Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Azt hittem a benyaszűrő nagyobb szopás dolog mint pl egy ac pumpa csere...

Hőm. jeladót tavaly cseréltem ... max egy éves lehet de sztem csak olyan 6-8 hónapos...

Az alapjárati motorra nem esküdök meg ... nem ártana egy nyomorult műhely, úgy utálom ezt hogy ezeket se tudom megcsinálni vagy legalább megpróbálni ...

Ismered a kérdezni szó jelentését ugye ? Akkor miért nem alkalmazod ? :lol:

Akos egyszer egy sima parkolóban cserélt nekem benzinszűrőt :huh:

Link to comment
Megosztás:

Gyetyákat ugye nem ártana...

Hőmérséklet jeladód volt már cserélve?

Illetve a légtömegmérőre gyanakodnék nagy hirtelen még.

Lacee!

A hőmérséklet jeladón okésak a vezetékek?Nincs megtörve szakadva?Nekem ez volt 1x a probléma és ugyan így jelentkezet.Látszólag a helyén volt de mégsem.

Link to comment
Megosztás:

Lacee!

A hőmérséklet jeladón okésak a vezetékek?Nincs megtörve szakadva?Nekem ez volt 1x a probléma és ugyan így jelentkezet.Látszólag a helyén volt de mégsem.

Annak akkor van hibakódja,legalábbis nálam volt.....

Az alapjárat motornak semmi köze sincs ahoz hogy nem indul be.....Az enyém is szerintem nehezebben indul.Erre azt a választ kaptam hogy valószínű sok benzint kap.Viszont szerintük jól indul :huh:

Link to comment
Megosztás:

Annak akkor van hibakódja,legalábbis nálam volt.....

Az alapjárat motornak semmi köze sincs ahoz hogy nem indul be.....Az enyém is szerintem nehezebben indul.Erre azt a választ kaptam hogy valószínű sok benzint kap.Viszont szerintük jól indul :huh:

Igen valóban...mi is a hibakódból tudtuk hogy ott lesz a bibi. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Rendben köszönöm, ezeket holnap igyekszem ellenőrizni...

1 hónapja voltunk kb. hibakódot olvasgatni... akkor írtam is forumba hogy mik voltak a gondok... de akkor nem írt ilyen jeladó problémát persze azóta tönkremehetett ...

Köszi Laci4, majd akkor ennek is nekiugrok valahogy... ha másnem csütörtökön de csak ha segít valaki vagy beadom a héten a szerelőhöz a dögöt de mondjuk az is necces lesz...

Link to comment
Megosztás:

skacok!

nincs valakinek próbához egy darab 9 col széles felnije, lehetőleg ET30-cal?

ha 17 colos lenne az átmérője, az lenne a legjobb, de persze bármi más is megteszi.

az OPC-hez szeretnék felnit venni, van belőle a szériához elég hasonló kiállású 7,5x17-es ET35-tel (a gyári felni 7,5x17, ET47), de van belőle bónuszként 9x17-es is ET30-cal. benézném hátra, hogy mit szólna hozzá a gép, de nem akarok beleölni egy rakat lóvét ha eleve reménytelen a történet. (lemezhúzás kizárva) természetesen a felniből nincs raktáron, csak megrendelésre van, ezért kipróbálhatatlan.

szóval kéne egy dámmi, amit odanézhetnék...

Link to comment
Megosztás:

1 hónapja voltunk kb. hibakódot olvasgatni... akkor írtam is forumba hogy mik voltak a gondok... de akkor nem írt ilyen jeladó problémát persze azóta tönkremehetett ...

Te is ki tudod olvasni a hibakódokat,nem bonyolult :lol:

skacok!

nincs valakinek próbához egy darab 9 col széles felnije, lehetőleg ET30-cal?

ha 17 colos lenne az átmérője, az lenne a legjobb, de persze bármi más is megteszi.

szóval kéne egy dámmi, amit odanézhetnék...

Nekem van Voszi pont et30-as csakhát a távolság :huh:

Link to comment
Megosztás:

skacok!

nincs valakinek próbához egy darab 9 col széles felnije, lehetőleg ET30-cal?

ha 17 colos lenne az átmérője, az lenne a legjobb, de persze bármi más is megteszi.

az OPC-hez szeretnék felnit venni, van belőle a szériához elég hasonló kiállású 7,5x17-es ET35-tel (a gyári felni 7,5x17, ET47), de van belőle bónuszként 9x17-es is ET30-cal. benézném hátra, hogy mit szólna hozzá a gép, de nem akarok beleölni egy rakat lóvét ha eleve reménytelen a történet. (lemezhúzás kizárva) természetesen a felniből nincs raktáron, csak megrendelésre van, ezért kipróbálhatatlan.

szóval kéne egy dámmi, amit odanézhetnék...

8x17"van ET 30al.... és 5 csavaros :huh:

Link to comment
Megosztás:

köszi coupe, lehet igénybe venném odapróba céljából!

ha lenne a 8x17 alá egy 12mm-es pogi... nekem van 10mm-esem, csak épp 4x100-as bameg.

egyébként előre 215/45 R17 maradna (az egyel nagyobb méret, mint a gyári, de ezen pestre változtatni házilagosan kivitelezett harakirinek minősül sztem), hátra a 9x17-re 245/40 R17-et gondolok. az 2mm-e magasabb, mint a 215/45 R17.

jobb a 235/40 R17-nél sztetek is, nem?

Link to comment
Megosztás:

Te is ki tudod olvasni a hibakódokat,nem bonyolult :lol:

Nekem van Voszi pont et30-as csakhát a távolság :huh:

egyébként járok Debrecenben a télen többször, tkp el tudnék kotródni oda is egyházára, ha oda lehetne próbálni a cuccost, csak attól félek én is, hogy a 4x100 miatt nem fog menni...

Link to comment
Megosztás:

köszi coupe, lehet igénybe venném odapróba céljából!

ha lenne a 8x17 alá egy 12mm-es pogi... nekem van 10mm-esem, csak épp 4x100-as bameg.

egyébként előre 215/45 R17 maradna (az egyel nagyobb méret, mint a gyári, de ezen pestre változtatni házilagosan kivitelezett harakirinek minősül sztem), hátra a 9x17-re 245/40 R17-et gondolok. az 2mm-e magasabb, mint a 215/45 R17.

jobb a 235/40 R17-nél sztetek is, nem?

Sajnos gumi még nincs rajta :lol: 1centis pogim,nekem is van de az is 4x100as :D :D

Ha kell akkor szólj nyugodtan.....

Viszont most jutott eszembe hogy Sominak 9"x17 felnije van a coupen hátul :huh:

Link to comment
Megosztás:

Nos, úgy tűnik, megvan a legvalószínűbb magyarázat a szeptemberi versenyautózúzás okára.

Én már akkor is a fékre gyanakodtam a gumiba ragadt sár mellett, és úgy tűnik, igazam is lesz.

Felrémlett, hogy az Esztergom ralin a lábatlani gyorson bajóti elág féktávjában ugyanez a jelenség

volt, csak ott sikerült végül annyira lassítani és összeszedni a verdát, hogy még ha árokszélen is, de

befordultunk. A gyorsról kiérve Sityuval a vállunkat vonogattuk, hogy miafene volt az, mert előző

körben semmi gond nem volt ott a féktávval, aztán letudtuk azzal, hogy a nagy meleg miatt biztos

megfolyt az aszfalt. Azonban most megnéztem a belső videónkat, és a féktáv végig árnyékban volt.

Beszéltem egy szakival, és mondta hogy ezek az egydugattyús úszónyerges első fékek bezony a sok

állásban hajlamosak összerohadni úgy, hogy utána az alapppzícióban meg tudnak ragadni.

Úgy tűnik, nálunk is ez volt a helyzet, mindkét esetben a bal első nyereg akadt meg, így csak a

jobb első fékünk volt, valamint a hátsók, de azokról eléggé le volt véve a fékerő.

Így most a féknyergek komplett felújításra kerülnek, reméljük a jövőben nem lesz ilyen gondunk :huh:

Csak tanulságképpen írtam :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.