Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
De történni kell, nemtudom megnézni mert módosított cuccaim vannak most, egy gyári teszt kéne és tapasztalat, mivel emelkedni az előgyujtás ezért emelkedni kell az alapjáratnak minimum 50rpm-et, de nekem most úgy lesz megcsinálva hogy B mikor raccsing van :D A mikor nincs (csak néha) :P

Elméletileg ezt a kütyüt váltja fel a kopogás érzékelő :D de lehet rosszul tudom...Nekem biztos semmi nem változott.....

Elküldve
Elméletileg ezt a kütyüt váltja fel a kopogás érzékelő :D de lehet rosszul tudom...Nekem biztos semmi nem változott.....

Hogy érted hogy váltja fel?

Elküldve
Hogy érted hogy váltja fel?

Úgy hogy a kopogásérzékelőnek pont az lenne a dolga amit ezzel a kütyüvel elérsz.....Automatikusan állítja,és nem neked kell forgatni.....Nem is értem minek van benne :D

Elküldve
Úgy hogy a kopogásérzékelőnek pont az lenne a dolga amit ezzel a kütyüvel elérsz.....Automatikusan állítja,és nem neked kell forgatni.....Nem is értem minek van benne :D

Az a bajom hogy megemeledik az alapjáratom ha B-re teszem, na most vagy sz@r a kopogásérzékelő, vagy én írtam rosszl valamit, ezért kéne egy gyári teszt.

Mert mintha most az történne hogy B-n nincs kopogásérzékelő, A-n meg van.

Elküldve

Sziasztok!

Ismét segítséget szeretnék kérni! :D

Normális dolog-e az , hogy ha megállok a városban a dugó miatt pl. akkor

kb 2 percen belül fent van a vízhőfok a 110-es piros osztás alatt, aztán visszahűl

és újból fel és ezt követően már le sem akar hűlni.

Rettegek, hogy lepukkan valamelyik vízcsövem egyszer, arról nem is beszélve , hogy

ilyenkor a kocsi semmit nem gyorsul(gondolom az a meleg levegő miatt lehet)

Termosztátot most cseréltem és semmi változás.

Ha valakinek van jó ötlete segítsen plííz! :P

O és de céép G opc állt ma mellettem a népligetnél! :D

Szerintem idevalósi lehetett , mert ahogy láttam turbinás volt!

Elküldve
Sziasztok!

Ismét segítséget szeretnék kérni! :D

Normális dolog-e az , hogy ha megállok a városban a dugó miatt pl. akkor

kb 2 percen belül fent van a vízhőfok a 110-es piros osztás alatt, aztán visszahűl

és újból fel és ezt követően már le sem akar hűlni.

Rettegek, hogy lepukkan valamelyik vízcsövem egyszer, arról nem is beszélve , hogy

ilyenkor a kocsi semmit nem gyorsul(gondolom az a meleg levegő miatt lehet)

Termosztátot most cseréltem és semmi változás.

Ha valakinek van jó ötlete segítsen plííz! :P

O és de céép G opc állt ma mellettem a népligetnél! :D

Szerintem idevalósi lehetett , mert ahogy láttam turbinás volt!

Ventilátorod megy rendesen ?

Elküldve
Xray, tedd már meg hogy átfordítod azt a kis csatlakozót a jobb toronynál A-ról B-re, neked gyári minden ugye?

Leszámítva az Irmscher chippet azon kívül minden gyári! :D De ahogy István írta próbáltam és semmisem történt!

Elküldve
Azért köszi!

Én , amikor vettem akkor volt még 98 oktánszámú benya,,,, nekem A és B oldala van kipróbáltam így is ugy is ,,, nekem sehogyansem volt hangosabb,,,, nemtom számít az valamit?? ugytudom az előgyújtást auto álítja vagy tévedek!??? :D

Elküldve
Az a bajom hogy megemeledik az alapjáratom ha B-re teszem, na most vagy sz@r a kopogásérzékelő, vagy én írtam rosszl valamit, ezért kéne egy gyári teszt.

Mert mintha most az történne hogy B-n nincs kopogásérzékelő, A-n meg van.

A kopogás érzékelő sztem jó esetben mindkét állásban van,,,, hisz ahhoz álítja az előgyújtást,,,, SZERINTEM! :D

Elküldve
Ventilátorod megy rendesen ?

O igen azt nem mondtam, hogy igen azzal minden okés

Bekapcsol sőt 2 sebességes mert szigorúbban is teker egy idő után. :D

Gondolkoztam azon is hogy nem esetleg a hűtőm van eltömődve , mondták már hogy lehet hengerfejes.

Tanácstalan vagyok. :D

Elküldve
O igen azt nem mondtam, hogy igen azzal minden okés

Bekapcsol sőt 2 sebességes mert szigorúbban is teker egy idő után. :D

Gondolkoztam azon is hogy nem esetleg a hűtőm van eltömődve , mondták már hogy lehet hengerfejes.

Tanácstalan vagyok. :D

Nézd meg, hogy ha leveszed a szelepfedélről kupackod, akkor ott nincs-e víz, nézd meg a kieyenlítőtartályt, hogy ott nincs-e olaj, nézd meg a nívópálcát, hogy ott nincs-e víz, ha meleg a motor, akkor nem-e túl kemények hű csővei. Lehet, hogy a kiegynlítőtartályod kupackja a luda, illetve abban a szelep.

Ha ilyen melegben jársz vele és forr, akkor valami előbb-utóbb el fogja engedni a nyomást.

Elküldve
Elégedett vagy??? :D :P

Nem rossz :P B)

1baja van,hogy nagyon kemény a futómű...... ;)

És mivel nem engedte hogy kiessen a kulcsom,már szeretem is :D B) :D :D

Elküldve

Nos hát olaj nincsen sehol és víz sem, viszont nem tudom, hogy hogyan kell hűlnie a hűtőnek, de felül egy sávban forró alul meg jéghideg.

Elküldve
mekkora az a sátor? most akkor vegyek vagy ne? :P

Diny azt mondta, hogy az övé tavaly óta nem volt megnézve...lehet, hogy kicsit az is odavan :D :D

Az enyém jó,tegnap összeraktam a szobába és semmi baja. ;)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.