mélykék76 Elküldve Január5, 2008 Megoszt Elküldve Január5, 2008 Azt hittem a benyaszűrő nagyobb szopás dolog mint pl egy ac pumpa csere... Hőm. jeladót tavaly cseréltem ... max egy éves lehet de sztem csak olyan 6-8 hónapos... Az alapjárati motorra nem esküdök meg ... nem ártana egy nyomorult műhely, úgy utálom ezt hogy ezeket se tudom megcsinálni vagy legalább megpróbálni ... Ismered a kérdezni szó jelentését ugye ? Akkor miért nem alkalmazod ? :lol: Akos egyszer egy sima parkolóban cserélt nekem benzinszűrőt :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve Január5, 2008 Megoszt Elküldve Január5, 2008 Gyetyákat ugye nem ártana... Hőmérséklet jeladód volt már cserélve? Illetve a légtömegmérőre gyanakodnék nagy hirtelen még. Lacee! A hőmérséklet jeladón okésak a vezetékek?Nincs megtörve szakadva?Nekem ez volt 1x a probléma és ugyan így jelentkezet.Látszólag a helyén volt de mégsem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Január5, 2008 Megoszt Elküldve Január5, 2008 Lacee! A hőmérséklet jeladón okésak a vezetékek?Nincs megtörve szakadva?Nekem ez volt 1x a probléma és ugyan így jelentkezet.Látszólag a helyén volt de mégsem. Annak akkor van hibakódja,legalábbis nálam volt..... Az alapjárat motornak semmi köze sincs ahoz hogy nem indul be.....Az enyém is szerintem nehezebben indul.Erre azt a választ kaptam hogy valószínű sok benzint kap.Viszont szerintük jól indul :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve Január5, 2008 Megoszt Elküldve Január5, 2008 Annak akkor van hibakódja,legalábbis nálam volt..... Az alapjárat motornak semmi köze sincs ahoz hogy nem indul be.....Az enyém is szerintem nehezebben indul.Erre azt a választ kaptam hogy valószínű sok benzint kap.Viszont szerintük jól indul :huh: Igen valóban...mi is a hibakódból tudtuk hogy ott lesz a bibi. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Január5, 2008 Megoszt Elküldve Január5, 2008 Igen valóban...mi is a hibakódból tudtuk hogy ott lesz a bibi. :lol: Csatlakozok! :huh: És úgylátszik, ez se egyedi bibi. Benzinszűrő csere. Parkolóban is megy.. bár ilyen hidegben elég erős indok kellene ahoz, hogy nekiessek a szabadban... Mélygariban esetleg... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Január5, 2008 Megoszt Elküldve Január5, 2008 Rendben köszönöm, ezeket holnap igyekszem ellenőrizni... 1 hónapja voltunk kb. hibakódot olvasgatni... akkor írtam is forumba hogy mik voltak a gondok... de akkor nem írt ilyen jeladó problémát persze azóta tönkremehetett ... Köszi Laci4, majd akkor ennek is nekiugrok valahogy... ha másnem csütörtökön de csak ha segít valaki vagy beadom a héten a szerelőhöz a dögöt de mondjuk az is necces lesz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 skacok! nincs valakinek próbához egy darab 9 col széles felnije, lehetőleg ET30-cal? ha 17 colos lenne az átmérője, az lenne a legjobb, de persze bármi más is megteszi. az OPC-hez szeretnék felnit venni, van belőle a szériához elég hasonló kiállású 7,5x17-es ET35-tel (a gyári felni 7,5x17, ET47), de van belőle bónuszként 9x17-es is ET30-cal. benézném hátra, hogy mit szólna hozzá a gép, de nem akarok beleölni egy rakat lóvét ha eleve reménytelen a történet. (lemezhúzás kizárva) természetesen a felniből nincs raktáron, csak megrendelésre van, ezért kipróbálhatatlan. szóval kéne egy dámmi, amit odanézhetnék... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 1 hónapja voltunk kb. hibakódot olvasgatni... akkor írtam is forumba hogy mik voltak a gondok... de akkor nem írt ilyen jeladó problémát persze azóta tönkremehetett ... Te is ki tudod olvasni a hibakódokat,nem bonyolult :lol: skacok! nincs valakinek próbához egy darab 9 col széles felnije, lehetőleg ET30-cal? ha 17 colos lenne az átmérője, az lenne a legjobb, de persze bármi más is megteszi. szóval kéne egy dámmi, amit odanézhetnék... Nekem van Voszi pont et30-as csakhát a távolság :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 skacok! nincs valakinek próbához egy darab 9 col széles felnije, lehetőleg ET30-cal? ha 17 colos lenne az átmérője, az lenne a legjobb, de persze bármi más is megteszi. az OPC-hez szeretnék felnit venni, van belőle a szériához elég hasonló kiállású 7,5x17-es ET35-tel (a gyári felni 7,5x17, ET47), de van belőle bónuszként 9x17-es is ET30-cal. benézném hátra, hogy mit szólna hozzá a gép, de nem akarok beleölni egy rakat lóvét ha eleve reménytelen a történet. (lemezhúzás kizárva) természetesen a felniből nincs raktáron, csak megrendelésre van, ezért kipróbálhatatlan. szóval kéne egy dámmi, amit odanézhetnék... 8x17"van ET 30al.... és 5 csavaros :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 Nekem van Voszi pont et30-as csakhát a távolság :lol: Az amúgy se lenne jó mert 4 csavaros felnid van :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 Az amúgy se lenne jó mert 4 csavaros felnid van :huh: Alápróbálni szerintem megtenné :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 Alápróbálni szerintem megtenné :lol: Szerintem kisebb a közepe, ezért már az agyra sem biztos, hogy felmegy. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 Szerintem kisebb a közepe, ezért már az agyra sem biztos, hogy felmegy. :huh: A közepe ugyanaz.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 A közepe ugyanaz.... A 4x100 az 56.6 az 5x110 pedig 65. Vagy valami hasonló. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 A 4x100 az 56.6 az 5x110 pedig 65. Vagy valami hasonló. :lol: Igazad van :huh: :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 de az alufelnik ettől nagyobbak szoktak lenni, központosító gyűrűvel. szerintem Coupe is erre gondolt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 de az alufelnik ettől nagyobbak szoktak lenni, központosító gyűrűvel. szerintem Coupe is erre gondolt. Azért írtam, hogy szerintem. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kacsero Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 Egy kis segítség, a méretekkel kapcsolatosan :huh: : ABRONCS MÉRETEK Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 köszi coupe, lehet igénybe venném odapróba céljából! ha lenne a 8x17 alá egy 12mm-es pogi... nekem van 10mm-esem, csak épp 4x100-as bameg. egyébként előre 215/45 R17 maradna (az egyel nagyobb méret, mint a gyári, de ezen pestre változtatni házilagosan kivitelezett harakirinek minősül sztem), hátra a 9x17-re 245/40 R17-et gondolok. az 2mm-e magasabb, mint a 215/45 R17. jobb a 235/40 R17-nél sztetek is, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 Te is ki tudod olvasni a hibakódokat,nem bonyolult :lol: Nekem van Voszi pont et30-as csakhát a távolság :huh: egyébként járok Debrecenben a télen többször, tkp el tudnék kotródni oda is egyházára, ha oda lehetne próbálni a cuccost, csak attól félek én is, hogy a 4x100 miatt nem fog menni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 egyébként járok Debrecenben a télen többször, tkp el tudnék kotródni oda is egyházára, ha oda lehetne próbálni a cuccost, csak attól félek én is, hogy a 4x100 miatt nem fog menni... Megértelek...sajnos én sem tudom biztosan hogy jó lenne-e vagy sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 köszi coupe, lehet igénybe venném odapróba céljából! ha lenne a 8x17 alá egy 12mm-es pogi... nekem van 10mm-esem, csak épp 4x100-as bameg. egyébként előre 215/45 R17 maradna (az egyel nagyobb méret, mint a gyári, de ezen pestre változtatni házilagosan kivitelezett harakirinek minősül sztem), hátra a 9x17-re 245/40 R17-et gondolok. az 2mm-e magasabb, mint a 215/45 R17. jobb a 235/40 R17-nél sztetek is, nem? Sajnos gumi még nincs rajta :lol: 1centis pogim,nekem is van de az is 4x100as :D :D Ha kell akkor szólj nyugodtan..... Viszont most jutott eszembe hogy Sominak 9"x17 felnije van a coupen hátul :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 gumim van, azt teszünk rá, nem gond :huh: van 205/45 és 215/45-öm Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 sztetek is inkább legyen a hátsó kerekéen picit nagyobb az átmérő, mint kisebb? 215/45 R17 -> 625,3mm átmérő 235/40 R17 -> 619,8mm átmérő 245/40 R17 -> 627,8mm átmérő én a 245/40-et tartom jobbnak Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 Nos, úgy tűnik, megvan a legvalószínűbb magyarázat a szeptemberi versenyautózúzás okára. Én már akkor is a fékre gyanakodtam a gumiba ragadt sár mellett, és úgy tűnik, igazam is lesz. Felrémlett, hogy az Esztergom ralin a lábatlani gyorson bajóti elág féktávjában ugyanez a jelenség volt, csak ott sikerült végül annyira lassítani és összeszedni a verdát, hogy még ha árokszélen is, de befordultunk. A gyorsról kiérve Sityuval a vállunkat vonogattuk, hogy miafene volt az, mert előző körben semmi gond nem volt ott a féktávval, aztán letudtuk azzal, hogy a nagy meleg miatt biztos megfolyt az aszfalt. Azonban most megnéztem a belső videónkat, és a féktáv végig árnyékban volt. Beszéltem egy szakival, és mondta hogy ezek az egydugattyús úszónyerges első fékek bezony a sok állásban hajlamosak összerohadni úgy, hogy utána az alapppzícióban meg tudnak ragadni. Úgy tűnik, nálunk is ez volt a helyzet, mindkét esetben a bal első nyereg akadt meg, így csak a jobb első fékünk volt, valamint a hátsók, de azokról eléggé le volt véve a fékerő. Így most a féknyergek komplett felújításra kerülnek, reméljük a jövőben nem lesz ilyen gondunk :huh: Csak tanulságképpen írtam :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts