Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Kapucsínógsizoli :lol:

tejeskávé :D :D :P

elveszne az a hatalmas mennyiségű kommentem,meg már"sokan" így ismernek, vagy lehet h azér kéne :huh: .....

egyébként csak lusta vok,amennyit hozzászólok és akkor is értelmeset stb....

DE majd megteszem csak még rá kell vennem magamat :D

Link to comment
Megosztás:

a kompresszióviszony az a dugattyút felső holtpontjába tolva mérhető térfogat (amikor a legkisebb felette a tűztér), és az alsó holtpontjába tolva mérhető térfogat aránya (amikor a legnagyobb felette a tűztér).

magyarán kb. azt mutatja meg, hogy mennyire nyomkódik össze a benzin / levegő keverék a sűrítés során.

Link to comment
Megosztás:

a kompresszióviszony az a dugattyút felső holtpontjába tolva mérhető térfogat (amikor a legkisebb felette a tűztér), és az alsó holtpontjába tolva mérhető térfogat aránya (amikor a legnagyobb felette a tűztér).

magyarán kb. azt mutatja meg, hogy mennyire nyomkódik össze a benzin / levegő keverék a sűrítés során.

nagyon köszi :huh:

Link to comment
Megosztás:

a végnyomás ettől nagyobb, mert az összenyomás következtében a keveréknek melege lesz, és emiatt (mivel a kitágulni nem lehet neki) a nyomása még tovább növekszik. tehát, ha a kompresszióviszony 10, akkor a végnyomás kb. 12 bar lesz egy szívómotor esetén.

minél nagyobb, annál nagyobb a munkavégzőképessége a benzin / levegő keveréknek. de gondolom a túl nagy nyomást nem bírja a cucc, ezért vannak ilyen 10 bar körüli viszonyok.

a turbósoknál meg egy picit kisebb kompresszióviszonyt alkalmaznak (pl. az enyémen 8,8), mert az így számolt nyomásnövekedés mellé odafúj a csigabiga még egy keveset. pl. 1 bar-t :huh:

Link to comment
Megosztás:

a turbósoknál meg egy picit kisebb kompresszióviszonyt alkalmaznak (pl. az enyémen 8,8), mert az így számolt nyomásnövekedés mellé odafúj a csigabiga még egy keveset. pl. 1 bar-t :huh:

WISECO, amit venni szeretnék, ahoz is 8.8-at írnak(ez a legkisebb érték, azt van 9es is).

Link to comment
Megosztás:

sztetek is inkább legyen a hátsó kerekéen picit nagyobb az átmérő, mint kisebb?

215/45 R17 -> 625,3mm átmérő

235/40 R17 -> 619,8mm átmérő

245/40 R17 -> 627,8mm átmérő

én a 245/40-et tartom jobbnak

nem jó ha eltérő a kerékméret, mert megörül az ABS.

idő elött kezd mükdöni , meg ilyenek... és szoptam már nagyonnagyot ezzel.

Link to comment
Megosztás:

igen ezt én is vágom, nade :huh: :D

- csomó bimmer futkos pont ugyanezzel a leosztással, elől 215/45 R17, hátul 245/40 R17, oszt ki ne mondd, hogy nekik nincs ABS-ük, mert még elhiszem :D

- az a 2mm átmérő különbség annyira számítana? elég pici az útkülönbség a két kerék közt: 7,85mm

egyébként meg ugye a 9x17 sajnos úgy se fog bemenni, amiért is marad a jó öreg 215-ös gumasz hátra is... :lol:

Link to comment
Megosztás:

- az a 2mm átmérő különbség annyira számítana? elég pici az útkülönbség a két kerék közt: 7,85mm

Biztos, hogy nem számít, ennél nagyobb különbség van a kopás és a abroncs levegőnyomás eltérőségéből fakadó különbségek miatt.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.