Gelko Elküldve Január28, 2008 Elküldve Január28, 2008 Na igen...én is sajnálom a GSI-t... :huh: :lol: :) :) lesz itt még Kadett vs Detti harc akkor nem leszel ilyen nagyszájú ;) :D :D
Atommanó Elküldve Január28, 2008 Elküldve Január28, 2008 lesz itt még Kadett vs Detti harc akkor nem leszel ilyen nagyszájú :D :huh: ;) Ezért is építem erősre a Kadit... :lol: :) ..meg addig még van 6 misis budget-em... :) Ficcet félretéve...alapjaiban egész jól tűri...sött néha meg is kérdezi, hogy hogy alakul a verda... :D Mondjuk a második mondat után már látszik, hogy unja... ;) :D ;)
kiskecso Elküldve Január28, 2008 Elküldve Január28, 2008 Ezért is építem erősre a Kadit... :huh: :lol: ..meg addig még van 6 misis budget-em... :) Ficcet félretéve...alapjaiban egész jól tűri...sött néha meg is kérdezi, hogy hogy alakul a verda... :) Mondjuk a második mondat után már látszik, hogy unja... :D ;) :D fő a pozitív hozzá állás ;)
J0hnny Elküldve Január28, 2008 Elküldve Január28, 2008 Mondjuk a második mondat után már látszik, hogy unja... :lol: :) :) Én szegénynek az abádszalóki tekintetét nem felejtem el...az kemény volt! :huh:
Atommanó Elküldve Január28, 2008 Elküldve Január28, 2008 Én szegénynek az abádszalóki tekintetét nem felejtem el...az kemény volt! :huh: Jó színész a csajszi.... :lol: :) :)
J0hnny Elküldve Január28, 2008 Elküldve Január28, 2008 Jó színész a csajszi.... :lol: :) :) Hát ha az szinészkedés volt,akkor Oscar-t neki! :huh:
Atommanó Elküldve Január28, 2008 Elküldve Január28, 2008 Hát ha az szinészkedés volt,akkor Oscar-t neki! :huh: És akkor az én szerepemért mi jááár??? :lol: :) :) :D
J0hnny Elküldve Január28, 2008 Elküldve Január28, 2008 És akkor az én szerepemért mi jááár??? :huh: :lol: :) :)
Sonique Elküldve Január28, 2008 Elküldve Január28, 2008 nah viszont.. elmentem reggel a autós boltba aszonták 2-3-4 pólusú gyertya között nincs különbség..,ezt mondta a szerelőhaver is... amikor meg megvettük akkor 2pólusú volt benne most is az van.. -a benzin nyomásom reggel indításkor 7bar volt :lol: mikor bemelegedett 4,8ra beállt :) és csak 3-ikban durrogott ma de h mé csak 3ikba azt nemtom :huh: csak annyi a külömbség hogy 1 bar felette egy 2 polusu 0,8 as GAP al megáldott gyertya elvérzik és nem tudja meggyujta a benzint vagy csak egy részét ezért jön a puffogás ... vagy az AC pumpa gyenge és terhelésen nem tud elég nyálat adni ... 2 polusu a gyari XE gyertya a LET -é egyébként 1 polusu de ha nem akarsz bele rakni 4 vagy 3 polusut akkor vegyél egy F5DPOR bosch gyertyát és allitsd a hézagot 0,6 ra
Sonique Elküldve Január28, 2008 Elküldve Január28, 2008 5 miliszekundum? :) Nagyon kraftos olajpumpád van neked! :D Pont arról tárgyaltunk, miért nem jó a gyárilag kétpólusú gyertyához tervezett gyújtásrendszerbe 4 pólusú gyertyát rakni :huh: ezt azért én meghallgatnám még1 persze csak a röviditett verziot ... :lol: gyarilag 2 höz tervezett ez jo :) ugyan az a LET és az XE let 1 polus XE 2 !!!! yahh ahoz tervezett ;)
opel16v Elküldve Január28, 2008 Elküldve Január28, 2008 ezt azért én meghallgatnám még1 persze csak a röviditett verziot ... :huh: Valamelyik Astra F (asszem motor) altopicban tárgyaltuk a témát. Lényeg, hogy a többpólusú gyertyákhoz más gyújtásrendszer (trafó, kábel) kell, ha azt akarod, hogy optimálisan működjön. Ha részleteket szeretnél, nézd meg, a napokban volt a téma :lol:
Sonique Elküldve Január28, 2008 Elküldve Január28, 2008 (edited) Na villants a hátsóról is... :huh: :lol: :) http://www.tuning-stereo.hu/talalkozok/alb...06/DSC08132.jpg itt voltam én az ültetés vagy az egy masik szitu ?? Módosítva Január29, 2008 : mackosajt Képpel nem idézünk! Idézéskor az idézett szövegből az "IMG"-ket ki kell törölni, vagy "URL"-re cserélni!
Sonique Elküldve Január28, 2008 Elküldve Január28, 2008 nézz má milyen képem van nekem meg eee :huh: http://kepfeltoltes.hu/071228/k_pek_309_ww...ltoltes.hu_.jpg jo képeket én is tudok :
Sonique Elküldve Január28, 2008 Elküldve Január28, 2008 :lol: üresenhttp://kepfeltoltes.hu/080105/DSC00797_www...ltoltes.hu_.jpg ne dicsekedj a zsiráfoddal jo :huh:
Sonique Elküldve Január28, 2008 Elküldve Január28, 2008 Valamelyik Astra F (asszem motor) altopicban tárgyaltuk a témát. Lényeg, hogy a többpólusú gyertyákhoz más gyújtásrendszer (trafó, kábel) kell, ha azt akarod, hogy optimálisan működjön. Ha részleteket szeretnél, nézd meg, a napokban volt a téma :huh: hát ezt azért cafolnám a 4 es bosch fr56 amit amuha is hasznal évek ota és nem mas kábellel és nem mas trafoval érdekes modon mindent begyujt amikor HF szar volt és ment bele a viz akkor is ment és nem olvadt el egy dugoja sem .. miközben mas 2 polusu és egyéb okoságok be mondjak a csödöt ... nem kell mindenféle technikai dolgokkal jönni ez ki van probálva ez muxik és JOL muxik .. nekem is egy sima 1 polusu platina olvadt el antinak egy 2 es ... érdekes ..... szerkesztve: 00:27 Hát gabi megkerestem amit a gyertyárol irtal ... de az az elektonikai susmus amit irtatok nem igen meggyözö és nem hiszem hogy ez a gyujtogyertyáknál is alkazmazhato ... a 4 polus biztosabb szikrat jelent nem pedig nagyobbat !!!! jelentösége annyi hogy magas töltönyomásnál is biztos szikra legyen amit 1 vagy 2 polussal nem biztos el lehet érni ... csak akkor ha platina vagy iridium ... de itt is a hézegnak sokkal kissebnek kell lennie ... mint az 1,1es gyari egy iridiumnal egy alap szivo motornal lehet hogy semmi értelme mert sem nagy töltönyomas sem a tul magas hömérsékelt nem áll fenn ...
Demó Elküldve Január29, 2008 Elküldve Január29, 2008 És még egy bajom van... Sajnos a környékemen nincs 1 autószerelősem akire rámerném bízni a dolgot... :huh: Aki volt sajnos .... isten nyugosztalja.. pedíg nagyon jó keze volt a motorokhoz. Attól függ, mit akarsz csinálni. :lol: Én pl. nem lakok olyan messze Pakstól és szerintem már van némi tapasztalatom ezekkel a motorokkall. :) De egy akármilyen szerelőhöz semmiképp ne vidd el, mert a legkevesebb "szakember" tud valamit kezdeni ezekkel a motorokkal.
Lacee Elküldve Január29, 2008 Elküldve Január29, 2008 el küldöm neked mailben Anti... ha megmondod hova... nem akarom semmilyen nyilt szerverre felrakni nagyon dédelgetem a dolgot...és régóta is... 210 volt a maxom amugy mint irtam, 5500 körülig... légzsák indítóm vajon mért lehet? a lufi amugy jeladóval nyit vagy lassulás érzékelővel? vagymifene?
Lanti Elküldve Január29, 2008 Elküldve Január29, 2008 el küldöm neked mailben Anti... ha megmondod hova... nem akarom semmilyen nyilt szerverre felrakni nagyon dédelgetem a dolgot...és régóta is... 210 volt a maxom amugy mint irtam, 5500 körülig... légzsák indítóm vajon mért lehet? a lufi amugy jeladóval nyit vagy lassulás érzékelővel? vagymifene? cc: lantosl@gmail.com :huh:
redline Elküldve Január29, 2008 Elküldve Január29, 2008 Ficcet félretéve...alapjaiban egész jól tűri...sött néha meg is kérdezi, hogy hogy alakul a verda... :lol: Mondjuk a második mondat után már látszik, hogy unja... :) :) :D Majd eljön az idő amikor először üt aztán kérdez :huh:
opel16v Elküldve Január29, 2008 Elküldve Január29, 2008 nekem is egy sima 1 polusu platina olvadt el antinak egy 2 es ... de az az elektonikai susmus amit irtatok nem igen meggyözö és nem hiszem hogy ez a gyujtogyertyáknál is alkazmazhato ... Te most a hőállóságáról beszélsz, ami teljesen független lehet a pólusszámtól :lol: Lehet csak meg kéne találni a jó hőállóságot biztosító kétpólusú gyertyát? :huh: Nem foglak most győzködni, ha megy rendesen a négypólus is, használd nyugodtan, én csak választ akartam adni arra a sokszor felvetődő kérdésre, hogy miért nincsenek jó tapasztalatok az ilyen-olyan drága tuninggyertyákkal az átlag astra userek körében. Hogy egy négypólusú gyertyával miért buffog meg szar az alapjárat, ilyesmik... légzsák indítóm vajon mért lehet? a lufi amugy jeladóval nyit vagy lassulás érzékelővel? vagymifene? van benne egy G kapcsoló, ha elér egy bizonyos G értéket, akkor indítja a lufit. valszeg volt benne lufi, ha ez a kapcsoló benne van.
Demó Elküldve Január29, 2008 Elküldve Január29, 2008 Nem foglak most győzködni, ha megy rendesen a négypólus is, használd nyugodtan, én csak választ akartam adni arra a sokszor felvetődő kérdésre, hogy miért nincsenek jó tapasztalatok az ilyen-olyan drága tuninggyertyákkal az átlag astra userek körében. Hogy egy négypólusú gyertyával miért buffog meg szar az alapjárat, ilyesmik... Én a V2000-el kb. 100e km-t mentem 520-as Bosch Super4 gyertyákkal (nem egy garnitúrával) és soha semmi bajom nem volt velük. Bármikor nyugodtan merem ajánlani másnak is. :huh:
sárgaGSI Elküldve Január29, 2008 Elküldve Január29, 2008 Na Zoli sikerült ugyanarra a magaságra emelned a kávét mint amin a sárga állt :D ;) de az 15"-al volt :) ikább szólj Csabi barátodnak :D h szerezzen normális rugóösszehúzót, mer eccer azé aláraknék egy 60-75-ös rugót, ez meg aztán ellőné a toronycsapágyat ha szét csavarnánk :huh: :lol: :)
Lanti Elküldve Január29, 2008 Elküldve Január29, 2008 de az 15"-al volt ;) ikább szólj Csabi barátodnak :D h szerezzen normális rugóösszehúzót, mer eccer azé aláraknék egy 60-75-ös rugót, ez meg aztán ellőné a toronycsapágyat ha szét csavarnánk :huh: :lol: :) Azért remélem látszik a az általuk használt szakszerü rugóösszehuzó kerítés darab! :) :D
Demó Elküldve Január29, 2008 Elküldve Január29, 2008 Azért remélem látszik a az általuk használt szakszerü rugóösszehuzó kerítés darab! :huh: :lol: http://astragsi.extra.hu/rugo.jpg :) Na ilyen megoldást még nem láttam! :) Mindig tanul valami hasznosat az ember. :D
Recommended Posts