Zsoltee Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 Nekem az van most,a következő meg castrol vagy liqui moly lesz Metabond Olajadalékot használtál már? Youtube-on néztem a demonstrációt eléggé meggyőző volt, csak nemtom hogy van-e értelme Castrol olajba Metabond adalékot tölteni... :D
coupe Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 Metabond Olajadalékot használtál már? Youtube-on néztem a demonstrációt eléggé meggyőző volt, csak nemtom hogy van-e értelme Castrol olajba Metabond adalékot tölteni... :D Nem használtam,mert igazán nem látom értelmét....
Tomcsy Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 vezérlőpult jobb felül és azon belül meg avatar beállítás...... Thx még1x:)
Zsoltee Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 Nem használtam,mert igazán nem látom értelmét.... Értem... Tomcsy... Zsírul néz ki a kocsid... Esetleg valahol több kép róla? :D
mélykék76 Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 Thx! Tavaly tavasszal még 8700ért vettem a 10w-60-at. Annyit még talán megér. De az edge-ek ára nagyon elszállt. Nem akarok reklámozni de a startgumiponthu oldalon egész jó akciós áron vannak motorolajok:) Ezt figyeld http://www.norauto.hu/katalogus.php?page=15
Tomcsy Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 Értem... Tomcsy... Zsírul néz ki a kocsid... Esetleg valahol több kép róla? :D Köszi! Nemsokára csinálok vmi egyszerű weboldalt. Addig is az adatok: -'95 elejei, vagyis a C20XE motorosok közül a legutolsó széria. Gyárilag nem volt optikázva ez már, nincs kipörgésgátló, de van légzsákos kormány:) -motor: direktszűrő, chiptuning -belső: légzsákos kormány, armster könyöklő -külső: ms design jel nélküli hűtőmaszk,küszöb, hátsó lökös, felső spoiler, fólia -kerék: cali turbo első fék, borbet 16", 205/45R16 GoodYear Eagle F1
Zsoltee Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 Köszi! Nemsokára csinálok vmi egyszerű weboldalt. Addig is az adatok: -'95 elejei, vagyis a C20XE motorosok közül a legutolsó széria. Gyárilag nem volt optikázva ez már, nincs kipörgésgátló, de van légzsákos kormány:) -motor: direktszűrő, chiptuning -belső: légzsákos kormány, armster könyöklő -külső: ms design jel nélküli hűtőmaszk,küszöb, hátsó lökös, felső spoiler, fólia -kerék: cali turbo első fék, borbet 16", 205/45R16 GoodYear Eagle F1 Nemrossz, a képeket pedig majd linkeld valahova. :D Én asszem elteszem magam vízszintesbe... Holnap melódia... Cső all. 'ccakát.
Tomcsy Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 Ezt figyeld http://www.norauto.hu/katalogus.php?page=15 Itt 7k a 4l 10w-40, amit én mondtam ott meg csak 6k :D
B_Csaba Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 Nekem Avanza 5w40 van benne most, nincs vele gondom! :D
mélykék76 Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 Itt 7k a 4l 10w-40, amit én mondtam ott meg csak 6k :D Tányleeeeeeg :D
Gelko Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 Balázs ! azért a hűtőmosás nem egy túl üzembiztos dolog szvsz. simán ki lehet mosni vele azt a koszt is ami épp tömít....hallottam h jól ment a kocsid ( Dunaúj felé :P ) Pííísta neked meg zsír új hűtőt vettem a senibe azért bírta ...bár honnan jött a sár azt nem tudom :D :D
B_Csaba Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 akko kapjátok be :D :P .. .vegye meg B_csabatöl a tank hütöt és akkor ki se megy a kékböl. Szerintem az órámmal lehet a gond, vagy a gomba nemjó, ma bekapcsolt a venti 1-es fokozaton, és akkor is 60° körül mutatott :D
coupe Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 Szerintem az órámmal lehet a gond, vagy a gomba nemjó, ma bekapcsolt a venti 1-es fokozaton, és akkor is 60° körül mutatott :D Pénteken mutatott 90fokot is :D
B_Csaba Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 Pénteken mutatott 90fokot is :D A kék után egy rublikától soha nem mutatott még többet, az nemtudom hányfok.
coupe Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 A kék után egy rublikától soha nem mutatott még többet, az nemtudom hányfok. A sokadik racsing után mikor még járt a kocsid akkor 90fokon volt...Még beszélünk is róla hogy kellett fél óra hogy bemelegedjen rendesen.....De lehet hogy már aludtam :D
B_Csaba Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 A sokadik racsing után mikor még járt a kocsid akkor 90fokon volt...Még beszélünk is róla hogy kellett fél óra hogy bemelegedjen rendesen.....De lehet hogy már aludtam :D Most megnéztem ezen a képen hogy a 90°-os ruzblikához oda van írva hogy 90, na nekem annak a közelben sem volt még soha pénteken is az első rublikán állt (kék után) mikor benéztél és mondtad ott is hogy 90° tudtam akkor is hogy elnézted emlékszem rá. Szerintem nem a tankhűtő a baj. :D ma nagyon meleg volt és nem ment az elsőnél föntebb
coupe Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 Most megnéztem ezen a képen hogy a 90°-os ruzblikához oda van írva hogy 90, na nekem annak a közelben sem volt még soha pénteken is az első rublikán állt (kék után) mikor benéztél és mondtad ott is hogy 90° tudtam akkor is hogy elnézted emlékszem rá. Szerintem nem a tankhűtő a baj. :D ma nagyon meleg volt és nem ment az elsőnél föntebb Akkor valószínű hogy nem a nagy hütővel lesz a gond.....Gyári a termosztát amit cseréltél?????
B_Csaba Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 Akkor valószínű hogy nem a nagy hütővel lesz a gond.....Gyári a termosztát amit cseréltél????? Hát, csergobe vettem 92fokos, gondolom valami utángyártott, egyszerre vettem aszthiszem a hűtővel.
Zsoltee Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 Most megnéztem ezen a képen hogy a 90°-os ruzblikához oda van írva hogy 90, na nekem annak a közelben sem volt még soha pénteken is az első rublikán állt (kék után) mikor benéztél és mondtad ott is hogy 90° tudtam akkor is hogy elnézted emlékszem rá. Szerintem nem a tankhűtő a baj. :D ma nagyon meleg volt és nem ment az elsőnél föntebb http://img.vatera.hu/photos/c3/88/624_1_big.jpg Akkor neked is szorul az órád mint az enyém... Mert nekem is ugyanez volt a szitu ma amikor hagytam járni... Felment nekem is az első jelzésig pedig a motortérből dőlt már a forró levegő. :D
coupe Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 Még lehet jeladó is,lehet el van szakadva a vezetéke....Akármi lehet.....
B_Csaba Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 Akkor neked is szorul az órád mint az enyém... Mert nekem is ugyanez volt a szitu ma amikor hagytam járni... Felment nekem is az első jelzésig pedig a motortérből dőlt már a forró levegő. :D szorul? mit lehet vele kezdeni?
B_Csaba Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 Még lehet jeladó is,lehet el van szakadva a vezetéke....Akármi lehet..... de ha elvan szakadva akkor nemkéne mutasson semmit, nem?
J0hnny Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 Első körben jeladót cserélnék,van vagy 1000Ft. Aztán buzerálnám az órát,az is lehet,hogy már cserélve volt és nem a megfelelő van bent.
coupe Elküldve Május27, 2008 Elküldve Május27, 2008 Az sem kizárt hogy mikor felrakták a fehér számlapot középre,leeset a hőfok mutató,és rosszul rakták vissza :D
Recommended Posts