Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Kösziiii...

Végül is azt kérdezd meg, hogy hogy lehet legegyszerübben, legjobban összehozni a bovdenes R25-öt (c20ne omcsi) az xe-vel...de ne mondd, hogy nekem kell...mert akkor bevisz az erdőbe... :lol:

Nah, ahogy én is sejtettem, azt mondja, MV6 lendkerék felejtős.

Ahhoz csak a saját szerkezete jó, és egyben 25kg :huh:

Biztos jó nyomatékod lenne :)

Viszont mondta, hogy C20XE-hez és más 2000-es mocikhoz is volt vastagabb lendkerék :)

Gondolom attól függ, milyen váltó volt rajta. Szóval olyat kell keressél :D

Elküldve
Valóban vastagabb volt, de csak a külső pereme ahogy én tom...

ahol a kuplung csuszog, az egyforma... :huh:

Nézzétek össze, mert azt mondta, ez lesz a megoldás :)

Amúgy igaza lehet, mert ugye ezeken a váltókon volt C20NE, X20SE moci, ami ugye blokkra

eléggé hasonlít a C20XE-hez :lol: Tehát ilyen irányban kéne keresgélni :)

Esetleg még meg lehet nézni az omega X20XEV motorján is, milyen van.

Elküldve
x20xev-n már túl vagyunk...az sajna csak 6 csavaros...itt a bibi igazából pont ez...hogy 8 csavaros a tudomásom szerint csak az mv6é, illetve az xe-jé...

szívesen elcserélem az NE-met az XE-d re :lol: :huh:

Elküldve
x20xev-n már túl vagyunk...az sajna csak 6 csavaros...itt a bibi igazából pont ez...hogy 8 csavaros a tudomásom szerint csak az mv6é, illetve az xe-jé...

Azokat a felfogatási pontokat nem lehet átfurkálni, utána meg centírozni az egészet? (nem tudom hogy néz ki az a lendkerék)

Elküldve

Akkor egyszerű, meg kell nézni a C20XE vastag lendkerekét, az jó-e :lol:

Illetve utána kell járni, a C20NE vagy X20SE lendkereke hány csavaros... :huh:

Elküldve
Akkor egyszerű, meg kell nézni a C20XE vastag lendkerekét, az jó-e :)

Illetve utána kell járni, a C20NE vagy X20SE lendkereke hány csavaros... :)

Szintén 6 csavarosak...már ezen is túl vagyunk...

A vastag lendkeréknek elvileg csak a pereme a vastag...különben nem igen lehetne csak úgy cserélgetni...legalább is én így tom...

Furkálást talán hanyagolnám...nem igazán rajongok a hikomattokért... :huh: :lol:

Elküldve
Furkálást talán hanyagolnám...nem igazán rajongok a hikomattokért... :huh: :)

Ha jól tudom azok a lyukak azért nem olyan nagyok. Minimális mennyiségű anyag jönne ki a teljes tömeghez képest, nem gyengülne el. Nekem Havassy azt mondta gyári (öntvény) kerekekből 30%-ot le lehet venni biztonságosan. Hol van ez attól... Centír mellé meg még kell egy hőkezelés is. Ahogy nézem azért túl sok megoldás közül nem válogathatsz. :lol:

Elküldve
Igen valóban nincs 4x100ról átalakító 5x110re.Még ha 5x100 lenne.....

Mennyire költséges mutatvány a futómű átalakítása?

Arra nem gondoltál hogy feltenni az ebay-re és venni egy rávalót vagy esetleg olyan osztókörrel ami módosítható 4x100ra?

Adapter úgyis kell hozzá.

Az 5x110et meg lehet 5x112re alakítani ezért szerintem lenne keletje főleg ha adnád hozzá az osztókörmódosítót is.

Csak már rendberaktad igaz?Meg kitudja mikor lenne olyan ami neked jó lenne....meg mennyiért? :huh:

Már szinte minden megvan hozzá....Sikerült szereznem egy 2.5V6 os vectra első golyalábat féknyereggel,és hátsó agyat is.Ez 60e-ft volt.Még kell venni hozzá előre 2db tárcsát és betétet.

Zsoltee!!!!!!

Igen elöl lesz szélesebb mert hátul már ez a méret is épphogy elfér,vissza meg nem fogom emelni a hátulját :lol:

Elküldve
GSI-s matrica van nálam...1000 HUF a nagy, 500 a kicsi...ha kell Lurdínál adok...

Ha opelklub-os kell, azt meg majd küldik postán...

Kártyaaaa...neked még nem osztottunk lapot... :lol:

Majd megy postán...de nem gyártják le egyesével, így pici türelem pls... :huh:

Oké fönök akko 1 kicsi köll az tuti. Persze még nem tudom megyek e holnap mert a Boci még Dedeoéknál van, ez a kézifék nem akar megoldódni. Már kb 10dbot próbáltak ki hozzá.

Türelem meg van, csak nem írtak vissza hogy hali meggyütt a mani és küldünk ezt meg azt, ezért kérdeztem hogy hogy is megy ez.

Elküldve
Zsoltee!!!!!!

Igen elöl lesz szélesebb mert hátul már ez a méret is épphogy elfér,vissza meg nem fogom emelni a hátulját :lol:

ha gondolod szakszerűen kikalapálom neked a garázsnál :) :huh:

Elküldve

Lacce!!!!!

Pont úgy gondoltam mint Anti,hogy "használt" vezérlést nem rakunk át egy másik motorra.Ezt az összeget bukod így is úgy is :huh:

Elküldve
Igaza van Gábornak, sikerült felhívom őket, a végösszeg 449 000Ft, ha leadom a roncsot a kerületi önkormányzat akármilyen roncstelepére, ha nem adom le akkor 349 000-et kapok.

Ez nagyon szomorú :lol: :) :) ..Mindenféleképpen jobban jársz ha megtartod a kocsit,és szétbontod.Csak azt nem tudom hogy lehet kivonni végleg a forgalomból,mert ha jól tudom ahhoz bontási papír kell :huh:

Elküldve
Jó lesz ez nekem? :huh: de most komolyan nem vágja szét a felnit?

Nem lesz semminek semmi baja ettöl a csavartól.Ha lenne akkor nem lehetne ilyet kapni :lol:

Elküldve
Pont úgy gondoltam mint Anti,hogy "használt" vezérlést nem rakunk át egy másik motorra.Ezt az összeget bukod így is úgy is :huh:

Egy 10e km-es másfél éves vezérlést nyugodtan át lehet pakolni... nem lesz attól semmi baj.

Együtt kopott, ott is együtt fog tovább kopni :lol:

Pazarlás lenne kidobni, holott semmi gond nem lehet belőle...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.