Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Igen ezt akartam javasolni...

De hogy csak párat említsek:

- Van egy kettő bitang húzott Lada 14 alja idővel

- Hori - Golf I GTI 1.8 8v 13.8-as idő

- Szilvi - Skoda 120 - 13.9-es idő

- Szamár - Lada Samara - 13.9-es idő

- Demo - Corsa 14.00-ás idő, és ide legalább 3-4 c20ne, c20xe Corsat sorolhatunk...

- Szuzuki GTI - 14.2-es idő

- Lada 2104 - 14.47-es idő

- Swift 1.3 - 14.52-es idő

- Skoda Favorit - 14.72-es idő

Ez kb 12 autó + a Hondák...

Ezek kb amiket hírtelen találtam...és még csak 14.72-nél vagyunk...a GSI meg 15 alatt nem igen...

És ezek voltak a tavalyi versenyzők, jövőre megint épül pár a kategóriába... :lol: :lol: :lol:

Na és még ezek mellett itt van vagy 10db Honda 13-as időkkel...3-4 meg 12-essel...

Link to comment
Megosztás:

Igen ezt akartam javasolni...

De hogy csak párat említsek:

- Van egy kettő bitang húzott Lada 14 alja idővel

- Hori - Golf I GTI 1.8 8v 13.8-as idő

- Szilvi - Skoda 120 - 13.9-es idő

- Szamár - Lada Samara - 13.9-es idő

- Demo - Corsa 14.00-ás idő, és ide legalább 3-4 c20ne, c20xe Corsat sorolhatunk...

- Szuzuki GTI - 14.2-es idő

- Lada 2104 - 14.47-es idő

- Swift 1.3 - 14.52-es idő

- Skoda Favorit - 14.72-es idő

Ez kb 12 autó + a Hondák...

Ezek kb amiket hírtelen találtam...és még csak 14.72-nél vagyunk...a GSI meg 15 alatt nem igen...

És ezek voltak a tavalyi versenyzők, jövőre megint épül pár a kategóriába... :lol: :lol: :lol:

Na és még ezek mellett itt van vagy 10db Honda 13-as időkkel...3-4 meg 12-essel...

Igen, értem mit mondasz, de ezek mind tuningolt autók, sőt a skoda biztosan nem saját motorral rendelkezik, én igazából azt tudnám elképzelni, hogy full gyári állapotban máért eredmények lennének és lenne ezen belül egy akár kis módosítással is de tuning kategória, hiszen a GSi a 150 lóerősek közt nagyon jól megy, mert egy átlag 150 lóerős gyári autó megy 16.5 körül, Nissan Primera GT, Nissan sunny GT és hasonló 140-150 lóerős autók, vagy a Honda VTI a 162 lovával 15.5-16.00 időket mennek, az tény hogy így meg már nagyon sok kategória lenne, de ha én a szervezők helyébe lennék, azért meggondolnám hiszen az olyan emberek nem fognak befizetni mint én, maximum 1 alkalommal, azt is csak azért hogy még is tudja meg mennyit megy. Én biztosan nem fogok kipakolni -200Kg-ot és rákölteni több százezret hogy az A1-ben legyek benne az első 10-ben.

Link to comment
Megosztás:

Azért remélem ha kész lesz a verda, és még Demo is rajthoz fog tudni állni valmaivel, akkor azért páran kikísérnek minket...meg hát a vontatásra is gondolni kell ám... :lol: :lol: :lol:

Én versenyzek szívesen majd veled, akár elsőnek is, ha kész lesz a géped... :P

Link to comment
Megosztás:

...azért meggondolnám hiszen az olyan emberek nem fognak befizetni mint én, maximum 1 alkalommal, azt is csak azért hogy még is tudja meg mennyit megy. Én biztosan nem fogok kipakolni -200Kg-ot és rákölteni több százezret hogy az A1-ben legyek benne az első 10-ben.

Nem is neked és utcai autóknak akarnak kedvezni. Már jó ideje nem lehet utcai autókkal labdába rúgni, és ez nem is nagy baj szerintem.

A változószelepvezérlést meg feltöltéshez hasonlítani... :lol: Nem a vtec-ben van a poén, hanem abban hogy elforog 9000-ig vagy tovább.

Link to comment
Megosztás:

Köszi Csaba azért hogy rákérdeztél nekem!

Biztos csak engem tisztel meg az autó ezzel a sok gonddal senki mást sohasem:

Tegnap este eltört az aluminum csöve a klímának ami az ékszíj mellet fut, rá is esett a szíjra én pedig csak hallottam vlmi rezgést elölről ami fura volt ... haza érve kiderült hogy ette egész úton a szíjat ... szuper.

a rezonátor doboz ami a légszűrőház alatt van megint leesett mert egy nyamvadt csavar tartja csak meg az a nyomorult cső ami bele megy a házba ... szépen csörög zörög ... a fogyasztásom ugye az egekig szökellt és mostmár valami "köszörű" hangot is hallok valamelyik keréktől ...

A Hada Laci megint érdeklődik a bőr után, mert holnap jön Ő is fel a Devils talira ...

Felmerül a kérdés oda adjam e bőrt ... megnéztem most annó 120e Ft volt extraként a bőr fejtámlástul fűtésestül, igaz ez 13 éve ...

...az autót senki sem akarja megvenni tőlem , olyan szinten hogy csak felhivnak de el se jönnek megnézni ... hiába klíma - bőr - elektromos fos - stb...

Attól tartok ha motort cserélek se leszek sikeres ezzel a döggel , el van átkozva ... biztos vár még rám a légtömegmérő,lambdaszonda vagy hasonló apróságok tönkremenetele ... amit a motor cserével egyántalán nem oldok meg ...

70e körül vinné a Laci a bőrt plussz ugye kapnám az ő kárpitját ... annó a Duenes srác sem nagyon tudta 160e ért eladni a sajátját ... hívott is engem hogy megvenné az enyémet ...

tudom hogy midnig ezen rágódok de egyszerűen nem jutok dűlőre ...

help? :lol:

Link to comment
Megosztás:

A változószelepvezérlést meg feltöltéshez hasonlítani... :lol: Nem a vtec-ben van a poén, hanem abban hogy elforog 9000-ig vagy tovább.

Mivel 50-60 lovat tesz rá ezért nem lehet egy sima direktszűrős tuninghoz hasonlítani, a V-tec és a turbó az ami komoly tuningnak számít, és a V-tec-ben van a poén, az 1.6vti meg 8250-nél szabályoz le és nem 9000-nél, de ahhoz hogy eddig is elforogjon, kell a vezérlés eltolása, mert belebegnek a szelepek, és összedolgoznak.

Link to comment
Megosztás:

Költői kérdés volt... :lol:

de az biztos hogy az ág is húz mert az oké hogy nem voltam elég türelmes mikor autót kerestem (pedig szolnokon is jártam) , a gátlókat sem néztem meg mikor megvettem, kompressziót se feszültséget se réteg vastagságot(bár ez utóbbi nem is érdekel ma sem) se semmit nem mértem vagy vizsgáltam meg alaposabban ennél az autónál de hogy ennyi szar tönkre tud menni egy autóban hát bzm ezt sosem hittem volna ... és picit csalódok is az opelbe vetett hitemben :lol: ( korbácsot nekem)

Biztos, hogy nem.
Link to comment
Megosztás:

Költői kérdés volt... :lol:

de az biztos hogy az ág is húz mert az oké hogy nem voltam elég türelmes mikor autót kerestem (pedig szolnokon is jártam) , a gátlókat sem néztem meg mikor megvettem, kompressziót se feszültséget se réteg vastagságot(bár ez utóbbi nem is érdekel ma sem) se semmit nem mértem vagy vizsgáltam meg alaposabban ennél az autónál de hogy ennyi szar tönkre tud menni egy autóban hát bzm ezt sosem hittem volna ... és picit csalódok is az opelbe vetett hitemben :lol: ( korbácsot nekem)

Szerintem pár ember elment volna veled megnézni a kocsikat ha megkéred őket.

Nem mai kocsik, fokozott használat, evidenes hogy elfogynak, csodák nincsnek.

Link to comment
Megosztás:

Én is megvenném a bőrt, de most viszem majd műszakira+zöldkártyára, de ha meglesz mondjuk még 1-2 hónap múlva is akkor érdekel majd, biztos megtudunk egyezni.

Jövőre ha nem is veszek bőrt, mindenképp viszem kárpitoshoz, az egész átlesz húzva, amit csak lehet minden, asszonynak ez a gyári nem jön be..

Link to comment
Megosztás:

Te sosem érezted azt a "bizsergést" ha valamit nagyon akarsz ? Be vagy sózva és nem látsz el az orrodig sem ...

Én így voltam , ez nekem nem csak egy autó hanem az első autós szerelmem az első saját autóm ...

Megláttam hogy idős a tulaj semmi tesco tuning nincs rajta nem rozsdásodott jó áron van és ráadásul közel is ... tudom hogy nem döntöttem jól ettől függetlenül lassan ott tartunk hogy több benne a rossz alkatrész mint a jó és azért ez már grotesztk ...

Szerintem pár ember elment volna veled megnézni a kocsikat ha megkéred őket.

Nem mai kocsik, fokozott használat, evidenes hogy elfogynak, csodák nincsnek.

Link to comment
Megosztás:

Visszatérve Antihoz ... c20ne -re gondolom egy profi szívó és kipufogó oldallal is lehet értékeset elérni... tengely, lendkerék,hengerfej dolgok nem tudom mennyit segítenek a 8 szelepesen ( biztosan észrevehetőt ) de lehet ez a Lexmaul - K&N - MagnaFlow trió meg az anyagi oldalon bukna meg, mert biztos nem olcsó...

images.691007.jpg

szemléltetés képp egy szimpatikus rezonátor ...

t_38708_01.jpg

magnapackmustang.jpg

lex_intake.jpg

Link to comment
Megosztás:

Te sosem érezted azt a "bizsergést" ha valamit nagyon akarsz ? Be vagy sózva és nem látsz el az orrodig sem ...

Én így voltam , ez nekem nem csak egy autó hanem az első autós szerelmem az első saját autóm ...

Megláttam hogy idős a tulaj semmi tesco tuning nincs rajta nem rozsdásodott jó áron van és ráadásul közel is ... tudom hogy nem döntöttem jól ettől függetlenül lassan ott tartunk hogy több benne a rossz alkatrész mint a jó és azért ez már grotesztk ...

Dehogynem.

Csak az ezért rosszul kiválasztott autó kicsit drága tanulópénz :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.