Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Azon csodálkozom hogy nem azért büntettek meg Titeket,mert elöl hátúl lelóg a kocsi a trélerről.....

Biztos jóófejek voltak... :lol: Gondolták, ha már felküzdötték, meg egy tizessel lenyúltuk őket, menjenek csak.. úgyis rossz irányba... mennek ;)

De majd minnyá írok én nem olyan vicceset magamról.. illetve a kocsimróó..

- Tegnap kicsit alánézegettem, mi csöröghet jobb hátúl macskakövön.

Ami eddig kiderűlt.. ha behúzom a kézit, akkor is csörög.. ha finoman rálépek a fékre, elhallgat.. ergo nem a kézi kellene,hogy legyen... de hogy mi??!! :D

Ránézésre nem találtam semmi különlegeset..

Viszont frankón találtam pár dolgot

1 - Marha gyorsan kell féket cserélnem, mert hátúl még el is menne, de elöl lassan vassal fékezek! :D :D (lehet home made kellene.. ahogy elnézem marhára nem nagy durranás..anno az elsőket cserélték már nekem panel elött,meg PetiGSi-nek is cseréztük már..) Meg itthon legalább le tudnám takarítani rendesen, meg kicsit újra festeni :D

2 - A jobb hátsó telóm szárát valamiért dörzsölte a müanyag nem is tom.. burkolata..(kicsit megigazítottam..így talán nem fogja)

3 - a kézifék kötél kicsit kezd rojtosodni a hátsó nyereg mellett

4 - kezd kicsit avétos lenni a hátsó stabrúd(ez csak optikai dolog.. egyenlőre)

5 - Bal hátsó lengőm elhányta magát.. (gondolom olaj van rajta, nem vízes.. pláne hogy már pár napja áll a kocsi) így már tuti a komplett lengő szett (és ha jól nézem, a hátsók cseréje nem nagy durr..)

6 - Kipuffom kuka.. de ezt tudtam, és itt van már az erélyen az utódja..(érdemes valamivel leápolni? lefújni mielött felrakom?)

7 - Jobb első külső féltengely gumiharangom egy szinte tűszúrásnyi helyen nyomatott ki egy kis zsírt! hogy,hogy a francba, nem értem.. a képen látszik egy kis "fülecske" annak a közepén szuszog. arra gondoltam, mi lenne ha mondjuk lánggal kicsit megmelegíteném, és gyors rányomnám.. milyen gumiból van ez? Összeolvadna, vagy "letörne" vajon? Bagatel ennyi kis hiba miatt cserélni az egészet :D

8 - Sajna megint engedi az olajat a olajteknő tömítés.. meg a szelepfedél is kicsit.. hiába volt cserélve bő egy éve(16e km)

Nah.. háát hirtelen ennyi :D :P

Ezen kívűl persze ott a vezérlés csere, olajcsere...

Toronycsapágy csere, ABS gyűrű csere... asszem összeszámolom a összegyűjthető pénzmagokat :D

Lengéscsillapító-rugó kombóra az állítató sárga asszem KONI-n kívűl van még valami frankó,de oclsóbb szett? (azé nem valami sima..hanem valami sportos gátló.. mennyi az annyi? érdemes, vagy inkább a favorit?!)

Link to comment
Megosztás:

kb 1500ft a féltengely gumiharang....... :D :lol: .Többe kerül a gáz mint a csere

És mennyi a csere munkadíja? Vagy tudsz valahol helyet ahol ki tudom cserélni, esetleg egy kevés szakmai segítséget adnak? :P Ne adj isten szerszámot.. :D (bár egy "krova" készletet szándékozok venni a napokban.. jól jöhet.. még ha nem is valami márkás.. )

Ha a gumi harangot ki tudnám cserélni, akkor már az ABS gyűrű se lenne akadály.. :D

A bontós csapat meg.... :D :D nem mondok semmit :D

Link to comment
Megosztás:

És mennyi a csere munkadíja? Vagy tudsz valahol helyet ahol ki tudom cserélni, esetleg egy kevés szakmai segítséget adnak? Ne adj isten szerszámot.. (bár egy "krova" készletet szándékozok venni a napokban.. jól jöhet.. még ha nem is valami márkás.. )

Ha a gumi harangot ki tudnám cserélni, akkor már az ABS gyűrű se lenne akadály..

A bontós csapat meg.... :D :D nem mondok semmit :D

Tudom hogy kell kicserélni csak leírni nem tudom...... :D :P ;) Jó nagy kulcs kell hozzá,hogy le tud szedni a féltengely csavarját....... :D :D Utcán nem állnék neki az biztos...A féknek viszont igen.....Az tényleg könnyü :lol:

Link to comment
Megosztás:

Tudom hogy kell kicserélni csak leírni nem tudom...... :D :D :P Jó nagy kulcs kell hozzá,hogy le tud szedni a féltengely csavarját....... :D :D Utcán nem állnék neki az biztos...A féknek viszont igen.....Az tényleg könnyü :lol:

Jaja.. az valszeg így is lesz.. csak emlékeim szerint az első nyergekhez valami "buta - feles" méretű imbusz kőő..

Mondjuk jó lenne fékolajat is cserélni.. de godolom az se nehéz...

Nah de még meglátjuk .. asszem meglesz elsöször a vezérlés, és közben megbeszéljük mi,hogy legyen tovább.. :D

Addig vadászok féket,meg megállmodom milyen lengő-rugó páros legyen... erre várok is ötletet..(ültetni max 30)

:D

Akkor az irány már jó volt ;)

Akkor ez nem jött be :D

Link to comment
Megosztás:

Amúgy köszi srácok...a 200-as idő valóban nem rossz...de remélem még jócskán sikerül rajta faragni...lévén, hogy még minden kopp gyári... :D

Hát nem tudom mennyi, de kb 350 km-t autóztunk az 50km-re levő Lacházára... :D :D

Azt nem tudom, hogy Piiista említette e, hogy tankoltunk, majd én beálltam a sorba fizetni...ő addig arrébparkolt, hogy ne legyen útban a tréler...a kutas meg azt hitte, hogy leléptünk...amikor meglátott majdnem vér folyt... :D

Link to comment
Megosztás:

Imbuszkulcsom van,azt ne vegyél :D :lol:

Okés.. majd valszeg élnék ezen opcióval! (sima kulcs, vagy "krovához fej"?)

Most nézegetem az árakat.. Még nem tom milyen tárcsak legyen.. a sima Brembo 9 900, a Max (mart) 14 147, a fúrt mart 17 500..

A vicc.. elgondolkodik az ember.. a símánál "csak" 4ezerrel több a max(ha lenne láng kedvezmény még akár kevesebbel is) annál meg már "csak" 3 és fél ezerrel több a fúrt mart...

De ha onnan visszanézünk a simára, gyakorlatilag már a duplája :D

Jól néz ki ez a fúrt mart, de kérdés ér-e annyit.. de a mart se randa.. lehet az lesz.. de lehet az is csak optika :D és a simával 10e-t spróóóróóónék :D

/me LOL csááávó.. lehet hogy kicsit határozatlan vagyok? vagy mégse?

Mondjuk hátúlra biztos csak síma.. oda elég lesz az is :D

Anti: 50 helyett 350.. LOL az nagy lehetett.. de a kutas is..

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.