coupe Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 már megint a szezont a ... mal miért lenne gaz ha nem m28 as a motor hanem 25 ös ?? vezérlés ?? at kell rakni .. egyedül az olajpumpa haz külömbözik azt is at kell cserélni ... mi a gond akkor most az osztofedeles c20xe vel ?? nem egészen értem ... neked nem kell 2,8as motor csak egy komplett motortömb vezérlés nélkül a többi meg meg van ... na pont ezt mondatm Én is,így legalább már tudom hogy akkora hülyeséget nem írtam :huh:
coupe Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 szerinted én ? vezérlést vettem ??? 1et miota a c20let benne van és kész szijjat cseréltem .... Na úgye hogy szíjat nem árt cserélni :) :lol: :huh:
Atommanó Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 Jóóóóvannna...tod, hogy én nem értek hozzá... Okosícccsssá lendkerék ügyben is ám...rámfér... :huh:
Lacee Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 nézheted ugy is ha jobban tetszik hogy kell egy kevesebbet futott motor nekem aminek a blokkja tiszta és nem heggesztett pl mint az enyém most illetve a hengerfej is jó lenne ha nem lenne szét kopva a tőkékről nem is beszélve... amugy 10e sincs a vezérlésemben mint irtam... a szíjnak nem hiszem hogy ki kéne legyen repedve... de írtam is hogy nem ragaszkodom ehhez a DIShez csak jó lenne ha nem derülne ki a motor csere közepette hogy hoppá nem gyártják már azt az olajpumpa házat már(csak a hasamra ütöttem pl. képp) illetve jó lenne a lehető legjobban megoldanom ezt a kérdést anyagi szempontból is... mi is a baj ha nem tul régi a vezérlése max egy szijjat kell cserélni ... ennyi .... azért mert van benne 10-20e km csak azért mmert hasznalt nem kell megint ujjat venni max szijjat
Sonique Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 Jóóóóvannna...tod, hogy én nem értek hozzá... Okosícccsssá lendkerék ügyben is ám...rámfér... :huh: annnál egyszerübb mint hogy leméred milyen lendkerék kell és megcsinaltatod nincs ...
Sonique Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 yahh még mielött beszolsz arrol nem volt szo hogy ocsi legyen :huh:
Atommanó Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 Akkor legyen olcsi.... :lol: :) Erősen úgy néz ki, hogy a kinyomócspágyat kell majd meghekkelni, hogy 50mm hosszú legyen...kinnt mindenki ezt cisnálja...régen lehetett kapni a Hyponál direkt ilyet...de már sajna nem...úgyhogy mindenki barkácsol egyet valahogy...nem szimpi, de jelen esetben lehet nem tok jobbat... :huh:
opel16v Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 40e km 2 év alatt. Vagyis 20 hónap alatt... forintosítva igen durva szponzori összeg... Nekem 2 év = 60e km :huh: De megelégednék azzal is, ha a versenyhétvégéken elhasznált benzint állnák, az is min 50ezer/hétvége :lol:
B_Csaba Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 Vagy a papírjait el kell adni valakinek aztán meg is van oldva a dolog. :huh: Ismersz ilyen embert?
Lacee Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 na a biztonság kedvéért haza felé - menetközben, kigyulladt a check lámpám...
sárgaGSI Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 Azt hiszem,hogy ez mindannyiunk rémálma :huh: ismerős....... :lol: :) :)
voszi Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 Jó lesz ez nekem? :huh: de most komolyan nem vágja szét a felnit? csak akkor lesz jó, ha a furat kúposra van kiképezve, ha szférikus, akkor felejtős az excenteres csavar. egyébként könnyűfém felnik ritka kivételektől eltekintve mindig kúposak, tehát majdnem biztos, hogy jó lesz, nem vág el az semmit.
mélykék76 Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 ....ez a kézifék nem akar megoldódni. Már kb 10dbot próbáltak ki hozza.... Miről van szó amúgy ?
Stock16v Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 na a biztonság kedvéért haza felé - menetközben, kigyulladt a check lámpám... Fogj egy darab vezetéket és nézd meg mivel van a gond :huh:
Atommanó Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 Fogj egy darab vezetéket és nézd meg mivel van a gond :lol: Vagy egy benzineskannát...és már garantáltan nem fog több hibát beírni... :) :huh:
mélykék76 Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 ....nemrég hívott egy srác Pécsről... 60e - ért osztogatna egy c20xe-t... DIS -es ,(nem cossis)... vectrában volt 95-ös évjárat.... Az a Vectra érdekes és ritka állatfaj lehetett. http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1024 http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1024 http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1024
Tom Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 x20xev-n már túl vagyunk...az sajna csak 6 csavaros...itt a bibi igazából pont ez...hogy 8 csavaros a tudomásom szerint csak az mv6é, illetve az xe-jé... A LET-é mennyi?
mélykék76 Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 A LET-é mennyi? Ugorj le megnézni :huh: :lol:
Tom Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 Az a Vectra érdekes és ritka állatfaj lehetett. http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1024 http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1024 http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1024 Itt valamiféleegyfajtanyilvánvalóan elírással állhatunk szemben...
mélykék76 Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 Itt valamiféleegyfajtanyilvánvalóan elírással állhatunk szemben... Amennyiben ? :huh:
Tom Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 Amennyiben ? :huh: Amennyibenmintegyhogy 137 lóerősnek tüntették fel az XE mocit összekevervén/ván(?) az XEV motorral. Vala. Illetve leginkább a belőle fakadó teljesítménnyel. Apró, de fontos különbség.
Gelko Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 Amennyibenmintegyhogy 137 lóerősnek tüntették fel az XE mocit összekevervén/ván(?) az XEV motorral. Vala. Illetve leginkább a belőle fakadó teljesítménnyel. Apró, de fontos különbség. volt vectra XEV-el....
Tom Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 volt vectra XEV-el.... De nem 4x4-gyel. Apró de fontos különbség. :lol: Vagy de? :huh:
Gelko Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 De nem 4x4-gyel. Apró de fontos különbség. :lol: Vagy de? :huh: lehet hülye vagyok de hogy jön a 4x4 ? :) sima C20NE 4x4 volt, XEV nemtom volt-e
Recommended Posts