Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
És milyen lett áttételileg? (használatban)

egyelőre 5 km-t mentem vele kb. de tetszik.

kereszteződéses kanyarodásnál jobban bejön a 2-es. Az f18-al mindig egy picit alacsonynak éreztem a fordulatot, ha szolidan kanyarodtam. az a minimális eltérés egyelőre pont bejön.

Elküldve
Jelentem Mor verdája immár végre szépen muzsikál...nem rángat...most van épp a padon... :lol:

142 ló keréken? 6.5@100Km/h? :lol: :lol: :P

Gondolom be is b@szna egy V6-tól ;)

Elküldve
Tényleg nincs ?

Vagy csak még nem taliztál vele ?

Olyan furcsa, hogy Omegában igen Senátorban nem :lol:

utánanéztem...elméletileg van R28as kézi váltóval...omegában R25el....

Elküldve
Fiatalkorú(akat zaklató) F. Gáborunk omegája nem tudja valaki, hogy áll? Kész van már a nagy TOP Tuner project? :lol:

1. nem zaklatok fiatalkorúakat :lol:

2. még nincs kész a fényező, mert beszart a kamra fűtése

3. nem top tuner project, csak simán lesz gyönyörű :lol:

Elküldve
1. nem zaklatok fiatalkorúakat :lol:

2. még nincs kész a fényező, mert beszart a kamra fűtése

3. nem top tuner project, csak simán lesz gyönyörű :lol:

1. kiskorúak nem= fiatalkorú :lol:

2. te sem vagy egy túl szerencsés

3. majd elintézzük, hogy TOP legyen. :P

Elküldve

Elvileg 13-17 % között szitál fronthajtás esetén...

legalább is többen mértek már, és ezek jöttek ki...hideg váltó esetén 16-17% míg meleg váltónál már csak 13-14% lesz a veszteség...

Elküldve

mi 20% al kalkuláltuk an gyári lo 210 de ezen csak a blokk a hf gyári a többi ecu ,komp, kábel 25xe é teljesen más minden kellet neki ujj gyujtás görbe bezin görbe kigyorsitásos , bn gyn, ill részterheléses görbék is kb 5 ora hossza ennyi...

Elküldve
1. kiskorúak nem= fiatalkorú :lol:

2. te sem vagy egy túl szerencsés

3. majd elintézzük, hogy TOP legyen. :P

1. Már nagyon-nagyon rég csak 18 felett zaklatom a csajokat ;)

2. hát nem... már 3 hónapja nincs autóm :lol:

3. nekem jó lesz shima gyönyörűnek :lol:

Elküldve
mi 20% al kalkuláltuk an gyári lo 210 de ezen csak a blokk a hf gyári a többi ecu ,komp, kábel 25xe é teljesen más minden kellet neki ujj gyujtás görbe bezin görbe kigyorsitásos , bn gyn, ill részterheléses görbék is kb 5 ora hossza ennyi...

Na majd a versenygépsas is megy majd egy hasonló kúrára köv év elején :lol:

Elküldve
mi 20% al kalkuláltuk an gyári lo 210 de ezen csak a blokk a hf gyári a többi ecu ,komp, kábel 25xe é teljesen más minden kellet neki ujj gyujtás görbe bezin görbe kigyorsitásos , bn gyn, ill részterheléses görbék is kb 5 ora hossza ennyi...

Azért még így is igen-igen meggyőző!Grat! :lol: :lol:

Elküldve

Hát igen, elég komoly teljesítmény és nyomaték lett belöle, így már legalább Pé is végre tudja élvezni a sok munka gyümölcsét, mert mióta készen van, azóta nem ment igazán jól. Most viszont azt mondja, hogy nagyon jó lett. :lol:

Hatalmas gratuláció ezúton is Lalinak és Csonginak a programozásért. :lol: :lol:

Elküldve
Zoli miatt kérdeztem, nem tudom mennyire sérült a kocsija hátsó futóműve :lol:

igazából pont annyira hajlott el h szemmel nemigazán látható de összenyomtam és közben éreztem h szorult......

csakhát mégse lip :P :lol: :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.