Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Mondjuk az tény hogy nem lenne rossz ha az Opel is kidobna valami rallyzós 4x4-et :lol: Tudna különbet is csinálni mint ezek a ferdeszeműek!

Michnáéknál volt egy echte "A" Gruppe Calibra régebben, azzal jót mentek :lol:

Sajna mostanság tényleg semmi hasonló nincs az opel palettán

Hát ez nagyon dönörűűű :sowwy:

Az biztos hogy ha ennyi pénzt kellene áldoznom egy autóra, nem BMW-t vagy EVO-t vagy Ódit vennék... EZT! :lol:

(persze csak ha Demóék át tudják szerelni a kormányt bal oldalra :lol: :lol: )

Bravúros értéktartás :P

8 milló forintból OPC-t vennél ?

8 millió forintból már alapoznám a házam :lol:

A többi említett autó sem tartja jobban az értékét, a Subibubu sem :lol:

Sőt, az EVO sem :P

Link to comment
Megosztás:

Voszi múltkor kiszámolta gyorsban, hogy ALS esetén kb 200 HUF perr durranás... :sowwy: :lol: :lol:

Hol találta ezt a képletet? :lol:

Amúgy ha leosztjuk egy ilyen rendszer élettartamát és árát, azt is megkaphatjuk, hogy egy

0-200 kigyorsítás 20000.-, egy sebességváltás 5000.-, stb... :P :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igen...

Az STI-nek még erősebb a futóműve, (nem rallizni veszem, szal mindegy...) tele van toronymerevítőkkel, picit más a mocija, mármint ami a belsejét illeti, már felszereltséggel volt kapható...(szériában, a wrx-hez ezek mind opciós motyók voltak) Erősebb az alap, így erősebbre vannak progizva...kb ennyi...de lehet van még amit kihagytam... :sowwy:

STI amúgy = "Subaru Technica International"

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.