Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Akkor ha minden igaz, akkor kell 16v's leömlőre szerkeszteni egy másik tappancsot.

Nem, nem 16 v-s hanem 8 csak sima nem gsi és arra akarom rárakni ha lehet a 1.8 8v-s gsi injektorait meg az egész szívórészt...

csak aza kérdés hogy ehhez cserélnem kell-e a hengerfelyet...

Elküldve
Nem, nem 16 v-s hanem 8 csak sima nem gsi és arra akarom rárakni ha lehet a 1.8 8v-s gsi injektorait meg az egész szívórészt...

csak aza kérdés hogy ehhez cserélnem kell-e a hengerfelyet...

Ja hogy hülye vagyok :lol:

Azt hittem leömlőröl van szó.

Mi lenne ebben a ráció különben ?

Elküldve
Már hogy olcsó legyen? Vagy hogy lassú? Vagy hogy jól csinálja meg?

:lol:

Olcsó, de ne menjen a minőség rovására..

Egyébként nem is tud rosszul dolgozni, nem az a típus, na meg rég nem dolgozhatna velünk…

Elküldve
Ja hogy hülye vagyok :lol:

Azt hittem leömlőröl van szó.

Mi lenne ebben a ráció különben ?

90 helyett 115 paripa :lol: csak aza a kérdésem mennyire kell szétkapni a motrot hozzá...

Elküldve
Olcsó, de ne menjen a minőség rovására..

Egyébként nem is tud rosszul dolgozni, nem az a típus, na meg rég nem dolgozhatna velünk…

Jól hangzik...bár azt mondtál a Laciék, hogy elötte mond egy árat, ha bólintok, akkor kezdi el....árat még nem mondott, arra még várok... :lol:

Elküldve
Nem, nem 16 v-s hanem 8 csak sima nem gsi és arra akarom rárakni ha lehet a 1.8 8v-s gsi injektorait meg az egész szívórészt...

csak aza kérdés hogy ehhez cserélnem kell-e a hengerfelyet...

Ott a hengerfejben van a lényeg, meg a vezérlöben.

Ha valamit el akarsz érni, akkor kompletten mindent cserélsz, hengerfej, komplett szívósor, injektorokkal, kábelköteg és computer. Persze ez is csak akkor megy, ha ugyanolyanok a dugók. Ha mások, akkor azok is cserések és akkor nem árt a motorgenerál új dugókkal.

Elküldve
Ott a hengerfejben van a lényeg, meg a vezérlöben.

Ha valamit el akarsz érni, akkor kompletten mindent cserélsz, hengerfej, komplett szívósor, injektorokkal, kábelköteg és computer. Persze ez is csak akkor megy, ha ugyanolyanok a dugók. Ha mások, akkor azok is cserések és akkor nem árt a motorgenerál új dugókkal.

Hmm, elgondolkodtató így a dolog :lol: simán akkor nem megy rá a szívósor? persze comucserével..

Elküldve
Ott a hengerfejben van a lényeg, meg a vezérlöben.

Ha valamit el akarsz érni, akkor kompletten mindent cserélsz, hengerfej, komplett szívósor, injektorokkal, kábelköteg és computer. Persze ez is csak akkor megy, ha ugyanolyanok a dugók. Ha mások, akkor azok is cserések és akkor nem árt a motorgenerál új dugókkal.

elvileg furat*löket ugyanaz.

Elküldve
de az akkor nem gyárilag, mert ez a motor csak a régebbi modellekben volt, amibken nem volt katalizátor.

nem hinném...sztem tuti csináltak gyárilag ..ha van 2.0 8v gsi akkor miértne lenne 1.8 8v gsi?...

Elküldve
nem hinném...sztem tuti csináltak gyárilag ..ha van 2.0 8v gsi akkor miértne lenne 1.8 8v gsi?...

Astra GSI-ben volt a C20NE 115ló, C18XE 125 ló és a C20XE 150 lóval. Kadett GSI-ben volt 1.8.as 115 lóval, 2.0 8V 115 és 130 lóval és 150-el a 16V

Elküldve
de lehet máshogy van kiképezve a dugók teteje. :lol:

epc-ben megsasolva bizony más.

18SEH-ben egyik oldalon van egy mélyítés rajz szerint.

többinek meg vagy sima a teteje, vagy körben, egyenletesen van süllyesztve.

bár ez ugye csak rajz... szal nem 100%, de hiszek neki.

Elküldve
Hmm, elgondolkodtató így a dolog :lol: simán akkor nem megy rá a szívósor? persze comucserével..

De miért nem cserélsz egy komplett mocit,1.8-as kadett mocit elég olcsón lehet szerezni.Így legalább nincs vele a szívás.

Elküldve
De miért nem cserélsz egy komplett mocit,1.8-as kadett mocit elég olcsón lehet szerezni.Így legalább nincs vele a szívás.

De nem passzol a motorszám.

Elküldve

Csabi!

Nem tudok veled menni, be kéne néznem melóba illetve valamikor délután én is viszem a vasat elektronyoshoz ...

Jah a legújabb "meglepi" ... :

a komputer és a mutató szerint is 0 liter benzin van az autómban ... pedig valóban 30-40 liter inkább ... de egy 10 perc autózás után ki ír valami megtehető km-t meg a mutató is beáll valahova ... de egyiket sem nevezném most már megbízhatónak. És a fogyasztásom is 12 literre állt be pedig eddig azért 10 körül tudtam jönni-menni sőt ment 10 alá is bőven nem egyszer ...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.