Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Hát mond meg neki, hogy ha tud ennyiért valóban gyárit, akkor kb 5 szettet hozzon... :huh: :)

nemtudom tud e iylen nagytételben de sztem ha 2 garnitúrát mondok neki azt még meghozza :lol: de rákérdezek nektek! Psze ha komolyan gondoltad :)

Elküldve
nemtudom tud e iylen nagytételben de sztem ha 2 garnitúrát mondok neki azt még meghozza :huh: de rákérdezek nektek! Psze ha komolyan gondoltad :lol:

Ennyiért komolyan... :)

Elküldve
Tudod...ők turisták...szabin vannak...ráérnek...én viszont melózok...a fórum meg pörög... :)

Ez teljesen egyértelmű :huh: :lol: :)

Elküldve
Ennyiért komolyan... :lol:

Rendben akkor rákérdezek.. íjjjj olyan illatvan itthon :huh: a Nejem süti a palacsintát mondta 10 perc múlva kész de én asszem 8 percen belül halok éhen :)

Elküldve

nah viszont..

elmentem reggel a autós boltba aszonták 2-3-4 pólusú gyertya között nincs különbség..,ezt mondta a szerelőhaver is...

amikor meg megvettük akkor 2pólusú volt benne most is az van..

-a benzin nyomásom reggel indításkor 7bar volt :lol: mikor bemelegedett 4,8ra beállt :) és csak 3-ikban durrogott ma de h mé csak 3ikba azt nemtom :huh:

Elküldve
nah viszont..

elmentem reggel a autós boltba aszonták 2-3-4 pólusú gyertya között nincs különbség..,ezt mondta a szerelőhaver is...

amikor meg megvettük akkor 2pólusú volt benne most is az van..

-a benzin nyomásom reggel indításkor 7bar volt :lol: mikor bemelegedett 4,8ra beállt :) és csak 3-ikban durrogott ma de h mé csak 3ikba azt nemtom :huh:

Azthiszem gyárilag 2 polusú van benne én legalább is olyat szedttem ki most mikor cseréltem.. dehogy miért durrog 3. ban ehhez nemtudok hozzászólni :)

Ja és annyi amit itt dumáltunk a srácokkal a több pólus az inkább a biztonság miatt van hogy a szikra mindenképp valahova átíveljen a 2 vagy 3 vagy 4 pólus egyikéhez és ezáltal a robbanás biztosan megtörténjen! Azthiszem opel16v vel veséztük ki a multkor!

Elküldve
Azthiszem gyárilag 2 polusú van benne én legalább is olyat szedttem ki most mikor cseréltem.. dehogy miért durrog 3. ban ehhez nemtudok hozzászólni :huh:

Az van benne,csak az ő motorja turbós és már közel se gyári :lol:

Elküldve
Az van benne,csak az ő motorja turbós és már közel se gyári :lol:

Igen gondoltam hogy nem az van neki azthiszem olvastam előrébba a topicban róla, jó neki :) így is gazdag nyomatékban a motor,,, hátmég turbóval milyen fain lehet :huh:

Elküldve

Lehet még egy dolog, de az biztos, hogy a gyújtás körben kell nézni a bibit...

Ha gyertya okés, akkor jó, kábelek okésak akkor jó, nem kell 4 barnal több nafta neki...ez tuti...hidegen ez kb 4.8 bar körül kéne lennie...a 7 bar az rettentő sok...

Én még megnézném az elosztófedelet...ha már nagyon lekoptak a csücsik, akkor nem tökéletes a gyújtás, és hipp-hopp pont ilyet csinál...nekem is volt ilyen ...és pont 3-ban... :huh:

Elküldve

Ha lenne anyi manim hogy turbó bizti beletetetném én is,de örülök hogy megtudttam venni az autót hitelnélkül.. :huh: Nem is tudom nem is merek mellétek álni így,hogy mindenkinek vastüdő van a kocsiban :lol::lol::)

Elküldve
Lehet még egy dolog, de az biztos, hogy a gyújtás körben kell nézni a bibit...

Ha gyertya okés, akkor jó, kábelek okésak akkor jó, nem kell 4 barnal több nafta neki...ez tuti...hidegen ez kb 4.8 bar körül kéne lennie...a 7 bar az rettentő sok...

Én még megnézném az elosztófedelet...ha már nagyon lekoptak a csücsik, akkor nem tökéletes a gyújtás, és hipp-hopp pont ilyet csinál...nekem is volt ilyen ...és pont 3-ban... :huh:

Emlékszem arra a napra.....Csütörtökön KB hajnali 4ig voltunk kint a lurdynál hogy megcsináljuk a kocsid és ahelyett hogy jobb lett volna,csak rosszabb lett :lol:

Elküldve

Ha már itt tartunk nekem egyenetlen az alapjáratom... Egyébként a motor nem torpan meg, nem hagy ki a gyújtás fordulaton, terhelésnél szépen pörög, semmi gondja. Csak az alapjárattal van gáz.

Bár az én kocsim csak GSI/2. :huh:

Elküldve
közelse gyári?rosszabb vagy jobb? :huh:

ha neked jó akkor nekem is....Nekem nem kellene. ;)

Látod a szívóval sosincs gond...

De nagy lett a szád megint...Egyszer szívóra egyszer turbóra esküszöl :)

Ha lenne anyi manim hogy turbó bizti beletetetném én is,de örülök hogy megtudttam venni az autót hitelnélkül.. :) Nem is tudom nem is merek mellétek álni így,hogy mindenkinek vastüdő van a kocsiban :D:lol::D

Nem olyan sok turbó van itt a fórumon :lol:

Elküldve
Lehet még egy dolog, de az biztos, hogy a gyújtás körben kell nézni a bibit...

Ha gyertya okés, akkor jó, kábelek okésak akkor jó, nem kell 4 barnal több nafta neki...ez tuti...hidegen ez kb 4.8 bar körül kéne lennie...a 7 bar az rettentő sok...

Én még megnézném az elosztófedelet...ha már nagyon lekoptak a csücsik, akkor nem tökéletes a gyújtás, és hipp-hopp pont ilyet csinál...nekem is volt ilyen ...és pont 3-ban... :)

igen a kábelek..

mikor még megvot megboldogult kadett abból áttetük ebbe és hol jobb lett hol rosszabb :huh:

a szerelő már 2hónapja igérgeti megnézi,eddig levolt szarva mert szar idő volt és ugyan mind1 h h áll a garázsba de már jönn a jóidő és kezd sörgőssé válni :lol:

Elküldve
A hidrtőke a legvalószínűbb......Nekem is van hangja,de csak addig míg megjön az olajnyomás.Max 5ms :lol:

5 miliszekundum? :) Nagyon kraftos olajpumpád van neked! :)

Ja és annyi amit itt dumáltunk a srácokkal a több pólus az inkább a biztonság miatt van hogy a szikra mindenképp valahova átíveljen a 2 vagy 3 vagy 4 pólus egyikéhez és ezáltal a robbanás biztosan megtörténjen! Azthiszem opel16v vel veséztük ki a multkor!

Pont arról tárgyaltunk, miért nem jó a gyárilag kétpólusú gyertyához tervezett gyújtásrendszerbe 4 pólusú gyertyát rakni :huh:

Elküldve
Pl hidrotőke a 16db-ot gyáriban 30ezer HUF ért meghozza újjonan.

Gyárit ennyiért? :huh:

Nekem az utángyártott több volt kedvezménnyel, akciósan, pultalatt, havertól :lol: Ezt kivettem, ha nem baj...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.