Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Bazz a 22-es lexan krómfelnik azért odab@sznak... :D

Mondjuk én azzal kezdeném, hogy ezt is a földig ültetném... :D

Múlt hétvégén pattintottunk (véletlenül) egy garnitúrát a GTCre...

Elég sz@rul néz ki... :D

Racce cartársék pár órával előttünk a "porig ültetésre" alakítottak ki sajátos módszereket, így amint látjátok hülyeségért nem kell a szomszédba menni :D

@Atommanó:

Neked nem volt gyerekszobád?

Link to comment
Megosztás:

Hogy az a ....... írtam egy hosszabb hozzászólást, erre expl. elhányta magát más miatt.. f...a!!! :D

Szóval mostmár csak rövidítve, mert agybajt kapok!! :lol:

Jó kis diesel meg generátor hang.. érdekes,hogy videón milyen hangosnak tűnik..

Nah de nem is ez a lényeg. Hanem,hogy mostmár bal elöl is van valami kattogás.. szóval lassan tényleg bontjuk .. vagy tudom.. "jobban járok, ha felgyújtom" :D

Némelyik zökkenőnél,meg nagyobb ívű kanyarodáskor hallottam valami kis kattogást.. mondom ez meg mi.. aztán épp parkolok be két kocsi közé, amikor kb.3/4-ig kitekert kormánynál kattan valami.. :D

Nah mondom ez mi.. tekerem vissza.. megint.. oda.. megint.. játszok vele.. oda-vissza.. kattog.. nah erről készült a múvi..

Nem igazán tudtam belőni honnan jött.. kicsit olyan tűzfal, kicsit olyan torony felé.. tudja tököm..

Aszem meg lesz csinázva a vezérlés, aztán gyűjtök egy kis casht, és futómű nagyrepair.. remélem nem a kormány hullik szét :D

Nah aztán még volt egy hete vagy mikor egy Tunying kiállítás.. csináltam pár képet, bár tele volt a ....

Bent marha sokan voltak, fényképezni is allig lehetett..

Kint sártenger.. driftpálya megközelíthetettlen... programok elcsúszva.. ha egyátalán voltak.. szal nem egy maradandó.. max. negatívban.. a végére már marhára untam.. untuk.. el is jöttünk haza..

Link to comment
Megosztás:

Aszem meg lesz csinázva a vezérlés, aztán gyűjtök egy kis casht, és futómű nagyrepair.. remélem nem a kormány hullik szét :D

Tudom nem nyugtat meg, de nekem is ilyen hang jön ki a gépből, valszeg bekrepa a tornycsapágy.Majd megcsináljuk ha lesz idő rá.De azt tudom, hogy amint van annyi idő, ki lesz cserézve az első stabrúd is 22-re, valamint ha sikerül szerválnom +stabrudat v.mi GSi-ből, az is rá lesz rakva a gépre.

Link to comment
Megosztás:

ja az jó eséllyel toronycsapágy. Gyáriban van vagy 2000ft darabja, ha meg amúgy is kell lengéscsillapítót cserélni,

akkor ez már szinte semmi plusz munka :D Viszont meg kell nézni akkor már a toronyszilentet is, mert az sem lehet

túl jó állapotban, ha még gyári :D

Link to comment
Megosztás:

Jó kis diesel meg generátor hang. érdekes,hogy videón milyen hangosnak tűnik..

Nah de nem is ez a lényeg. Hanem,hogy mostmár bal elöl is van valami kattogás.. szóval lassan tényleg bontjuk .. vagy tudom.. "jobban járok, ha felgyújtom"

:lol: Én is levideóztam , megmutattam Antinak na enyém is kopogott aztán abbahagyta éppen , ugyan generátorhanng nemvolt most mikor szíjakat cseréltem elindítottam szíjnélkül mondom hogy esetlega szervó hangos de ugyanúgy volt hang , a generátor is szépen csendben volt és tuti TŐKE , egyébként én is bal elejéből halloma hangot. Lengők hála épek amikor megemeltük a csápossal 4 db Monroe-t láttunk tulaj elmondása szerint tavaly cserélte őket, mondjuk azt nemtudom hogy lehet megálapítani mikori de szemre újnak tűnt! Szilenteket is megnéztük nagyon sok kilett cserélve , ami nem az meg még jónak tűnik! Azé még nem köll főgyújtani :D nemtudom mitszótá volna ha azt végigjárod mint én a hondámmal :D szerintem ríva fakadttál volna simán! Én is majdnem mikor már 3 szor borítottuk szét a blokkot :D hajtókar csapágyak miatt vagy is nemtudom miért de mindíg a 2 henger csapágya fosta el magát aztán mondták hogy ez hibálya a hondának és a 2 henger !!! Na mindegy már eladttam , én úgyvagyok vele ahogy elő jön valami apróság mindjárt meg kell csinálni nemszoktam megvárni még összejön a sok :D Ha még is bontod akkor tételezd ki mimarad belőle a légszűrőházad meg tedd félre nekem :D :D

Link to comment
Megosztás:

ja az jó eséllyel toronycsapágy. Gyáriban van vagy 2000ft darabja, ha meg amúgy is kell lengéscsillapítót cserélni,

akkor ez már szinte semmi plusz munka :D Viszont meg kell nézni akkor már a toronyszilentet is, mert az sem lehet

túl jó állapotban, ha még gyári :D

Ez most komoly hogy 2000 Ft db-ja a toronycsapágynak??? :D No mondták nekem hogy olcsóbban fogok dolgokat kapni mint a Japán autóhoz! De mostmár belátom, tényleg ígyvan! :D

Link to comment
Megosztás:

Ez most komoly hogy 2000 Ft db-ja a toronycsapágynak??? :D No mondták nekem hogy olcsóbban fogok dolgokat kapni mint a Japán autóhoz! De mostmár belátom, tényleg ígyvan! :D

haver suzuki ignisére most kell kicsit költeni mert ez az nyikorog benne:

kerékagycsapágy 18.800

féktárcsa a gyári: 16000/darab nem /pár , kapott helyette jo kis agila féktárcsát ami ugyan az, ha jol emlékszem 9000/pár

utángyártott fékbetét 9900

Link to comment
Megosztás:

haver suzuki ignisére most kell kicsit költeni mert ez az nyikorog benne:

kerékagycsapágy 18.800

féktárcsa a gyári: 16000/darab nem /pár , kapott helyette jo kis agila féktárcsát ami ugyan az, ha jol emlékszem 9000/pár

utángyártott fékbetét 9900

Akkor a Hondához megnekérdezd mi menyi volt :D 1 kerékcsapágy 26.800 ft egy toronycsapágy jobb oldali 21.000 körül! Bontott AC 40 ezer sorolhatnám! :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.