Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Csaba!

Megköszönném akkor sokkal jobb a 2002-es mint a semmi, amugy sem változott a kresz azért azóta gyökeresen!

Mondta a bátyám ha hazamegy berakja a kocsiba és nem marad otthon, de a felesége meg a költözésnél kidobta :S nincs rá szükség alapon, a gyerek meg majd 10 év múlva tud csak jogsit szerezni, szóval... bocsi hogy így alakult, más ismerősöm meg nincs akinek van.

Link to comment
Megosztás:

Hmm.. pedig képeken igen szépnek tűnik...

Ilyen lett a kipufom... :lol: nagyon szép hangja lett.. :lol:

Egész jópofa...mennyi is lett a vége? Ha nem titok...

Tegnap alánéztem az enyémnek, háát.. ha ezt a telet kibírja, boldog ember leszek ;)

No meg kicseréltem a benyaszűrőt, levegőszűrőt...

Gondoltam megnézem már az ABS meg a fék környékét is.. hátha meglátok valami nem normális dolgot. Így hát lekaptam a kerekeket..

Háát, ami már eddig is körvonalazódott bennem, hogy ideje lassan féket cserélnem. Eléggé kopottak a tárcsák, meg a betétek is,de még messze nem vas a vason! :P

Viszont ami új, hogy asszem megvan mi lehet az ABS rosszalkodásának oka. Mint már írtam, tök hamar kezd el működni, amikor még közel sincs a megcsúszás.

Sőt, többször hallottam már valami finom berregést pl. olyankor amikor elvettem a gázt..

Nos a bal első keréknél egy ilyen bibit találtam!!

P1080345_288.JPG

El van törve az ABS jeladó kereke, fogaskoszorúja vagy mi a fene a neve. Gondolom ez okozhatja a jelenségeket. Hisz a van - nincs borda alapján érzékel(het) a kütyü.. :lol:

Kérdés!

1: Ezt a gyűrűt lehet külön cserélni, vagy csak féltengelyel együtt?

2: Ha kiveszem az ABS biztijét, azon kívűl hogy nem lesz ABS-em, van valami más hatása? van még valami rákötve? Egyéb dologba nem szól bele?

Csak mert így sokszor még rosszabb is így, mintha nem is lenne..

A másik amit észrevettem, az az akkusarú csúnyasága.. szépen kivirágzott.. ez túltöltés, vagy lehet a szar akksi miatt? (teszek be egy müszert és mérek, de addig is.. ) :hiya:

P1080348_512.JPG

Link to comment
Megosztás:

Nos a bal első keréknél egy ilyen bibit találtam!!

http://laci4.uw.hu/kepek/abs/P1080345_288.JPG

El van törve az ABS jeladó kereke, fogaskoszorúja vagy mi a fene a neve. Gondolom ez okozhatja a jelenségeket. Hisz a van - nincs borda alapján érzékel(het) a kütyü.. :lol:

Kérdés!

1: Ezt a gyűrűt lehet külön cserélni, vagy csak féltengelyel együtt?

2: Ha kiveszem az ABS biztijét, azon kívűl hogy nem lesz ABS-em, van valami más hatása? van még valami rákötve? Egyéb dologba nem szól bele?

Csak mert így sokszor még rosszabb is így, mintha nem is lenne..

Na nekem is így néz ki a vectrán. most már egyre alacsonyabb sebességeknél is előjön nekem az ABS lámpa. És hát hiába egy külön darab ez a jeladó rész, csak csuklóval együtt van.

Ja, nekem az abs-ből jön a sebességjel a km-órához, szal nekem nem lehet, vagyis nem érdemes kikapcsolni az ABS-t.

Link to comment
Megosztás:

Az ABS gyürüket tuti ki lehet cserélni, nekem is ABS-es Csuklók voltak a Corsában gyürü nélkül. Simán le lehetett öket venni, szerintem ha alaposan megpucolod a csuklókat drótkefével, tuti rá lehet rakni egy másik gyürüt.

Ha megmondod, hogy hány borda van rajta, még az is lehet, hogy vasárnap el is tudom vinni neked a Devilses talira.

Link to comment
Megosztás:

Uhh. meg kéne néznem.. csak az a baj, hogy pont huginak lesz szülinap tartva, aztán meg este meló. De hátha lesz időm közben gyors lekapni a kereket, és számolgatni :lol:

Ezekszerint feljösz a talira?!

Jó lenne ha lehetne külön cserélni, bár akkor is szerviz lenne sztem.. nekem nemhiszem,hogy lenne megfelelő szerszámom hozzá.. :lol:

Link to comment
Megosztás:

"Azonnal el lehetne venni a jogosítványt, ha valaki ivott. Gyorshajtásért automatikusan az autó tulajdonosát büntetnék, nem lehetne rokonokra hivatkozni. Módosítanák a törvényeket, az új KRESZ-hez is. Azoknak az autóját pedig, akik mozgáskorlátozott kártyát használnak, de nem jogosultak rá, kivonhatnák a forgalomból"

Ez mai hír... kicsit gyorsabban is csinálják, mint ahogy számítottam rá. Szal itt az amiről beszélgettünk nemrég. :lol:

Annyit még hozzátennék, hogy nem csak gyorshajtásnál büntetnék automatikusan az autó tulajdonosát, hanem pl

a későbbi kerületi figyelőkamerák felvételei alapján is (egyéb szabálytalanságok miatt, pl piros lámpa, tilosban

való parkolás, buszsáv, stb).

az ivásos bünti zsír, a közeli hozzátartozós cuccot meg 2000 óta akarják módosítani és minden évben tárgyalják és mindig januártól szeretnék, csak ahhoz állítólag alkotmányt is kellene módosítani, tehát necces

és amíg a közteres megbüntet szabálytalan parkolás címén, mikor szabályosan parkolok, addig örülök, hogy van az sztv57

Link to comment
Megosztás:

az ivásos bünti zsír

szerintem ezek a nullatoleranciás dolgok mindig sz@rok, sokkal veszélyesebb egy szerencsétlen sofőr mint egy közepes képességű juzer aki egy vacsora mellé letol egy sört és utánna hazagurul.....ennyi erővel büntessük a magas vérnyomásosokat, a rossz szeműeket, az erős kávét ivókat, a gyógyszerszedőket, a teaivókat, a menet közben dohányzókat...mert ezek mind befolyásolják a vezetést

persze a körömszakadtáig részeg állapot az más, de ott már más dolgokról beszélünk.....

más országokban ahol van némi engedékenység az ezrelékekben sokkal kulturáltabban közlekednek....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Eladó C20NE Mocihoz Vezérlés.

Vezérműszíj, és fesz.görgő. Mind a kettő gyári GM. És vadanat újak!

a kettő együtt 15.000 ft

Ha valakit érdekel tudok küldeni képet, csak szoljon!

solszy01@t-online.hu

06/20-372-22-77 :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

szerintem ezek a nullatoleranciás dolgok mindig sz@rok, sokkal veszélyesebb egy szerencsétlen sofőr mint egy közepes képességű juzer aki egy vacsora mellé letol egy sört és utánna hazagurul.....ennyi erővel büntessük a magas vérnyomásosokat, a rossz szeműeket, az erős kávét ivókat, a gyógyszerszedőket, a teaivókat, a menet közben dohányzókat...mert ezek mind befolyásolják a vezetést

persze a körömszakadtáig részeg állapot az más, de ott már más dolgokról beszélünk.....

más országokban ahol van némi engedékenység az ezrelékekben sokkal kulturáltabban közlekednek....

a vacsi mellé egy sör nem para, eszébe sem jut a rendőrnek a szonda, sejted, hogy én sem erre gondoltam

Link to comment
Megosztás:

az ivásos bünti zsír, a közeli hozzátartozós cuccot meg 2000 óta akarják módosítani és minden évben tárgyalják és mindig januártól szeretnék, csak ahhoz állítólag alkotmányt is kellene módosítani, tehát necces

nem kell alkotmányt módosítani, a törvénytervezettel szarakodtak idáig, az most megvan.

de meglátjuk mi lesz ebből jövőre. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az ABS gyürüket tuti ki lehet cserélni, nekem is ABS-es Csuklók voltak a Corsában gyürü nélkül. Simán le lehetett öket venni, szerintem ha alaposan megpucolod a csuklókat drótkefével, tuti rá lehet rakni egy másik gyürüt.

Ha megmondod, hogy hány borda van rajta, még az is lehet, hogy vasárnap el is tudom vinni neked a Devilses talira.

Ezt a csere dolgot én is így gondolnám, csak egyelőre nem találtam olyan bontóst, aki csak a gyűrűt adta volna.

Ha ezt tudtam volna, hogy neked ilyen van, akkor tegnap kértem volna egy asszem 29 fogast.

Bár ha esetleg szóba jöhet a postai csomag, még úgy is lehet olcsóbban kijövök, mint egy bontott, ki tudja milyen állapotú csuklóval, illetve egy újjal.

Link to comment
Megosztás:

Na úgy néz ki, hogy az egyik versenysorozat kategóriái így lesznek:

Még nem 100%, de erősen így néz ki...

A1: 0-2000ccm szívó AWD RWD FWD

A2: 2000ccm-től szívó AWD RWD FWD---> és minden diesel.

A3: 0-1500ccm-ig turbó FWD

A4: 1500ccm-töl turbó FWD

A5: 0-2100ccm-ig turbó AWD RWD

A6: 2100ccm-től turbó AWD RWD

Nekem így az A1 jön...hát esély az nulla...ott emgy az összes rommászedett Honda...12-es alja idővel...

Tomnak nem rossz az A5, mert a nagy BMW-k nem itt mennek, Subikat meg Evokat meg lehet fogni...

GSI-k is maradnak az A1-ben...szóval erősen megcsinálták azt a kategóriát a Hondáknak...

Bár ezek alapján nem igazán vágom, hogy pl egy turbós GSI hol menne???

Link to comment
Megosztás:

Az ABS gyürüket tuti ki lehet cserélni, nekem is ABS-es Csuklók voltak a Corsában gyürü nélkül. Simán le lehetett öket venni, szerintem ha alaposan megpucolod a csuklókat drótkefével, tuti rá lehet rakni egy másik gyürüt.

Ha megmondod, hogy hány borda van rajta, még az is lehet, hogy vasárnap el is tudom vinni neked a Devilses talira.

Nah.. sikerült időt szakítani rá, mondjuk majdnem a nyakamba szakadt az ég...

29 darab fogacskát számoltam meg.. aztán hogy cserélhető-e... ha te le tudod szedni, gondolom fel is felmegy.. nem láttam még "élőben" ilyen szerkezetet kiszedve... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na úgy néz ki, hogy az egyik versenysorozat kategóriái így lesznek:

Még nem 100%, de erősen így néz ki...

A1: 0-2000ccm szívó AWD RWD FWD

A2: 2000ccm-től szívó AWD RWD FWD---> és minden diesel.

A3: 0-1500ccm-ig turbó FWD

A4: 1500ccm-töl turbó FWD

A5: 0-2100ccm-ig turbó AWD RWD

A6: 2100ccm-től turbó AWD RWD

Nekem így az A1 jön...hát esély az nulla...ott emgy az összes rommászedett Honda...12-es alja idővel...

Tomnak nem rossz az A5, mert a nagy BMW-k nem itt mennek, Subikat meg Evokat meg lehet fogni...

GSI-k is maradnak az A1-ben...szóval erősen megcsinálták azt a kategóriát a Hondáknak...

Bár ezek alapján nem igazán vágom, hogy pl egy turbós GSI hol menne???

Én egyébként nem engedném a Hondákat az A1-ben, a V-tec olyan mint egy turbó, csak más technika, 1.6 normál auto 100-120 ló turbóval van annyi mint az 1.6 VTI. Egyébként nagyon jók lennénk a GSI-vel is.

Link to comment
Megosztás:

Na úgy néz ki, hogy az egyik versenysorozat kategóriái így lesznek:

Még nem 100%, de erősen így néz ki...

A1: 0-2000ccm szívó AWD RWD FWD

A2: 2000ccm-től szívó AWD RWD FWD---> és minden diesel.

A3: 0-1500ccm-ig turbó FWD

A4: 1500ccm-töl turbó FWD

A5: 0-2100ccm-ig turbó AWD RWD

A6: 2100ccm-től turbó AWD RWD

Nekem így az A1 jön...hát esély az nulla...ott emgy az összes rommászedett Honda...12-es alja idővel...

Tomnak nem rossz az A5, mert a nagy BMW-k nem itt mennek, Subikat meg Evokat meg lehet fogni...

GSI-k is maradnak az A1-ben...szóval erősen megcsinálták azt a kategóriát a Hondáknak...

Bár ezek alapján nem igazán vágom, hogy pl egy turbós GSI hol menne???

A4.

Jó bulizást! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ezt a csere dolgot én is így gondolnám, csak egyelőre nem találtam olyan bontóst, aki csak a gyűrűt adta volna.

Ha ezt tudtam volna, hogy neked ilyen van, akkor tegnap kértem volna egy asszem 29 fogast.

Bár ha esetleg szóba jöhet a postai csomag, még úgy is lehet olcsóbban kijövök, mint egy bontott, ki tudja milyen állapotú csuklóval, illetve egy újjal.

Jaja.. erre gondoltam én is.. a csuklóval elvileg még semmi bajom, nem szivesen cserélném egy bontottra.. az új meg gondolom horror.. tényleg, mennyi egy új?

Szal ha nem lehet csak a gyűrűt cserélni, marad igy egy darabig.. ABS-t amúgy is igen ritkán "használtam"... volt olyan is, hogy direkt be akartam mutatni,hogy müködik, de elsőre nem sikerült, mert már úgy ráállt a lábam a fékre,hogy pont a blokkolás felett tartottam.. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.