Gelko Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Valaki tud Pesten olyan műanyagost, aki lekonyult lámpafület javít jól? ők foglalkoznak vele sztem...... nekem csak hűtőt csináltak de korrekt társaság...
Atommanó Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Na hazaértem... Darbajaira szettük a kisautót...volt egy két berohadt csavar, meg a tetőkárpit is csak darabokban jött le...de én voltam az erősebb... :wacko: Végülis a már sokat emlegetett Kaszkadőr műhelyében csináljuk, mert Laci épp megvenni készül...otthon a szülő már besokaltak a kerti bontóval... :lol: Na a lényeg röviden, hogy szebb volt ez kívülről, mint egyébként...de hát tudtuk mi ezt, csak bíztunk a "hátha patent lesz ez mindenhol" dologban... Hát pár helyen átlátni a kasztnin...nem kellett nagyon megnyomkodni, hogy lukas legyen... ...szétszedtük teljesen, holnap megnézi a lakatos, mond rá egy árat...aztán laktolással kezdjük... szerencsére van jó sok pótalkatrész, meg még van amiből új is...úgyhogy nem gáz a szitu, csak meg kell csinálni... Szépen eldobozoltunk mindent, meg felmértük, hogy mit hogy fogunk csinálni... Viszont lehet lesz egy változás...lehet nem c20xw lesz, hanem 2.4 CIH...ezt még ráérek most hétvégén kitalálni... Igazából szerelés szempontjából minden a 2.4 mellett szól...még a nyomaték is...meg az átalakítás egyszerűsége...viszont a LE viszi a C20xe irányába a döntést... Nem tudom ezzel még mi lesz... :unsure:
Sörös Sanyi Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Ha esetleg vennél egy 2.4-et, és rájönnél hogy nem kell, gondolj rám! :unsure: Hiába, én még CIH függő vagyok. :wacko:
Gelko Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 egy XE alapvetően pörgősebb motor mint egy C24NE nem ? mert akkoz az lenne az ideálisabb nem ?
Sörös Sanyi Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Gelko, a felvetéseidet tartogasd későbbre ,előbb had vegye meg a 2.4-et, és jöjjön rá, hogy neki az nem kell! :unsure: Amúgy az azt hiszem, nem C24NE, hanem 24E.
Gelko Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Gelko, a felvetéseidet tartogasd későbbre ,előbb had vegye meg a 2.4-et, és jöjjön rá, hogy neki az nem kell! :unsure: Amúgy az azt hiszem, nem C24NE, hanem 24E. Anti ! légyszi vegyél Sanyinak egy 2.4es motort :wacko:
Sörös Sanyi Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Kedves Mikulás! Egész évben jó fiú voltam, ezért karácsonyra szeretnék kérni egy 2.4-es motort a 2.2-es helyett, mert egy nagyfiú autójába már kicsi, ezt mondják nekem a nagycsoportosok. Előre is köszönöm, üdv! Sörös Sanyika, középső csoportos, ovijele Dutra
Atommanó Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Igazából xe felé húz a szívem...csak sokkal olcsóbb és egyszerübb lenne a 2.4 projekt... viszont minusz 25 paci...bár a 2.4 sokkal alacsonyabb fordulaton adja le a kb ugyan annyi nyomatékot... ....nem tudoooooom... :unsure:
Atommanó Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Coupe! Ma este hol mikor??? Megyek veled...
Sörös Sanyi Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Nehéz mi? :unsure: Amúgy a súly miatt is jobb lenne a C20XE. Az már nem acél blokk ugye? Bár, driftnél annyira nem hátrány az orrsúly, könnyebb kitenni a farát...
coupe Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Coupe! Ma este hol mikor??? Megyek veled... 8óra 40kor ott vagyok a kúton.... :unsure:
Atommanó Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Még egy pozitívum szól ám a 2.4 mellett...hogy kinyírhatatlan moci...legalább is sokkal nehezebb taccsra tenni mint az xe-t... A súly a mocitérben annyira meg nem nagy előny...sokkal váratlanabbúl eldobja a seggét a kocsi...ami ha pöröx jó, de utcán már kevésbé mókás... :unsure:
Atommanó Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 8óra 40kor ott vagyok a kúton.... :unsure: oksi... :wacko:
Sörös Sanyi Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Még egy pozitívum szól ám a 2.4 mellett...hogy kinyírhatatlan moci...legalább is sokkal nehezebb taccsra tenni mint az xe-t... A súly a mocitérben annyira meg nem nagy előny...sokkal váratlanabbúl eldobja a seggét a kocsi...ami ha pöröx jó, de utcán már kevésbé mókás... :unsure: Ja, azt hittem, kifejezetten driftre építed, utcán max tréler. Akkor tényleg nem jó. Bár annyira azért nem vészes, mint a 3.0. És igen, ezek a CIH motorok tényleg (szinte) kinyírhatalanok. Hogy nállam egy megpusztult? Csakis a véletlen műve tisztelt bíróság! :wacko:
Sonique Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Még egy pozitívum szól ám a 2.4 mellett...hogy kinyírhatatlan moci...legalább is sokkal nehezebb taccsra tenni mint az xe-t... A súly a mocitérben annyira meg nem nagy előny...sokkal váratlanabbúl eldobja a seggét a kocsi...ami ha pöröx jó, de utcán már kevésbé mókás... :unsure: 3.0 24v :wacko:
mélykék76 Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 8óra 40kor ott vagyok a kúton.... :unsure: Jó korán kelsz holnap :wacko:
Atommanó Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 c30se bizti nem játszik...mert nem szeretném, hogy belógjon a moci az utastérbe...de ezt már korábban kifejtettem, hogy foci helyett nem szeretnék pókerezni járni...gurulni...ha mondjuk valami azt mondja a mociban, hogy nem csinálom tovább inkább felrobbanok... :unsure:
Sonique Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 c30se bizti nem játszik...mert nem szeretném, hogy belógjon a moci az utastérbe...de ezt már korábban kifejtettem, hogy foci helyett nem szeretnék pókerezni járni...gurulni...ha mondjuk valami azt mondja a mociban, hogy nem csinálom tovább inkább felrobbanok... :unsure: jo az a poker is :wacko: milyen sürün robban fel egy motor !?!
Sörös Sanyi Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Viszont koccnál elég hamar beleken a hátsó ülésbe, ha hátrébb hozod a motort, hogy ne legyen annyira orrsúlyos. (mit pofázok itt, mikor az enyém is így megy majd bele? :unsure:)
rtomi Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 egy XE alapvetően pörgősebb motor mint egy C24NE nem ? mert akkoz az lenne az ideálisabb nem ? Jaja az nem OHC hanem CIH motor. Anti asszem Blitznek volt egy eladó 2,4-es mocia Omegából ami kipróbálható asszem.
Sörös Sanyi Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Eszembe jutott még valami, ami miatt nem igazán jó a 2.4. Ennek a motornak a szívósora magasabb kiképzésű, ezért meg kellene vágni a mocitetőt. Bár asszem valahogy rámókolható a 2.0 szívósora is, de Mantákon még nem igen láttam olyat, mindenki inkább vág.
mélykék76 Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 ....mindenki inkább vág.... Ejjjjj, mindig csak az rombolás :unsure: :wacko:
Sörös Sanyi Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 A Manta nem a gondolkodó emberek autója, hanem a cselekvőké! :unsure:
Demó Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Anti, én az 2.4-esre szavazok, Weberrel és lehetöség szerint egy levágott C30SE hengerfejjel! :unsure: Egyébként a 2.4-es durva tengelyekkel és duplakarbikkal lazán üti a 200 lovat.
Recommended Posts