Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Viszont frankón találtam pár dolgot

1 - Marha gyorsan kell féket cserélnem, mert hátúl még el is menne, de elöl lassan vassal fékezek! :D :D (lehet home made kellene.. ahogy elnézem marhára nem nagy durranás..anno az elsőket cserélték már nekem panel elött,meg PetiGSi-nek is cseréztük már..) Meg itthon legalább le tudnám takarítani rendesen, meg kicsit újra festeni :D

2 - A jobb hátsó telóm szárát valamiért dörzsölte a müanyag nem is tom.. burkolata..(kicsit megigazítottam..így talán nem fogja)

3 - a kézifék kötél kicsit kezd rojtosodni a hátsó nyereg mellett

4 - kezd kicsit avétos lenni a hátsó stabrúd(ez csak optikai dolog.. egyenlőre)

5 - Bal hátsó lengőm elhányta magát.. (gondolom olaj van rajta, nem vízes.. pláne hogy már pár napja áll a kocsi) így már tuti a komplett lengő szett (és ha jól nézem, a hátsók cseréje nem nagy durr..)

6 - Kipuffom kuka.. de ezt tudtam, és itt van már az erélyen az utódja..(érdemes valamivel leápolni? lefújni mielött felrakom?)

7 - Jobb első külső féltengely gumiharangom egy szinte tűszúrásnyi helyen nyomatott ki egy kis zsírt! hogy,hogy a francba, nem értem.. a képen látszik egy kis "fülecske" annak a közepén szuszog. arra gondoltam, mi lenne ha mondjuk lánggal kicsit megmelegíteném, és gyors rányomnám.. milyen gumiból van ez? Összeolvadna, vagy "letörne" vajon? Bagatel ennyi kis hiba miatt cserélni az egészet :D

8 - Sajna megint engedi az olajat a olajteknő tömítés.. meg a szelepfedél is kicsit.. hiába volt cserélve bő egy éve(16e km)

1. féket tudsz otthon cserélni, nem feles méret az imbusz. tárcsa cserénél a kis rögzítőcsavarral lehet sok munka, be szokott rohadni

2. nézd meg, ha egy idő után visszaáll a műanyag "sapka" abba a pozícióba, ahol súrolja a szárat, akkor szar az a gátló

5. sachs vagy kayaba ha utcai, és koni ha sport :D

7. csere, 1 óra alatt megvan egy műértő számára. otthon necces, mert kell hozzá 18-as villás, 30-as hosszúlapolt krovafej, és spéci fogó

a gumiharang gyűrűjének rögzítéséhez, valamint kormánygömbfejlehúzóspeciálisszerszám, és egy nagy pájszer. :lol:

Link to comment
Megosztás:

ez nem is rossz ötlet.. vagy egy másik bilincset az első mellé :D :D

Bár ahogy elnézem oda csak egy izmosabb kötöző fér.. alá egy kis gumidarabb.. hmm.. nem is rossz ötlet :D

Kókánytunning rulez!!

Anno a Hondánál cserélet gumi harangot (jól le is szítam vele magam de készlett) :D de amit meg kell azt meg kell nincs mese! Megfogja hálálni a törődés a kis vas ;) De ne heggezd a gumát meg potold ugysem lessz olyan mint ha ép, lenne csak lelki nyugtató hatása van az x forint sporolásnak :D A kipuffot meg nemhiszem hogy befújják valamivel , gyárilag felületkezelve van , bár nemtudom ezt a részét hogy egy hazsnáltat érdemes e fújkálni (spray 1100 master card-al :lol:) És nefeledd a jó sport autó olyan mint a jó nő , ku..va magas a rezsije de az élmény felejthetetlen :D :D :P

Link to comment
Megosztás:

Kezeljük azt a 350et úgy, hogy azért Anti mesélte, tehát a helyiértékén :D

Píístának arra van a saját kis bermuda háromszöge, mert engem sem tudott

úgy hazahúzni egyszer annó kecskemétről, hogy ne járjuk meg közben kiskunlacházát is, persze

már pest megye határáról visszamenve :D :D És utána természetesen az M0-ra is másik irányba

ment fel :D

Link to comment
Megosztás:

Sima. A többi hangosabb, meg jobban eszi a betétet. A fúrt még repedhet is.

szal te azt mondod,hogy nem jó a mart/fűrt tárcsa?

én most akarnám maratni őket :D

autószerelős ismim azt javasolja,h jobb ha van így marva+ilyenek

az igaz,hogy jobban eszi a betéted,de a fék lényegesen jobbnak bizonyul

vagy akkor szerinted tévednek pl a rallyba is :D ??

mivel ott is ugytom keményen ilyeneket nyomatnak,és nem gagyi tárcsal lenne "matekolva"

Link to comment
Megosztás:

Tudom hogy kell kicserélni csak leírni nem tudom...... :lol: :D :D Jó nagy kulcs kell hozzá,hogy le tud szedni a féltengely csavarját....... :D :D Utcán nem állnék neki az biztos...A féknek viszont igen.....Az tényleg könnyü :D

már 2x csináltam utszélén ezt a harang cserét :D

tényleg kemény!!!

Link to comment
Megosztás:

autószerelős ismim azt javasolja,h jobb ha van így marva+ilyenek

az igaz,hogy jobban eszi a betéted,de a fék lényegesen jobbnak bizonyul

vagy akkor szerinted tévednek pl a rallyba is :D ??

mivel ott is ugytom keményen ilyeneket nyomatnak,és nem gagyi tárcsal lenne "matekolva"

Akkor azon gondolkodj, mikor használsz utcán akkora fékeket, mint a raliban :D

És úgy gondolkozz, hogy egy betét feleannyit sem fog élni, mint sima tárcsán.

Meg hát ha nem marrt tárcsát marratsz, akkor elgyengíted. Mert az eredetileg

marrt tárcsának más a geometriája is. :D

Link to comment
Megosztás:

Akkor azon gondolkodj, mikor használsz utcán akkora fékeket, mint a raliban :D

És úgy gondolkozz, hogy egy betét feleannyit sem fog élni, mint sima tárcsán.

Meg hát ha nem marrt tárcsát marratsz, akkor elgyengíted. Mert az eredetileg

marrt tárcsának más a geometriája is. :D

naaa,ne mond ,h néha nem szoktál street fightolni :D :D

de nos erről nem szol sehol a fáma :D ,lehet van benne vmi.

de még a márkás tárcsát se kéne akkor marni :lol: lelomboztál :D

Link to comment
Megosztás:

Isten ments, hogy elvegyem a kedved dolgoktól, csak gondoltam jobb, ha a másik

oldalát is látod :D Ha mondjuk többször kell fékezned 150-ről 40-re egymás után, akkor

van értelme a marrt tárcsának, de csak úgy hozzátenném, hogy én a raliban simát

használok, nem hiányzik a marrás róla :D

Link to comment
Megosztás:

Isten ments, hogy elvegyem a kedved dolgoktól, csak gondoltam jobb, ha a másik

oldalát is látod :D Ha mondjuk többször kell fékezned 150-ről 40-re egymás után, akkor

van értelme a marrt tárcsának, de csak úgy hozzátenném, hogy én a raliban simát

használok, nem hiányzik a marrás róla :D

Ó yes :D

akkor ez kissé olyan felesleges pucc-nak tűnik

:D

végülis eddig sem volt mart.

nem volt így sem bajom vele.

deee minden esetre kössyyy a tanáncsot :lol:

Link to comment
Megosztás:

na talan nem nekem volt a legszarabb napon ma ..

ha valaki tud szarabatt irja le ...

reggel 9 kor ütvefurora ébredek ugy hogy hajnal 2 ig meloztam jolo indul a nap ..

megnezek a trágyadombot "opel auto féle" hatha nem olyan nagya a gaz ..

nost sincs szerencsém ez a motor csak cirka 30-40 percet birt jarni allohelyben

olaj leereszt és a szinjelado résznél benyulok mire egy rakas fém reszelék ragad a kezemre

gratula gépmuhely ismét be bizonyitották hogy MAGYARORSZÁGON nem lehet senkire semmi sem rábizni

szal nem mostak el a blokkot rendesen ... ha szerencsém van akkor CSAK olajpumpa csapágyak és full darabokra kell szedni hogy el lehessen mosni ..... ez a része csak akkor lessz ha a gépmulyeh mindent fizet ellenkezö esetben a kocsi szétrohad a gépmuhely pedig ki gyullad .

ezutan jött a fogorvos mert a hétvégén ki tört a tömés ... ami a fél fogam :D

itt közlik hogy a baj forrása a bölcsesség fog és mig ezt nem orvosoljak addig ezt nics értelme véglegesen megcsinalni ..

huzas tömés meg a ki nem nött bölcsesség fog eltavolitása +1 korona erre a szar fogra 178e FT :D

gratula kezdünk jol állni ..

ezutan szerettem volna végre az egyik kisebb melohelyemröl a pénzt megkapni ami 10-12 lett volna esedékes csak igérgetés ...

pumpa megy feljebb

haza ér levelek postaládában ..

kötelezö biztositás meg lát .... faccért a0 at szamlaztak ...

HIBÁS adat megadás .. mondom .........t én jol adtam meg mire a marha liba aki felvette az adatokat nem tom miert

TIR nem tom milyen biztositot irt ... na mondom elég épp ezért valtottam mert az elözö helyen is vagy majd 1 évembe került mire jovairták a bonuszom még1x ilyet én nam jatszok ... telefon a csodalatos DIrect biztosito aminek a neve is arra utal hogy telefon az elsödleges elérhetösége

GENERTEL csupan 16 perc varakozas kellett .. mire megkérdem hogy a sarki zöldségessel beszélek mert akkor megértem miert nem vettek fel a telefont ... mire közi velem hogy már nem az ö dolga intézzem el én a bonust kérjem ki az igazolast vigyem be szaladgaljak faxoljak vagy amit akarok ök nem intézik el ......... akkor meg mi a ............. nak vannak ott ... mondtam akkor ez a biztositas nem fizetés végett lessz megszüntetve ... itt már eléggé kezdtem ideges lenne ...

de hogy még valaki pénzt akar a mai napon ki huzni a zsebemböl már nem gondoltam

de elolvastam az utso levelet is

amiben az állt hogy a Ház rosssz anyagi helyzete miatt a parkolas az udvarban 6e ft / ho lessz ...

na itt elegem lett és.... ........................ szal nem mentem inkabbb mar sehova és nem eröltettem semmilyen esetleges elintézetlen tendöt...

szépen le ül filmet nez... igy a napom masodik fele egész jo volt .......:D

ha valakinek szarabb napja volt kap egy sport szeletet :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.