Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Akkor mikor és hol lesz tali?

Mi 8-kor indulunk Coupeval tőlünk...vagy tőlük...ez még nem dőlt el... :unsure:

Hátul tervezzük a menetet...hogy hátha megússzuk a sorbanállást...

Lifivel beszélt valaki? Piiista? Többbbbiek? :wacko:

István is beszélte vele és én is.

De egyenlőre én még nem érzem a csíííít, nem biztos hogy megyek.

Link to comment
Megosztás:

Levegőhőmérséklet téma: 15 fok, nem kell kevesebb. :lol: Csak úgy harapta a levegőt. :lol: Bár nem értem, mert reggel sem volt sokkal melegebb, de egész nap csak szenvedett, de hazafelé mindent bepótolt. Nem tudom mi befolyásolja még ennyire.

Anti: Maradt benne a turbó? Mert mentünk egymás mellett/előtt/mögött egy keveset, de csak nem akarta eltolni. :unsure:

De jó gyerek, mert mikor különváltunk köszönt is. :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Akkor ti is jól éreztétek magatok.. :lol:

Nagyon zsír volt a tegnap este, és mindenki el is jött akit hívtam, :unsure:

Hetek óta ment a készülődés, Kaszkadőr barátom elleni mérkőzésre a 2/a-n... Hajógyárin elverte 1-2 autóval a piros VTI-t meg a Sunny-t is, persze a HGY az nem egy mérvadó szakasz és útviszony... Ha jól emlékszem Kb... 9x mentünk egymás ellen, mind a 9x kikapott 1-2-3 autónyit, mikor hogy, annyira büszke voltam a vasra.. :wacko: aztán jött egy szürke 1.6 VTI, a srác elmondása szerint csak síklapolva van a HF és 60-as rendszer alatta.. 1 autóval vertem el, aztán nem jött, azt mondja ez nem gyári GSI, azokat elveri mindet... hát pedig az utolsó kipufdobig, katalizátorig gyári... :lol:

Aztán megjött a Zsolti barátom (aki szereli a riogatót) a 2.4 Mantájával, 296-os tengely benne (ha jól emlékszem) síklapolva a HF+blokk, írható kütyümütyü benne, az előgyújtás állítását lehet írni hozzá, nagyjából ennyi, jobban el voltam foglalva magammal.. , na tőle kaptam ki fél autót, de mikor húztam a negyediket ott már meglett volna, aztán vitt egy kört, és ott kiderült számomra hogy elverném mér 150 fölött, mert mikor teszi negyedikbe nagyon visszaesik a fordulat, így ugye a tengely nem igazán dolgozik jól... mindenesetre azon a szakaszon a tény, hogy fél autóval kikaptam tőle, de nagyon büszke vagyok a gépsasomra.. :)

Aztán kinéztünk a hajógyárira, ott a gyorsulós szakasz le volt zárva és csak drifteltek, na onnan vissza a szemétégetőhöz, de közbe mi történt? Nyomulunk a vácin, egyszer beérkezik a lámpához, már épp indulni akartam, gurulóba beérkezik a Protechnikes sas, már kiabált is, nyomjad nekiiiii ;) na ez volt az este legszebbje, a speer-el elugrott 1-2 autót, és 4 lámpán keresztül nem tudott elmenni, (imádom ezt az autot, áá még el is érzékenyültem :o) aztán újra egy lámpa, mi is ketten voltunk, meg ők is, még egy nagy menet, 3 lámpán keresztül, pedig az nem kis táv 1.5 autót bírt összehozni ellenem ... szóval tuti nincs az 210 ló mint amit beszélnek, de akármennyi is,, nagyon jól teljesített a géesim ellene :D Azt már nem is vesézem ki, hogy egy 6genes szürke VTI a belsősávban, kapott 4 autót, míg küzdöttem a Protechnikessel…

Aztán vissza a Shell kútra, és ott már csak közel 3-ig dumcsiztunk.. nem is tudtam aludni, vagyis tudok na meg vittem az asszonyt melóba. Valakinek meg kell keresni a tegnap estét ;)

Szóval nagyon jó volt, legjobb este volt az éven, és már csak azért is mert beigazolódott az elméletem, hogy hiába nyomik a gumijaim, jó úton azért el lehet vele rajtolni, (igaz melegítettem 40 méteren keresztül ;)) Hajógyárin nem megyek még 1x, ott csak lejáratja az ember magát, közben meg teljesen más eredmények jönnek ki....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.