Racce Elküldve Január6, 2008 Elküldve Január6, 2008 sz@ros ügy, vigyázni kell a felnikre... a 9 széles cumót én is nagyon meredeknek tartom. baromi jól néz ki, de sok vele a baj... a 245-ös gumit is azért akarom rá, mert az rendesen befogja, lesz elég túllógás... csak a 9coll :D :lol: :D na jó....vagy 10 :huh:
opel16v Elküldve Január6, 2008 Elküldve Január6, 2008 Nem lehet két dugattyúsra cserélni? Éppen gondolkoztam, hogy le kéne rabolni egy porschéról a fékeket :D Az alapból 4 dugattyús :lol: Nyugi Gabi ezt már elkönyveltük Lanti bűnének :D Jogállam... :huh:
voszi Elküldve Január6, 2008 Elküldve Január6, 2008 na ez az, meghúzva is kilógott... ebből ki fog lógni szted? ami fent van 7,5x17 ET47 ami menne a helyére 9x17 ET30
voszi Elküldve Január6, 2008 Elküldve Január6, 2008 ránézésre simán... marad a 7,5x17 ET35 kispolgári, de legalább nem megy szét az ánuszom a sok foskodástól, hogy mi lett a felnivel... :huh:
Atommanó Elküldve Január6, 2008 Elküldve Január6, 2008 Biztos hogy ki...ez nem is kérdés... Mondjuk így kép alapján nem tom hány cm van még ott...de ki lehet számolni, hogy mennyivel fog kiljebb lógni az új... :huh:
voszi Elküldve Január6, 2008 Elküldve Január6, 2008 kiszámoltam, 36mm-t jönne ki a képen láthatóhoz képest...
mackosajt Elküldve Január6, 2008 Elküldve Január6, 2008 olvasgatva itt a dolgokat, hát elég "brutális" lenne a 9 széles felni. nem tudom, mennyi a méretbeli különbség b vectra és g astra között a kerékjáratban, de 8*17 ET 35, 225/45-el biza nekem olykor hozzáér az ív és alöki találkozási pontjához. Szóval szerintem nem kicsit lenne ott baj a gyári ívvel. :huh:
Sonique Elküldve Január6, 2008 Elküldve Január6, 2008 kiszámoltam, 36mm-t jönne ki a képen láthatóhoz képest... csak feszitett gumival fér el 9re 225 ... vagy 215... de 245 el felejtös
Sonique Elküldve Január6, 2008 Elküldve Január6, 2008 olvasgatva itt a dolgokat, hát elég "brutális" lenne a 9 széles felni. nem tudom, mennyi a méretbeli különbség b vectra és g astra között a kerékjáratban, de 8*17 ET 35, 225/45-el biza nekem olykor hozzáér az ív és alöki találkozási pontjához. Szóval szerintem nem kicsit lenne ott baj a gyári ívvel. :D nekem hatul olyan kényelmesen elfér a 8*17 et35 225/35 el még lötyög is :huh: a 9 lenne ideális hatulra :lol: :D :D
voszi Elküldve Január6, 2008 Elküldve Január6, 2008 na jó, de Te visszapofozkodtad a perembácsit hátra a kórusba... :huh: azt a mókát én kihagyom...
Atommanó Elküldve Január6, 2008 Elküldve Január6, 2008 Szerintem biztos, hogy nem fér el... legalább is, úgy, hogy rugózzon biztos nem...és itt nem lehet peremezni sem olyan egyszerűen mint a GSI-nél... :huh:
voszi Elküldve Január6, 2008 Elküldve Január6, 2008 olvasgatva itt a dolgokat, hát elég "brutális" lenne a 9 széles felni. nem tudom, mennyi a méretbeli különbség b vectra és g astra között a kerékjáratban, de 8*17 ET 35, 225/45-el biza nekem olykor hozzáér az ív és alöki találkozási pontjához. Szóval szerintem nem kicsit lenne ott baj a gyári ívvel. :huh: lassan belátom én is, hogy nem fér el, csak ha megbrutalizálom a likat... de azt nem akarom, mert a galvanizációnak akkor annyi.
mackosajt Elküldve Január6, 2008 Elküldve Január6, 2008 nekem hatul olyan kényelmesen elfér a 8*17 et35 225/35 el még lötyög is :huh: a 9 lenne ideális hatulra :lol: :D :D de nekem gyári az ív. nem lett még alakítva rajta
voszi Elküldve Január6, 2008 Elküldve Január6, 2008 Szerintem biztos, hogy nem fér el... legalább is, úgy, hogy rugózzon biztos nem...és itt nem lehet peremezni sem olyan egyszerűen mint a GSI-nél... :huh: a kaszi-nak a 8x18 ET30-as felnihez keményen meg kellett peremezni a gépet (a régi szívó OPC-jében), és nagyon szenny meló, mert a kerékjárati műanyagdobból is komolyan le kell venni (kiáll valami összefogási pont miatt), stb., stb.
voszi Elküldve Január6, 2008 Elküldve Január6, 2008 de nekem gyári az ív. nem lett még alakítva rajta jót mutat, ez tény :huh:
Sonique Elküldve Január7, 2008 Elküldve Január7, 2008 na jó, de Te visszapofozkodtad a perembácsit hátra a kórusba... :huh: azt a mókát én kihagyom... nekem mág a gyári uj elem lett ugy megcsinalvahogy ne legyen perem .. de maga a doblemez is feljebb van téve vagy 5-8cm el ... igy nekem rugozik is ha a felni teljesen a szélénél van akkor is
mackosajt Elküldve Január7, 2008 Elküldve Január7, 2008 jót mutat, ez tény :lol: Köszi. :huh: Nekem ez a max. még a felni is védve van, és minimális munkával talán megoldható az alkalmi dörzsölés megszüntetése. 215/45-el már lehet meg is szünne normál terhelés esetén.
Tom Elküldve Január7, 2008 Elküldve Január7, 2008 turbos auto turbos felni :lol: Egész jól áll neki ez a felni... :huh:
voszi Elküldve Január7, 2008 Elküldve Január7, 2008 kicsit gyógyegeres... :huh: de hát ha egyszer kihúzod az oldalát, akkor nincs mese, a virsli cuccot el is felejtheted...
Sonique Elküldve Január7, 2008 Elküldve Január7, 2008 kicsit gyógyegeres... :huh: de hát ha egyszer kihúzod az oldalát, akkor nincs mese, a virsli cuccot el is felejtheted... hidd el nem olyan gaz és csak egy pogit kell alá rakni és nincs gáz ha annyira zavar télen
voszi Elküldve Január7, 2008 Elküldve Január7, 2008 hidd el nem olyan gaz és csak egy pogit kell alá rakni és nincs gáz ha annyira zavar télen ezt pontosan tudom, mert a tigra alatt 16mm-es pogácsa van hátul télen... egyébként úgy néz ki a gép nélküle, mint egy fogatlan nagymama, aki éppen vihog... :huh:
Gelko Elküldve Január7, 2008 Elküldve Január7, 2008 egyszerűen fel kell heggeszteni az első kerékívet hátra,de úgy hogy lehetőleg ronda legyen és a fényezésen is átüssön a gitt :lol: igazán kéne a senatorra vmi kultúrált felni :huh:
Recommended Posts