Tápiószecső Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Egyébként a 2.4-es durva tengelyekkel és duplakarbikkal lazán üti a 200 lovat. Vagy tehetne rá turbót. :unsure:
Demó Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Vagy tehetne rá turbót. :unsure: Nem kell oda a turbó, nem való az egy ilyen autóba. Oda valami durva szívó kell Weberrel és tütével, hogy hadd szóljon! :lol: Pé, nem rossz a Cali, jobban megy, mint a Corsa ment, pedig csak 0,6-ot tölt. Legalábbis a tesztpályámon kicsit nagyobb sebességet tudtam elérni vele :wacko: .
redline Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Pé, nem rossz a Cali, jobban megy, mint a Corsa ment, pedig csak 0,6-ot tölt. Legalábbis a tesztpályámon kicsit nagyobb sebességet tudtam elérni vele :lol: . Oké, és a teszt végén honnan kellett kiszedni és hány darabban és menthető e valami az autó maradékai közül....a trélerre fel lehetett húzni vagy fel kelett lapátolni? :lol: :lol:
mackosajt Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 ez nagyon gonosz Redi! :lol: Legalább gondolj Tomra is!!! Osztómű ép maradt? :lol:
Sonique Elküldve Szeptember22, 2007 Elküldve Szeptember22, 2007 szerintem nincs evvel baj .. elöre hosszabb a c20xe nél... de semmivel sem kerül hatrébb mint 1 c20xe
Atommanó Elküldve Szeptember22, 2007 Elküldve Szeptember22, 2007 Tomi! Köszi, egyenlőre agyalok rajta... :lol: Demo! Az a baj, hogy a weber, meg batár tengely sztori már megint egy valag lóvé...annyiból az xe-vel is lehet csodákat művelni... :lol: Ráadásul a 2.4-gyel ha gyorsulás van lehet ugrok egy kategóriát, ha úgy alakul... :lol: Sonique! Persze meg lehet így is oldani...Csak itt a hűtő ba van rakva a zárhídba...ebből is vágni szoktak...meg ha megnézed a komplett tűzfal át van szabva...ott már se fűtés se semminek nem maradt hely...
Sonique Elküldve Szeptember22, 2007 Elküldve Szeptember22, 2007 Tomi! Köszi, egyenlőre agyalok rajta... ;) Demo! Az a baj, hogy a weber, meg batár tengely sztori már megint egy valag lóvé...annyiból az xe-vel is lehet csodákat művelni... :lol: Ráadásul a 2.4-gyel ha gyorsulás van lehet ugrok egy kategóriát, ha úgy alakul... :lol: Sonique! Persze meg lehet így is oldani...Csak itt a hűtő ba van rakva a zárhídba...ebből is vágni szoktak...meg ha megnézed a komplett tűzfal át van szabva...ott már se fűtés se semminek nem maradt hely... kényelmes oto nak ott az odi ... minek oda fütés :lol: nem is értem a verseny hevében ugysem kell :P
Sonique Elküldve Szeptember22, 2007 Elküldve Szeptember22, 2007 egyébként én azt hittem a hűtő igyis ugyis megy a zarhid alá !!
Atommanó Elküldve Szeptember22, 2007 Elküldve Szeptember22, 2007 Ha xe, akkor nem kell eldugni...bár előrébb hozni akkor is kell a gyári helyről... Mindjárt megyek... :lol: úgy is csak 6-kor kelek reggel... :lol:
Sonique Elküldve Szeptember22, 2007 Elküldve Szeptember22, 2007 egyébként nem tom minek vagtak meg .. mert iszonyat sok a hely igy ... allitolag be fér vagas nélkül a motor ... a fütést nem tudom .. :lol:
mélykék76 Elküldve Szeptember22, 2007 Elküldve Szeptember22, 2007 ....Mindjárt megyek... :lol: úgy is csak 6-kor kelek reggel... :lol:.... Ma aztán nem röhögni Volvosokon :lol:
Atommanó Elküldve Szeptember22, 2007 Elküldve Szeptember22, 2007 Hát a Volvos figura....hihihihihiiiii... :lol: :lol: :lol: :P Azért is kell vágni, mert a gyári kardán alagút elég szűkös...annyira nem tudják leengedni a mocit, hogy a nagy váltó is elférjen...így a kardánalagutat vágják feljebb...
Sonique Elküldve Szeptember22, 2007 Elküldve Szeptember22, 2007 Hát a Volvos figura....hihihihihiiiii... :lol: :lol: :lol: :P Azért is kell vágni, mert a gyári kardán alagút elég szűkös...annyira nem tudják leengedni a mocit, hogy a nagy váltó is elférjen...így a kardánalagutat vágják feljebb... akkor meg nem is értem miert nem c30se -t raksz be ha igyis ugyis kell vagni .. mivel csak elöre hosszabb a c20xe nel vagy ott az a szép V6 !?!?
Atommanó Elküldve Szeptember22, 2007 Elküldve Szeptember22, 2007 c20xe esetében elég a fűtésbox felét vágni, sött ha átraknánk a gyújtást akkor még azt sem kell...itt majd csak a váltóbox felső lukját kell arréb rakni, mert nem ugyanott jön ki a váltó... 2.4 esetén semmit nem kell vágni...
Atommanó Elküldve Szeptember22, 2007 Elküldve Szeptember22, 2007 Volt éjjel azért Raccsing...ha már a Vácit lezárták... :lol:
Atommanó Elküldve Szeptember22, 2007 Elküldve Szeptember22, 2007 Volt éjjel azért Raccsing...ha már a Vácit lezárták... :lol: Állítólag 300-al... És túlélték...ezt kicsit újságírói túlkapásnak tartom...már nem a túléltéket...hanem a 300-at...Jó, ha 200 volt...felette már necces lehet az életbenmaradás bármiben is... :lol:
Atommanó Elküldve Szeptember22, 2007 Elküldve Szeptember22, 2007 Na ki jön ma be??? Nagyon uncsi nap lesz ma... :lol:
mélykék76 Elküldve Szeptember22, 2007 Elküldve Szeptember22, 2007 Volt éjjel azért Raccsing...ha már a Vácit lezárták... :lol: :lol: Ez a Porsche volt kint a ringen is ?
mélykék76 Elküldve Szeptember22, 2007 Elküldve Szeptember22, 2007 Lehet...nem tom... :lol: Techart tuningról szólt rege, ezen pedig ott a matrinya.
Atommanó Elküldve Szeptember22, 2007 Elküldve Szeptember22, 2007 Techart tuningról szólt rege, ezen pedig ott a matrinya. Hát most, hogy így mondod... Mondjuk ahogy elverte a mezőnyt...a 300 sem lehetetlen... :lol:
Atommanó Elküldve Szeptember22, 2007 Elküldve Szeptember22, 2007 Azért ez nem semmi...Sanyika a hondával, és a fennt említett Porsche egy japán oldalon...ez már hírnév... :lol: Klikk...
Recommended Posts