Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve

Tavasszal, ha elkészül a Corsa, akkor majd lehet cserélni az én képeimet is, addig jók lesznek ezek... :lol:

Anti, te honnan veszel sperrt? :huh:

Elküldve

Már vettem... :huh:

Le kellett autókázni érte Balatonfüredre, meg nekünk kiszerelni, de 50 ért jó volt, mert zsír állapotban van...amúgy gyári opel sperr, Rekordban volt, 45%-os...

Elküldve
Már vettem... :huh:

Le kellett autókázni érte Balatonfüredre, meg nekünk kiszerelni, de 50 ért jó volt, mert zsír állapotban van...amúgy gyári opel sperr, Rekordban volt, 45%-os...

Meddig fogja bírni?

Tas nem tud hozni valami a cuccot kintről?

Elküldve
Gyorsan átnéztem :) ....

Anti eladta a GSi-t de szerintem maradjon,viszont jó lenne ha a kadettról is lennének képek.

Balázska eladta a cabriot

c Corsa gsi már nincs....

Aztec nem tag

Ákos eladta a corsát.

Tom eladta a GSi-t jó lenne a caliról kép meg szöveg

Dini Jó lenne ha küldene képeket az astráról meg a kadettról

Sárga már nem klubtag.....

Mor is küldhetne képeket a kocsiról,mivel már készen van......

Warwolf eladta az astrát

B csaba új tag....

Hirtelen ennyi...Szinte nemis marad ott senki :lol:

Holnap átnézem rendesen is...Jó lenne megint rendbe rakni kicsit.

Majd jön Kösze, meg később Zsolti is, ha megveszi a paripát :huh:

Elküldve

Én újakat nézegetek mostanában, gyüjtöttem pár ajánlatot is, csak még nem tudom pontosan, hogy Thorsen, vagy lamellás sperr legyen.

Meg elöbb a váltót is fel kellene újítani, így nem tudom mikorra lesz belöle valami... :huh:

Elküldve

Igazából olyan alkatrészekkel rakjuk össze, ami a 3000-es mantákban kiválóan szuperál...ott jóval nagyobb erőhatásoknak van kitéve pl a sperr, a váltó, kardán, féltengely...szóval remélem ezekkel nem lesz gond...ma pont a kuplungon agyaltunk, hogy mi hogy merre...az lehet nem fogja bírni...

Elküldve
Én újakat nézegetek mostanában, gyüjtöttem pár ajánlatot is, csak még nem tudom pontosan, hogy Thorsen, vagy lamellás sperr legyen.

Meg elöbb a váltót is fel kellene újítani, így nem tudom mikorra lesz belöle valami... :huh:

Vannak jó sperek...csak amíg nem vagyok benne biztos, hogy olyan lesz az autó, amilyet szeretnék, addig ezeket nem erőltetem...ha megérdemli majd kap kafa cuccokat... :lol:

Elküldve
Pont ugyan ilyeneket tud hozni 100e-ért...

Ezért kérdeztem, hogy mi a szitu.

Sperrben nem (sem) igazán vagyok otthon. :huh:

És azt lehet tudni, hogy mennyi időt jósolnak neki?:lol:

Elküldve
Igazából olyan alkatrészekkel rakjuk össze, ami a 3000-es mantákban kiválóan szuperál...ott jóval nagyobb erőhatásoknak van kitéve pl a sperr, a váltó, kardán, féltengely...szóval remélem ezekkel nem lesz gond...ma pont a kuplungon agyaltunk, hogy mi hogy merre...az lehet nem fogja bírni...

Rajta van a kuplung a motoron, mi nem passzol?

Elküldve
Igazából olyan alkatrészekkel rakjuk össze, ami a 3000-es mantákban kiválóan szuperál...ott jóval nagyobb erőhatásoknak van kitéve pl a sperr, a váltó, kardán, féltengely...szóval remélem ezekkel nem lesz gond...ma pont a kuplungon agyaltunk, hogy mi hogy merre...az lehet nem fogja bírni...

Az XE cucca nem megy rá a váltó miatt?

Az azért nem lenne olyan rossz kiindulási alap.

Elküldve

Minden passzol...csak próbálgattunk valami erősebbet, 9.5 colost...de nem nyerő...úgyhogy marad a 9 colos...csak szerintem a gyári nem fogja bírni...nem tom...max kicseréljük majd...

Elküldve
Az XE cucca nem megy rá a váltó miatt?

Az azért nem lenne olyan rossz kiindulási alap.

De igen...xe szerkezet és kuplung marad az omega váltóval...elviekben működnie kéne...de a gyakorlatban majd kiderül...

Elküldve
Minden passzol...csak próbálgattunk valami erősebbet, 9.5 colost...de nem nyerő...úgyhogy marad a 9 colos...csak szerintem a gyári nem fogja bírni...nem tom...max kicseréljük majd...

Acéllendkerék+ szinterkuplung+ erösített szerkezet.

Utána, ha nagy szlikekkel, sperrel leugrasz a kuplungról, majd szépen eltekeri a kardánt. :huh:

Elküldve
Ezért kérdeztem, hogy mi a szitu.

Sperrben nem (sem) igazán vagyok otthon. :huh:

És azt lehet tudni, hogy mennyi időt jósolnak neki?:lol:

passz...igazából ritkán szoktak tönkremenni...bár előfordul...inkább a kardán szokott eltörni...a féltengelyek olyan vastagok mint 3 c20xejé egyben...

Elküldve
Acéllendkerék+ szinterkuplung+ erösített szerkezet.

Utána, ha nagy szlikekkel, sperrel leugrasz a kuplungról, majd szépen eltekeri a kardánt. :huh:

Próbálgattunk omega szerkezetet is...az jóval erősebbnek tűnt szemre...

Igazából valahogy úgy gondolkozunk, hogy mivel nem lesz igazán súlya az autónak a terhelés sem lesz akkora...inkább elindul előre...azért más amikor 1.400 kg-t kell megmozdítani...vagy 800-at...

Elküldve
Igazából olyan alkatrészekkel rakjuk össze, ami a 3000-es mantákban kiválóan szuperál...

És kifogtad Magyarország egyik legjobb 3000-es Mantaépítő mesterét! :lol: Ja, üdvözlöm Lacit, és üzenem neki, hogy nyalam neki picit. :) :huh:

Elküldve
De igen...xe szerkezet és kuplung marad az omega váltóval...elviekben működnie kéne...de a gyakorlatban majd kiderül...

Hát a turbót elég jól bírta a sima cucc is. Mondjuk itt lehet, hogy picit komolyabb igénybevétel lesz, de azért nem hiszem hogy nagyon sokkal. Nekem is egész jól elvan az összkerékkel.

Ha a gyári nem bírná, akkor tényleg ott a Demo által javasolt megoldás, azzal még egy Zetort is meg lehet hajtani. :huh:

Elküldve
És kifogtad Magyarország egyik legjobb 3000-es Mantaépítő mesterét! :) Ja, üdvözlöm Lacit, és üzenem neki, hogy nyalam neki picit. :D :lol:

Átadom...valóban ügyes gyerek...csak most szerelmes...azt nehezebben megy a meló... :) :D ;) Azt viszont nem értem mit kéne átadom... :huh:

Elküldve
Acéllendkerék+ szinterkuplung+ erösített szerkezet.

Utána, ha nagy szlikekkel, sperrel leugrasz a kuplungról, majd szépen eltekeri a kardánt. :huh:

Vagy széthullik a diffi. Láttam már olyat! :lol: (igaz ott 2.2 motor tekert szét 1.2 diffit. :))

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.