres hőmérőt és nekiesek azzal! :D

Majd valahogy megpróbálom lemérni a mutató sem pontos,,,, sztem a műszerkével azért meglehet mérni!

nem lézeres, csak azzal "célzol".

infrás, és emisszió alapján dolgozik.

a felületek befolyásolják. Minden felületre másképp kell beállítani.

Múltkor mértük az új hőcserélőnk hatásfokához a ki- és belépő hűtővíz hőmérsékletét.

2 azonos cső, ugyanúgy kezelve, csak az egyik száraz volt, a másik meg deres a hidegtől. Utóbbin nem tudtunk pontosat mérni.

Vagyis csak akkor fogsz vele pontos képet kapni, ha előbb olyan pontos is mérsz, ahol mással is tudsz mérni egy ref. értéket, és rálövöd a kütyüt. Utána azon a fajta felületen viszonylag jól fog mérni(mondjuk ezek +-4 fokos eltéréssel mérnek)

inkább ilyen pálcás, vagy milyen hőmérőt szerezz. :D

Link to comment
Megosztás:

Először is én megveszem a két jeladót és abból is a gyárt mert az a pontos. Az autovillamossági srác aki rárakta laptopra a kocsit ő mondta, hogy ezek az érzékelők 6-8 év után "nyúlnak" és nem igazán pontosak, ezért ingadozik nekem (utángyártott is, feke csatis). Mindenképpen a gyárit mondta aminek a csatija világos kék színű, mert a többik egy kalap szarok, magyarul csalnak, mint a lamdaszondák esetében. Utána visszamagyek hozzá rárakja mégegyszer gépre ingyen és akkor pontosabban fogom tudni mennyi a vízhőfok, esetleg ott rakom majd rá a mutatót.

Nekem a kékcsatis van , igazából a műszer a kocsiban hozzávetőlegesen mutatja de nem baj az csak a kíváncsiság hogy még is mennyi lehet! Hameg télleg elvan nyomtatva a skálázás akkor meg kapják be! Megnéztem a műszereket és ahogy Gabi mondta hőre mozdul ki valami bimetálos hülyeség... Az én véleményem ha pl télen a kocsiban hideg van - fokoknál és nyáron meg ugye lehet 40 fok is... szal szerintem ezért már eleve nem lehet a műszer pontos... hidegebben másképp viselkedik a fűtött fém a műszerben!

Link to comment
Megosztás:

nem lézeres, csak azzal "célzol".

infrás, és emisszió alapján dolgozik.

a felületek befolyásolják. Minden felületre másképp kell beállítani.

Múltkor mértük az új hőcserélőnk hatásfokához a ki- és belépő hűtővíz hőmérsékletét.

2 azonos cső, ugyanúgy kezelve, csak az egyik száraz volt, a másik meg deres a hidegtől. Utóbbin nem tudtunk pontosat mérni.

Vagyis csak akkor fogsz vele pontos képet kapni, ha előbb olyan pontos is mérsz, ahol mással is tudsz mérni egy ref. értéket, és rálövöd a kütyüt. Utána azon a fajta felületen viszonylag jól fog mérni(mondjuk ezek +-4 fokos eltéréssel mérnek)

inkább ilyen pálcás, vagy milyen hőmérőt szerezz. ;)

Köszi az infót :P Majd valamit kitalálok csak idő kérdése mondjuk lassú halál lenne belőlem! :D :D

Link to comment
Megosztás:

Kell...mert azoknak az izzóknak ugyan átlátszó az üvege,de színesen villágítanak..... :D és ha jól emlékszem az egyiket nem is lehet itthon venni.....

indexet lehet kapni...ebayon állandóan van fent piros is, csak az a baj, hogy nem kétszálas...azt meg külön nem lehet kapni...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.