Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Megnéztem, a C20XE injektorai nagyobbak, mint az X30XE-é és szerintem holnap beledobunk 6-ot a V6-ba próbára.

Azzal elvileg jobbnak kell lennie. Vagy megvárjuk így még a két hetet, aztán megy a gyári injektorokkal padra.

hát most azért a kis időért megint szétbarmolni? Úgyis a sajátjaival kellene belőni szerintem. És még 1-2 szívósorleszedést nem bírna ki a tömítés :lol: De mennivel nagyobbak?

Elküldve
Benyanyomás mennyin van?

3 bar, ugyanannyi, mint gyárilag az X30XE-ben is.

Nem ott van a hiba. Mivel nincs nagy különbség a C25XE és az X30XE injektorai között, ezért gyanítom, hogy a C25XE-ben a computerben vissza van véve az anyag, hogy ne kapjon sokat. Most ugye benne vannak a nagyobbik spricnik, de mivel vissza van véve a vezérlö, így ezek túl keveset nyomnak be.

A maszek benzinnyomásnövelés meg nem volt más, mint hogy szükítettük a visszafolyóágon a benzincsö átméröjét. :lol:

Egy fogóval el lett szorítva, hogy ne engedjen át annyit. :lol: Érdekes módon egyböl rendesen vette a lapot a motor gázadásra. :lol:

Elküldve
hát most azért a kis időért megint szétbarmolni? Úgyis a sajátjaival kellene belőni szerintem. És még 1-2 szívósorleszedést nem bírna ki a tömítés :lol: De mennivel nagyobbak?

a V6-é mindkettö 210-220ccm/min körül voltak, az XE-é meg 250-et tud. Az akár elég is lehet egyelöre.

Elküldve
A maszek benzinnyomásnövelés meg nem volt más, mint hogy szükítettük a visszafolyóágon a benzincsö átméröjét. :P

Egy fogóval el lett szorítva, hogy ne engedjen át annyit. :lol: Érdekes módon egyböl rendesen vette a lapot a motor gázadásra. :lol:

Ez olyan tipikus Demó féle tuning lehet! :lol:

Elküldve
Ez olyan tipikus Demó féle tuning lehet! :lol:

Ezt nem én csináltam, csak néztem és tanultam... :lol:

Na meg nem úgy kell elképzelni, hogy Pé most egy patentfogóval elszorított benzincsövel mászkál, hanem csak egy rövid teszt erejéig, amíg kiderült, hogy kevés, vagy sok kaját kap, hogy bedadog. Bár végig a kevésre voksolt mindenki.

Elküldve
a V6-é mindkettö 210-220ccm/min körül voltak, az XE-é meg 250-et tud. Az akár elég is lehet egyelöre.

Úgy mondta a szaki ha 30-al többet tud az XE akkor mehet bele. De megint szétszedni? És gari nincs rá hogy jobb lesz. Azt is csak a compi vezérli. Hát nem tudom. Esetleg ha időben végzünk hétvégén a vectrával nekieshetünk. De fosok hogy rendelni kell a következő tömítést. :lol:

Elküldve
a V6-é mindkettö 210-220ccm/min körül voltak, az XE-é meg 250-et tud. Az akár elég is lehet egyelöre.

szoval a 214 /2,5baron mert ugye ez alacsonyabbb nyomason uzemelt az XE a régi ****744 krém szinü

a kék ***427 3baron 240cc .. az NE 176cc .. és v6 c25xe 0-280-150-428 196 cc 3 bar

a 250... nem tudom honnan vetted és mihez....

és van valammi Ecotec piros 90 501 588 245cc 3 bar

és allitolag az x30xe ben is ugyanaz az injecor van asszem mint a c25xe ben

Elküldve
Úgy mondta a szaki ha 30-al többet tud az XE akkor mehet bele. De megint szétszedni? És gari nincs rá hogy jobb lesz. Azt is csak a compi vezérli. Hát nem tudom. Esetleg ha időben végzünk hétvégén a vectrával nekieshetünk. De fosok hogy rendelni kell a következő tömítést. :lol:

20SEH yellows 0 280 150 725 170cc/min@2.5 bar

20XE creams 0 280 150 744 214cc/min@2.5 bar

C20XE blues 0 280 150 427 241cc/min@3.0 bar

C20LET yellows 0 280 150 420 304cc/min@3.0 bar

Saab reds 0 280 150 431 359cc/min@3.0 bar

C25XE 0 280 150 428 196cc/min@3.0 bar ezt elég lett volna....igy bemásolni ....... 3 baron kb 230-240 körül tud én mértem 1x nálunk 240 körül mozgott 3 baron....na csöcs

Elküldve
Na meg nem úgy kell elképzelni, hogy Pé most egy patentfogóval elszorított benzincsövel mászkál,

pedig simán kinéztem volna belőletek :lol: :lol: :lol:

Elküldve
Mi van Anti? Mi ez a nagy képnézegetési mizéria?

Várod már a kadettet mi?

:lol:

Azt is...meg qrvára unatkozok...a meló végét jobban várom...na jó nem...de remélhetőleg elöbb lesz hazamenetel mint Kadett... :lol:

Elküldve
Tényleg, mi van vele? halad? vagy még mindig semmi?

Lakatolááááás iz goin on...

Egyenlőre most kap új A oszlop alját...meg taposókat, meg sokmindent...aztán full alvázvédőzés, rücsi miegymás...

ez kb jövő hét végéig...

Aztán srácok kezdik a futóművet, én meg a kasztnit, meg a belsejét...

Aztán jön a moci...

De szerintem január február elött nem lesz belőle még utca...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.