Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Így most a féknyergek komplett felújításra kerülnek, reméljük a jövőben nem lesz ilyen gondunk :huh:

Csak tanulságképpen írtam :lol:

Nem lehet két dugattyúsra cserélni?

Elküldve
egyébként járok Debrecenben a télen többször, tkp el tudnék kotródni oda is egyházára, ha oda lehetne próbálni a cuccost, csak attól félek én is, hogy a 4x100 miatt nem fog menni...

És hogy mutatna az após Corsáján a 9X17??? :huh: :lol: :D :D :D

Elküldve
Akkor ezek szerint cakkpakk mindent kell cserélni? Lengéscsillapítókat, összes szilentet, összes gömbcsuklót?

Azért nem. Anyaggal együtt ennyi. Ha mindent cserélni kéne az 65184723654százer lenne.

Nos, úgy tűnik, megvan a legvalószínűbb magyarázat a szeptemberi versenyautózúzás okára...

Igen jól hangzik akkor mehetsz vele minden héten egy kört a ház körül és rúgdoshatod a féket :huh:

Elküldve
Nos, úgy tűnik, megvan a legvalószínűbb magyarázat a szeptemberi versenyautózúzás okára.

Én már akkor is a fékre gyanakodtam a gumiba ragadt sár mellett, és úgy tűnik, igazam is lesz.

Felrémlett, hogy az Esztergom ralin a lábatlani gyorson bajóti elág féktávjában ugyanez a jelenség

volt, csak ott sikerült végül annyira lassítani és összeszedni a verdát, hogy még ha árokszélen is, de

befordultunk. A gyorsról kiérve Sityuval a vállunkat vonogattuk, hogy miafene volt az, mert előző

körben semmi gond nem volt ott a féktávval, aztán letudtuk azzal, hogy a nagy meleg miatt biztos

megfolyt az aszfalt. Azonban most megnéztem a belső videónkat, és a féktáv végig árnyékban volt.

Beszéltem egy szakival, és mondta hogy ezek az egydugattyús úszónyerges első fékek bezony a sok

állásban hajlamosak összerohadni úgy, hogy utána az alapppzícióban meg tudnak ragadni.

Úgy tűnik, nálunk is ez volt a helyzet, mindkét esetben a bal első nyereg akadt meg, így csak a

jobb első fékünk volt, valamint a hátsók, de azokról eléggé le volt véve a fékerő.

Így most a féknyergek komplett felújításra kerülnek, reméljük a jövőben nem lesz ilyen gondunk :huh:

Csak tanulságképpen írtam :D

Nyugi Gabi ezt már elkönyveltük Lanti bűnének :D

Nem kettő az a egy dugattyú ? :lol:

Elküldve
Nem kettő az a egy dugattyú ? :huh:

De, tengelyenként kettö, azaz oldalanként egy. :lol:

Csak a régi Opel fékek voltak két dugattyúsak, az újabbak 90-92 óta már egy dugattyúsak. Az egész újakat nem tudom...

Elküldve
De, tengelyenként kettö, azaz oldalanként egy. :D

Csak a régi Opel fékek voltak két dugattyúsak, az újabbak 90-92 óta már egy dugattyúsak. Az egész újakat nem tudom...

Nem mondod ? :huh:

De béna :lol:

Elküldve

Ja akinek kint áll az autója és nem nézett még rá ma viszont holnap kelleni fog, az vigyen ki egy 220-as kábelt meg egy hajszáritót. Kelleni fog :huh:

Elküldve
Ja akinek kint áll az autója és nem nézett még rá ma viszont holnap kelleni fog, az vigyen ki egy 220-as kábelt meg egy hajszáritót. Kelleni fog :huh:

Nekem nagyon könnyen lejött róla a páncél. De az tény, hogy nagyon brutálul nézett ki. :lol:

Elküldve
Nekem nagyon könnyen lejött róla a páncél. De az tény, hogy nagyon brutálul nézett ki. :lol:

Szerencse hogy a zár nem volt befagyva és bejutottam. Persze hogy otthon van az összes jégkaparóm és nincs itthon egy sem. De cél szentesti az eszközt, a szürke Kadett GSiről lenyert GSi felirattal tökéletesen lakapartam róla :huh: (És nem lett baja se a szélvédőnek se a feliratnak)

Elküldve
Szerencse hogy a zár nem volt befagyva és bejutottam. Persze hogy otthon van az összes jégkaparóm és nincs itthon egy sem. De cél szentesti az eszközt, a szürke Kadett GSiről lenyert GSi felirattal tökéletesen lakapartam róla :huh: (És nem lett baja se a szélvédőnek se a feliratnak)

Múltkor, amikor vagy 6 napot állt az autó, kicsit kaparásztam, majd szép türelmesen megvártam, amíg bemelegszik a kocsi és szélvédő "felmelegszik" :lol:

Elküldve

turbos auto turbos felni :lol:

meg az az öklömnyi hely hatul amivel keskenyebbez a felni :huh:

most lehet igazan latni mennyivel van kihuzva hatul 

20080106137_S.JPG

20080106140_S.JPG

Elküldve
És hogy mutatna az após Corsáján a 9X17??? :huh: :lol: :D :D :P

kitömné a járatot a cumó, ahogy én is téged múltkor dárcban... :D :P

Elküldve
kitömné a járatot a cumó, ahogy én is téged múltkor dárcban... :huh: :D

Mondjuk ez a magyarázat, hogy jó a 4X100 is...mert 5 lukast csak olyat keress, amit van lehetőség odavinni az Opc-hez... :D meg gondolj arra, hogy az idei téligumiprojekten mennyit is spórolsz... :lol:

Elküldve
Sonique...Köszi még 'x a géphekkelést...Detti azóta nyomja a pókert vadul...újra szabadok a péntek estéim... :huh: :lol: :D

:P :P :D :D :P

szivesen 

végre ágybol is tudsz opelforumozni :P

Elküldve
brutál... na pontosan ez az amit eszpesölli el akarok kerülni...

engem annyira nem zavar télen ... 

de nagyon kellet már a téli gumi ma megáltam az ut mellet és ugye mind kér oldalra a padka fele lejt az ut 

megallok a kocsi meg mintha muszaj lenne elindul oldalra magátol ... mondom hoho megálni a FELNIM ...ááááááááááááá... szerencsére nem lett baja ...

Elküldve

sz@ros ügy, vigyázni kell a felnikre... a 9 széles cumót én is nagyon meredeknek tartom. baromi jól néz ki, de sok vele a baj... a 245-ös gumit is azért akarom rá, mert az rendesen befogja, lesz elég túllógás...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.