Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Persze Gelko...és ha neked kiesik a Seni alól a kerék, ha épp forox vele, és pont egy jó barátod találod fejbe vele aki ottmarad...

:lol:

nekem ne mondd majdnem a barátaim nyírtak ki egy esküvőn :lol: :lol: :P

igaz ami igaz de én az ilyeneket nem tudom sajnálni ;) -amig nem ismerős száll el

Link to comment
Megosztás:

Kezdődik, kezdődik, apaaaaa keeezdőőőődiiiik! :lol:

ááá dehogy. :lol:

nekem ne mondd majdnem a barátaim nyírtak ki egy esküvőn :lol: :P ;)

igaz ami igaz de én az ilyeneket nem tudom sajnálni :hiya: -amig nem ismerős száll el

még az hagyján, hogy a barátaid, de a saját autód is érdekesen viselkedik veled! :hiya:

Link to comment
Megosztás:

Hella! :lol:

olvasom a csetet szorgalmasan, a fékkel kapcsolatos eszmecserétek kifejezetten tanulságos volt, de látnálak titeket élőben is.

hétvégén nem szokott lenni valami minitalálkozó? ahogy látom, inkább hétköznap esténként, én viszont győrben lakom, komáromban dolgozom, így nem igazán esélyes ezekre ellátogatnom.

sz'al? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát én már nem is emléxek rá mikor mentem 130 felett utoljára...

...

Ja...de megvan...pénteken ültem Coupe mellett... :lol:

Amúgy nem hiszem, hogy az átlagidőt mérős rendszer már üzemelne...szerintem csak szó volt róla...

Én is rég száguldoztam, de most sietős volt..

Nah mindegy.. úgy látom senkinek nincs semmi infója.. akkor valszeg nem megy.. remélem. ha meg megy, majd másnem bepróbálkozunk az 57es paragrafussal... ha még él...

Mondjuk legalább kicsit kiégettem a kipufft.. viszont egyre jobban nem tecc a kocsi hangaj.. csak tudnám mééé.. nah mindegy..

Link to comment
Megosztás:

Igazából xe felé húz a szívem...csak sokkal olcsóbb és egyszerübb lenne a 2.4 projekt...

viszont minusz 25 paci...bár a 2.4 sokkal alacsonyabb fordulaton adja le a kb ugyan annyi nyomatékot...

....nem tudoooooom... :lol:

Na látom megjött az eszed :lol:

Egyébként a 2.4-ből nagyon olcsón lehet legalább olyan erőset csinálni, mint a C20XE. Még injektorosan is. :lol:

Persze azon a karbi állna a legszebben, és az lenne a legegyszerűbb téma is (nem is olyan drága...).

Link to comment
Megosztás:

Oké, persze felelőtlenség volt persze...de mind ugyan ezt csináljuk...akárki akármit mond...

Ez egyáltalán nem általános, mert én nagyon sok embert ismerek, aki nem csinál ilyen felelőtlen racsingokat az utcán.

Egyszer nem olyan rég egy audis ismerősünk halálos baleseténél már ecseteltem, hogy az M1-M7 bevezető szakaszán

nem hogy eszetlen baromság 2 kilóval menni, de ezt nagyon erősen elítélendő bűncselekménynek tartom. Remélem

miután a lambós és porschés felépül, jó durva dolgokat húznak rájuk, hogy legyen idejük elgondolkodni, mit csináltak. :lol:

Persze mindannyian szoktunk menni 50-es tábláknál 70-80-al, meg néha 110-el is, de azért ez erősen felelősségteljes

megítélés mellett szokott történni, legalábbis részemről. Csak merem remélni, hogy rajtam kívül még sokan hasonlóan

gondolkodnak, mert nincs kedvem egy lambót vagy mást az ölembe kapni egyszer hazafelé a bevezetőn, miután elkészült

az omega...

Link to comment
Megosztás:

Na látom megjött az eszed :lol:

Egyébként a 2.4-ből nagyon olcsón lehet legalább olyan erőset csinálni, mint a C20XE. Még injektorosan is. :lol:

Persze azon a karbi állna a legszebben, és az lenne a legegyszerűbb téma is (nem is olyan drága...).

Ja, csak itthon még nem nagyon jött be senkinek a karbi...mellesleg 1300 EUR lenne...meg mellé a tengely, fix tőkék, nagyobb szelepek, stb...de qrva drága... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ja, csak itthon még nem nagyon jött be senkinek a karbi...mellesleg 1300 EUR lenne...meg mellé a tengely, fix tőkék, nagyobb szelepek, stb...de qrva drága... :lol:

Francnak bonyolítod... :lol: Szuromi átdolgoz egy tengelyt 25-ért. Tőkéket hagyd, jó lesz az. Szelepek is :lol:

Karbit meg nem kell újat venni. Vannak használt weberek olcsón, amit szintén a Szuromi olcsón felújít és be is állítja őket ;)

Az egész tunying lenne 200-ban a hengerfej felújításával, minden munkadíjjal, és ezzel lenne 180 paci legalább.

És nem kéne minden olajcserekor motorgenerált is intézni :P

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.