Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Ezen a rajzon is pont látszik hogy össze érnek a lukak....Mivel a piros pontoknak nagyobbaknak kellene lenniük :unsure:

így van, a feketéknek meg jóval kisebbnek

szóval pont elfér, csak közel van egymáshoz két ponton

lk.jpg

amúgy tegyél fel ilyet :wacko:

adapter01.JPG

Elküldve

Nekem nem tetszett a Hondán kívül más járgány a játékban, ezért nem is próbálgattam, de nem a Hondákkal lehetett elérni jó pontokat, legalábbis a driftben,, de egyébként a neten is aláztam a Hondával :unsure:

Elküldve
jobban megnéztem a képet és 2db pogiból van megoldva...Ez így nem tűnik olyan biztonságosnak..

na majd kint elmagyarázom

hozzál tollat meg papírt :unsure:

Elküldve
Ezen a rajzon is pont látszik hogy össze érnek a lukak....Mivel a piros pontoknak nagyobbaknak kellene lenniük :unsure:

Nekem 5*110 tárcsa kett átfúrva 4*100-ra, és jó az :wacko:

Elküldve
egy jaguár ugy kb 160 körüli tempóban elhuzott elöttem.Nem gurult hanem még tolta neki.Aztán úgy 300m arrébb a srác elveszitette az uralmat a kocsi felett és belecsapodott egy lámpaoszlopba:(

Cikk....

Elküldve
gsi turbo szerintetek is 2esbe rajtol? vagy csak ??? :unsure:

Ez a Murat, az övé a piros K29-es Kadett, amiröl már mutattam videót a Turbó sokk topicban.

Ez volt neki elötte és mindig 2-ben indul.

A V-maxos zöld Corsával meg annó még 3-ban indult a tulaja, mert akkor legalább megspórolt két váltást és úgyis csak kapart. :wacko:

Elküldve
Ez a Murat, az övé a piros K29-es Kadett, amiröl már mutattam videót a Turbó sokk topicban.

Ez volt neki elötte és mindig 2-ben indul.

A V-maxos zöld Corsával meg annó még 3-ban indult a tulaja, mert akkor legalább megspórolt két váltást és úgyis csak kapart. :unsure:

Én Losiéval indultam 2-esben,jobb volt úgy,az NE amúgy is alulról jobban húz! :wacko:

Elküldve
Én Losiéval indultam 2-esben,jobb volt úgy,az NE amúgy is alulról jobban húz! :wacko:

Nekem az XE-vel is ment, de jobb volt 1-ben.

Slickel már nem szerette, ha 2-ben akartam indulni, mert akkor csak a kuplung csúszott meg, nem a Slick... :unsure:

Elküldve
Nekem az XE-vel is ment, de jobb volt 1-ben.

Slickel már nem szerette, ha 2-ben akartam indulni, mert akkor csak a kuplung csúszott meg, nem a Slick... :unsure:

Tudod a dízeles hozzá van szokva,hogy egy fokozattal mindig fentebb van! :lol: :wacko:

Elküldve
Ez a Murat, az övé a piros K29-es Kadett, amiröl már mutattam videót a Turbó sokk topicban.

Ez volt neki elötte és mindig 2-ben indul.

és még balkezes is a srác (a gps tartóbol látszik) :unsure:

Elküldve
Nekem 5*110 tárcsa kett átfúrva 4*100-ra, és jó az :unsure:

ezt kipróbálom mielőtt beneveznék 280-asokra. Nincsenek túl közel? mióta is használod? Mert ha tényleg jó akkor jobb lenne mint a 4mm-rel kisebb tárcsákat betenni.

Elküldve
ezt kipróbálom mielőtt beneveznék 280-asokra. Nincsenek túl közel? mióta is használod? Mert ha tényleg jó akkor jobb lenne mint a 4mm-rel kisebb tárcsákat betenni.

én is igy hasznalom ... tam ... vagy mi

szal a 4*100 on is ez volt és most az 5*110 en is még ez van ... semmi baja ...

1 lyuk összefog szakadni sajnos de ez lényegtelen mert ugysem a lyukak foglyák meg a tarcsát hanam a felni... ahogy fel van rakva

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.