opel16v Elküldve Március29, 2008 Megoszt Elküldve Március29, 2008 15 volt 3 hengerbe és az egyikbe 13,7. Az azért elég markáns eltérés... Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve Március29, 2008 Megoszt Elküldve Március29, 2008 Az azért elég markáns eltérés... Bocs rosszul írtam 14,7bar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március29, 2008 Megoszt Elküldve Március29, 2008 Bocs rosszul írtam 14,7bar. az már jobban hangzik :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Március29, 2008 Megoszt Elküldve Március29, 2008 igen mi is ezt terveztük hogy levesszük a szíjat majd... a kompresszió nekem megegyezett mind a 4 hengerben... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kavics Elküldve Március29, 2008 Megoszt Elküldve Március29, 2008 Szerintem ez nem feltétlenül külföldi papiros, lehet hogy magyar csak lejárt a vizsga... a rendszm sarkából látszik, h P rendszám ergo nincsen magyar forgalmija közben végigolvastam: a Z annyival jobb, h ki tudsz vele menni az országból, viszont meghatározott időre jó, és érvényes kell hogy legyen a kinti papírja (műszaki, stb.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Március29, 2008 Megoszt Elküldve Március29, 2008 AztaQ... Akkor ez nem csak kívülről brutál hanem megy is. :D Nagyon érdekes... Szinte minden ki van pucolva a motortérből... Vagy ez még csak félkész kép és nincsenek visszarakva a cuccok? :D U.i.: még a modikat is megelőztem. :D jol latod ki van pucolva a motortér .. nem hiányzik innen semmi sem .. vagy nem tul sok dolog :D itt mar a kabelköteg a kiegyenlitö tartalyok is a helyükön vannak asszem semmi sem hiányzik már rola igy kezdte aztan ez és most Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március29, 2008 Megoszt Elküldve Március29, 2008 jol latod ki van pucolva a motortér .. nem hiányzik innen semmi sem .. vagy nem tul sok dolog :D itt mar a kabelköteg a kiegyenlitö tartalyok is a helyükön vannak asszem semmi sem hiányzik már rola igy kezdte http://i147.photobucket.com/albums/r281/ro...rt/IMG_0018.jpg aztan ez http://i147.photobucket.com/albums/r281/ro...s/enginebay.jpg és most http://i147.photobucket.com/albums/r281/ro...02/IMG_7881.jpg Besz*rás :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Március29, 2008 Megoszt Elküldve Március29, 2008 ma megoldódott a szervó és az ABS problémám.. sajnos az alapjárat még mindig 1700.... légtömegmérőt, hőmérséklet jeladót, alapjárati mocit cseréltünk, mikorkapcsoló állítás már volt.... elfogytak az 5letek.... :D köszi Diny ismét :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rattesid Dénes Elküldve Március29, 2008 Megoszt Elküldve Március29, 2008 ma megoldódott a szervó és az ABS problémám.. sajnos az alapjárat még mindig 1700.... légtömegmérőt, hőmérséklet jeladót, alapjárati mocit cseréltünk, mikorkapcsoló állítás már volt.... elfogytak az 5letek.... :D köszi Diny ismét :D Hááát igen ez az alapjárat még szivat. Igazán nincs mit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március29, 2008 Megoszt Elküldve Március29, 2008 ma megoldódott a szervó és az ABS problémám.. sajnos az alapjárat még mindig 1700.... légtömegmérőt, hőmérséklet jeladót, alapjárati mocit cseréltünk, mikorkapcsoló állítás már volt.... elfogytak az 5letek.... :D köszi Diny ismét :D Demó......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március29, 2008 Megoszt Elküldve Március29, 2008 ma megoldódott a szervó és az ABS problémám.. sajnos az alapjárat még mindig 1700.... légtömegmérőt, hőmérséklet jeladót, alapjárati mocit cseréltünk, mikorkapcsoló állítás már volt.... elfogytak az 5letek.... :D köszi Diny ismét :D Mééé nem jöttél ki te is Lacházára ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Mééé nem jöttél ki te is Lacházára ? leszmég rá alaklom úgy gondolom.. Vki élménybeszámoló? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 piros vadállat rendes kis gépezetet fabrikált a tag a gsi motyóból... melyik fórumról rekviráltad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 mi lett antival? hallom már megint negyedik lett. lassan ki kell menjek, oszt légycsapóval segíteni neki, hogy jobb belátásra térjen és nyerjen... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 nekem is van ilyen hangom... a motor szuper... 7.8 -ra jött ki a fogyija most(max!)... az én szerelőm a szervópumpára tippelt... ketyegős hang... Na én is erre tippeltem , de tegnap szíj csere volt és elindítottama mocit úgy hogy nem volt rajta a szervósziv. levettem a szíját. Na ugyanúgy "zörgött" kotoncolt, mondjuk én hidrotőkét még nem cseréltem, nekem az hangos hidegen mostmár 100% ! Melegen az enyémnek sincs semmi hangja sőt ha pl indítás után leálítom,és visszaindítom is megszünik pedíg hideg a motor! :D és nemjövök rá milehet, sztem tőke csere után is hangos lessz! De nekem Anti mondott egy oylat ,hogy lehet a hidrotőke fészke van kikopva a hengerfejeben! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 rendes kis gépezetet fabrikált a tag a gsi motyóból... melyik fórumról rekviráltad? MIGWEB Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 a tőke járatok kikopása állitolag nem egy sűrű jeléenség... nem kopik az olyan hamar ki... mondjuk ettől még lehet nálad ez van... a tőkék csattogása elég jellegzetes most hogy már opeles vagy és 16 szelepes majd felfogod ismerni és hozzászoksz :D az én csattogó hangom elég éles, ... volt aki nekem is főtengelycsapágyat mondott rá... bár a hang nekem az előző motoromnál is megvolt csak általában elnyomta a tőke zaja... talán a jövőhéten én is eljutok a szerelőhöz és lekötjük mi is... Na én is erre tippeltem , de tegnap szíj csere volt és elindítottama mocit úgy hogy nem volt rajta a szervósziv. levettem a szíját. Na ugyanúgy "zörgött" kotoncolt, mondjuk én hidrotőkét még nem cseréltem, nekem az hangos hidegen mostmár 100% ! Melegen az enyémnek sincs semmi hangja sőt ha pl indítás után leálítom,és visszaindítom is megszünik pedíg hideg a motor! :D és nemjövök rá milehet, sztem tőke csere után is hangos lessz! De nekem Anti mondott egy oylat ,hogy lehet a hidrotőke fészke van kikopva a hengerfejeben! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 nah mi van még mindig lacházán vagytok? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Na én is erre tippeltem , de tegnap szíj csere volt és elindítottama mocit úgy hogy nem volt rajta a szervósziv. levettem a szíját. Na ugyanúgy "zörgött" kotoncolt, mondjuk én hidrotőkét még nem cseréltem, nekem az hangos hidegen mostmár 100% ! Melegen az enyémnek sincs semmi hangja sőt ha pl indítás után leálítom,és visszaindítom is megszünik pedíg hideg a motor! :D és nemjövök rá milehet, sztem tőke csere után is hangos lessz! De nekem Anti mondott egy oylat ,hogy lehet a hidrotőke fészke van kikopva a hengerfejeben! Cserélj tőkét, én Csergő-től vettem valami leggagyibbat 1700Ft és teljesen jó. Nem mindegy hogy 1700db-ja vagy 10000. Az egyik szelepfészek már kezdett berágódni, de nincs vele gond, és igaza van Futó Gabinak, ha kikopik a fészek akkor már nem úgy cuppan bele a tőke, lötyögni fog és elengedi az olajat. A tőke beömlő részeit úgy forgattam, hogy a HF olajkiömlő csatornáival egyezenek. Azért nem akarok most a motorhoz nyúlni nagyagyon mert tőkéket, vezérlést cseréltem, teljes fény az autón, gumma, és teljes full polír a felgenen. ha meg lesz a Koni meg a 40-40 vagy 50-50 ültetés akkor szétkapom a moccát ás ránézek, de toom, hogy az is 2 kiló körül fog fájni:( A guruló ilyen lett: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 nah mi van még mindig lacházán vagytok? :D Legközelebb jönni kell szerelés után _ lásd Dini _, ha ennyire érdekel mi történik :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Cserélj tőkét, én Csergő-től vettem valami leggagyibbat 1700Ft és teljesen jó. Nem mindegy hogy 1700db-ja vagy 10000. Az egyik szelepfészek már kezdett berágódni, de nincs vele gond, és igaza van Futó Gabinak, ha kikopik a fészek akkor már nem úgy cuppan bele a tőke, lötyögni fog és elengedi az olajat. A tőke beömlő részeit úgy forgattam, hogy a HF olajkiömlő csatornáival egyezenek. Azért nem akarok most a motorhoz nyúlni nagyagyon mert tőkéket, vezérlést cseréltem, teljes fény az autón, gumma, és teljes full polír a felgenen. ha meg lesz a Koni meg a 40-40 vagy 50-50 ültetés akkor szétkapom a moccát ás ránézek, de toom, hogy az is 2 kiló körül fog fájni:( A guruló ilyen lett: http://img.carstyling.hu/usercars/00/01/21..._1206880467.jpg Cserélni fogom mindenképp , a fészekkopásról meg kérdeztem az esztergályos barátomat aztmondta mindent meglehet oldalni , na nekérdezd mire gondolt csak ezt mondta :lol: Nekem INA tőkéket ajánlott a volt tulaj 30 FT ért a 16 DB-t de ha tényleg annyi akkormerem 100% mondani hogy olcsón jutottam a minőséghez! Anti mondta ha ki is kopott egy kettő és a HF jó akkor nefoglalkozzak vele, psze idegesít hogy hidegen oylan hangja van mint egy mákdaráló :D De üzemin meg mintha elemes autó lenne! :D Fényeztetnem nekem is kell a két sárvédőívnél hátul , 1 éve lett csinálva de valamit elszúrt a festő és a gitt berepedtt (sztem vastagvolt) + hátsó+első lökös + motorháztető. Már azon gondolkodom hogy inkább telibe fújatom :D Felnit nekemsem ártana vagy políroztatni vagy újrafestetni. De nagyon gondolkodom azon hogy kellene egy gyári GSI felni jó gumival, a nejemet megyőztem hogy szép az ha énmondom és bólintott :D Amúgy 16" AZEV- 5 küllősöm van most! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Loboka Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Nah egy kis beszámoló: Kb. 9kor indultunk a kutról, el a trélerért, majd irány fót. Ott felküzdöttük a kadit a trélerre, ami éppen akkora volt, hogy ne essen le rola a kocsi, lekötöztük (ez volt a leghosszasabb procedura :D ), majd aprobb átalakítást eszközöltünk Pista caravánjának a hátsó ívein. Ezt és a kadit a tréleren Redi dokumentálta ugyhogy remélhetőleg mihamarabb lesznek képek. Olyan fél 12-12 körül elindultunk, az út alatt sikerült olyan 4x eltévedni és miután már Budapest teljes lakossága látta a kis konvojunk sikerült a jó irányt eltalálni. Kb 1 km-re a pályátol végül sikerült beleszaladni egy igazoltatásba, aholis kiderült hogy se a kadett se a tréler forgalmia nincs nálunk ->10.000Ft :D Nah, kb 14 magasságában kiértünk a pályára, kadi le slickek fel. Nem ér bele, nem log ki olyan bután mint a másik, viszont annyira tapad h Anti szinte képtelen volt melegíteni. A legjobb idő amit ment az 14.1 lett, 151,72 célvolani sebességgel. Hamar kiderült hogy baromi hosszu a 3. fokozat és ott megtorpan az autó. A legjobb 60 láb az 1.914 lett, illetve a legjobb 200as idö 8.9 A legjobb sebesség 400on: 153.25 200on: 133.11 A ringen a legjobb 200as célvonali, ha jol rémlik 117volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Legközelebb jönni kell szerelés után _ lásd Dini _, ha ennyire érdekel mi történik :D Azért mert valaki nem ment ki,már nem is érdeklödhet?????????? :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Azért mert valaki nem ment ki,már nem is érdeklödhet?????????? :D :D Óóóóóóó dehogynem. Csak utánna ha nem jön válasz, akkor nem kéne türelmetlenkedni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március30, 2008 Megoszt Elküldve Március30, 2008 Megvan a 2007-es RTE klippünk (időben... :D ), lehet nézelődni :D http://www.opel16v.hu/video/klip2007.wmv (43Mbyte) (még kb 10 perc és fent van) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts