Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
én csak vicceskedni akartam, de sajna nincs rá kereslet Loboéknál :D

eszembe sem jutna veszekedni :D

én se veszekedni akartam, csak akkor hirtelen nem vágtam h mire célzol.

és természetesen véletlen se kételkednék a hozzáértésedben :D :D

Elküldve

nem veszekedni

futo urnak igaza van

de antinak is csak nem épp azt irta amit gondolt ennyi :D

szal a difi szorul ... az meg hogy az mellesleg egy sperr difi az már csak mellékes igy spernek hivta természetesen hibásan ..

de idövel csak felnö az autoalkatrészekhez :D

Elküldve
Ma bütykölitek vagy melózol?

Amúgy kinn áll a kapu előtt, büntiben van ? :D :D

Meló van egész héten, úgyhogy csak Laciban bízok, hogy összedobja hétvégére... :D

Elküldve
látod,én mondtam vidd kompletten hídal együtt. :D :D

Ja, csak akkor még volt 3 híd is...aztán mire odakerült a dolog...már nem volt egy sem...így venni kellett...benyaltuk ez van...

Elküldve
Ja, csak akkor még volt 3 híd is...aztán mire odakerült a dolog...már nem volt egy sem...így venni kellett...benyaltuk ez van...

ne aggodj,én is nyaltam utána.

berektam a 2.0-s gyári difit 18 npig volt használható.a bolygómű széthullott. :D

másik 2.0-ás híd dettó.közben elkészült a mechanikusan zárható 2.0-ás(ekkor már kezdtem kissé idegbeteg lenni)hidam is,de már be sem mertem építeni :D.

mopst egy diesel van benne,ez bírja. :D

ugyhogy nekem is 70 pénz az ablakban meg a sok szerelés-idegeskedés. :D

Elküldve
ne aggodj,én is nyaltam utána.

berektam a 2.0-s gyári difit 18 npig volt használható.a bolygómű széthullott. :D

másik 2.0-ás híd dettó.közben elkészült a mechanikusan zárható 2.0-ás(ekkor már kezdtem kissé idegbeteg lenni)hidam is,de már be sem mertem építeni :D.

mopst egy diesel van benne,ez bírja. :D

ugyhogy nekem is 70 pénz az ablakban meg a sok szerelés-idegeskedés. :D

Látod, ha ingyen ideadod a hidat mennyivel egyszerűbb lett volna... :D :D

Elküldve
meg kell venni,meg kell venni!!!!

az 1000 kg-os autót biztos jól viszi a motor.

meg jól meg lehet vele halni. :D

Simán meg lehet szokni...a barátnőm az elején még izomból kapaszkodott, a végén már szó nélkül aludt a verdában anno... :D :D :D

Elküldve
Simán meg lehet szokni...a barátnőm az elején még izomból kapaszkodott, a végén már szó nélkül aludt a verdában anno... :D :D :D

láttam már szarrátörött f-astrát.hát biztos nincs 4 *-os töréstesztje(talán kapna 2-t).

nem a teljesítményel van gondom.kicsi az autó.

Elküldve
és természetesen véletlen se kételkednék a hozzáértésedben :D :D

a hosszú élet titka... :D :D :D

láttam már szarrátörött f-astrát.hát biztos nincs 4 *-os töréstesztje(talán kapna 2-t).

na azért nem olyan rossz ám... én már teszteltem több oldalról is :D

Elküldve
Simán meg lehet szokni...a barátnőm az elején még izomból kapaszkodott, a végén már szó nélkül aludt a verdában anno... :D :D :D

igen mert általában a szerelőnél állt :D :D

Elküldve
igen mert általában a szerelőnél állt :D :D

Tegnap hívott amúgy a srác aki anno megvette a GSI-t...

Megállt a repülőtérnél a GSI...pukkant egyet...aztán leállt...nem indult újra, a cooler csövek állítólag a helyén vannak...0.8 baros nyomáson...szal a dugó olvadás nem igazán valószínű...mert ahhoz, hogy ne induljon el legalább 3-nak kell offolni...az meg azért már nem kis mutatvány...nekem is csak kettőt sikerült 1.8 baron.. :D Atti sem tudja még mi lehet...de kiváncsian várom...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.