Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve

Na hazaértem...

Darbajaira szettük a kisautót...volt egy két berohadt csavar, meg a tetőkárpit is csak darabokban jött le...de én voltam az erősebb... :wacko:

Végülis a már sokat emlegetett Kaszkadőr műhelyében csináljuk, mert Laci épp megvenni készül...otthon a szülő már besokaltak a kerti bontóval... :lol:

Na a lényeg röviden, hogy szebb volt ez kívülről, mint egyébként...de hát tudtuk mi ezt, csak bíztunk a "hátha patent lesz ez mindenhol" dologban...

Hát pár helyen átlátni a kasztnin...nem kellett nagyon megnyomkodni, hogy lukas legyen...

...szétszedtük teljesen, holnap megnézi a lakatos, mond rá egy árat...aztán laktolással kezdjük...

szerencsére van jó sok pótalkatrész, meg még van amiből új is...úgyhogy nem gáz a szitu, csak meg kell csinálni...

Szépen eldobozoltunk mindent, meg felmértük, hogy mit hogy fogunk csinálni...

Viszont lehet lesz egy változás...lehet nem c20xw lesz, hanem 2.4 CIH...ezt még ráérek most hétvégén kitalálni...

Igazából szerelés szempontjából minden a 2.4 mellett szól...még a nyomaték is...meg az átalakítás egyszerűsége...viszont a LE viszi a C20xe irányába a döntést...

Nem tudom ezzel még mi lesz... :unsure:

Elküldve
Gelko, a felvetéseidet tartogasd későbbre ,előbb had vegye meg a 2.4-et, és jöjjön rá, hogy neki az nem kell! :unsure:

Amúgy az azt hiszem, nem C24NE, hanem 24E.

Anti ! légyszi vegyél Sanyinak egy 2.4es motort :wacko:

Elküldve

Kedves Mikulás! Egész évben jó fiú voltam, ezért karácsonyra szeretnék kérni egy 2.4-es motort a 2.2-es helyett, mert egy nagyfiú autójába már kicsi, ezt mondják nekem a nagycsoportosok. Előre is köszönöm, üdv!

Sörös Sanyika, középső csoportos, ovijele Dutra

Elküldve

Igazából xe felé húz a szívem...csak sokkal olcsóbb és egyszerübb lenne a 2.4 projekt...

viszont minusz 25 paci...bár a 2.4 sokkal alacsonyabb fordulaton adja le a kb ugyan annyi nyomatékot...

....nem tudoooooom... :unsure:

Elküldve

Még egy pozitívum szól ám a 2.4 mellett...hogy kinyírhatatlan moci...legalább is sokkal nehezebb taccsra tenni mint az xe-t...

A súly a mocitérben annyira meg nem nagy előny...sokkal váratlanabbúl eldobja a seggét a kocsi...ami ha pöröx jó, de utcán már kevésbé mókás... :unsure:

Elküldve
Még egy pozitívum szól ám a 2.4 mellett...hogy kinyírhatatlan moci...legalább is sokkal nehezebb taccsra tenni mint az xe-t...

A súly a mocitérben annyira meg nem nagy előny...sokkal váratlanabbúl eldobja a seggét a kocsi...ami ha pöröx jó, de utcán már kevésbé mókás... :unsure:

Ja, azt hittem, kifejezetten driftre építed, utcán max tréler. Akkor tényleg nem jó. Bár annyira azért nem vészes, mint a 3.0. És igen, ezek a CIH motorok tényleg (szinte) kinyírhatalanok. Hogy nállam egy megpusztult? Csakis a véletlen műve tisztelt bíróság! :wacko:

Elküldve
Még egy pozitívum szól ám a 2.4 mellett...hogy kinyírhatatlan moci...legalább is sokkal nehezebb taccsra tenni mint az xe-t...

A súly a mocitérben annyira meg nem nagy előny...sokkal váratlanabbúl eldobja a seggét a kocsi...ami ha pöröx jó, de utcán már kevésbé mókás... :unsure:

3.0 24v :wacko:

Elküldve

c30se bizti nem játszik...mert nem szeretném, hogy belógjon a moci az utastérbe...de ezt már korábban kifejtettem, hogy foci helyett nem szeretnék pókerezni járni...gurulni...ha mondjuk valami azt mondja a mociban, hogy nem csinálom tovább inkább felrobbanok... :unsure:

Elküldve
c30se bizti nem játszik...mert nem szeretném, hogy belógjon a moci az utastérbe...de ezt már korábban kifejtettem, hogy foci helyett nem szeretnék pókerezni járni...gurulni...ha mondjuk valami azt mondja a mociban, hogy nem csinálom tovább inkább felrobbanok... :unsure:

jo az a poker is :wacko: milyen sürün robban fel egy motor !?!

Elküldve
egy XE alapvetően pörgősebb motor mint egy C24NE nem ? mert akkoz az lenne az ideálisabb nem ?

Jaja az nem OHC hanem CIH motor.

Anti asszem Blitznek volt egy eladó 2,4-es mocia Omegából ami kipróbálható asszem.

Elküldve

Eszembe jutott még valami, ami miatt nem igazán jó a 2.4. Ennek a motornak a szívósora magasabb kiképzésű, ezért meg kellene vágni a mocitetőt. Bár asszem valahogy rámókolható a 2.0 szívósora is, de Mantákon még nem igen láttam olyat, mindenki inkább vág.

Elküldve

Anti, én az 2.4-esre szavazok, Weberrel és lehetöség szerint egy levágott C30SE hengerfejjel! :unsure:

Egyébként a 2.4-es durva tengelyekkel és duplakarbikkal lazán üti a 200 lovat.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.