Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
már az ő munkahelye sem a régi.

1 éve azért ennyit nem melózott... :unsure:

Hát tényleg nem a régi,lassan elkezdhetek másikat keresni :wacko:

Elküldve
ennyire? :unsure:

Nincs munka,a fönököm meg teljesn rosszul csinál mindent...Most azt hiszi hogy ezért a pénzért vidékre fogok járni,meg nagy áruházak elött 5 órát állni,hogy méltoztassanak átvenni 10 db vérnyomásmérőt.A legjobban az idegesít hogy minden nap hülyének néz.

Elküldve
Nincs munka,a fönököm meg teljesn rosszul csinál mindent...Most azt hiszi hogy ezért a pénzért vidékre fogok járni,meg nagy áruházak elött 5 órát állni,hogy méltoztassanak átvenni 10 db vérnyomásmérőt.A legjobban az idegesít hogy minden nap hülyének néz.

:unsure:

sokat változott akkor

Elküldve
Azért várható volt hogy vége lesz egyszer :unsure:

mint mindennek.

nekem sem olyan mókás már, hogy michelin gumiemberkének beöltözve lehet dolgozni az anyaggal, amit gyártunk, míg a másiknál akár egyszál zokniban is lehet az ember.

Elküldve
Hát én meg halálra unom magam...de ez így volt 5 évvel ezelött is...ergo nem élek jobban mint 4 éve... :unsure: :wacko:

komolyan mondom hogy sajnállak :lol: :) :lol:

Elküldve

Nem kellett volna ennyit innom, állandóan írni akarok :unsure: van a saját házam táján egy virtuális kocsma, nézétek csak milyen pultoslányunk van?

fórumom

userpic_142cbc27a951de626ef8e7f6d90229ca.jpg

nekem már nem is kell menni kocsmázni...:wacko:

Elküldve

93 kiló vagyok :wacko: mai mérés ...

el vagyok keseredve ... :unsure:

amugy nekünk is 1 literrel kb jobban eszik a g astra a 100 as shellel ... autopályán meg egyenesen termeli ha 100 -ast kap ...

nem akarok fogyni, mind a 78 kilómra szükségem :lol:
Elküldve
Születésnap: 1990-09-14

opel16vgábor nézd csak, ez a te korosztályod :wacko:

ugyan már Redi!

mindjárt 17 lesz. Mi ebben a poén?

Lassan már nem is büntetnek érte! :unsure:

Elküldve
az autó nem olyan mint a 2 éves gyerek, hogy spenótbol eszik 2 kanállal a csokit meg táblaszám falja és mégis ugyanugy huzza farkánál fogva a macskát meg tologatja a dömpert :unsure: :wacko: :lol:

:lol: :) :o

Ecsém, egyre jobb hasonlataid vannak :D

Elküldve
Születésnap: 1990-09-14

opel16vgábor nézd csak, ez a te korosztályod :unsure:

Ugyan én egy évvel idősebbnek néztem volna, éppen dícsértem magamban... :wacko: :lol: :lol:

Elküldve

Csaba!

Pontosítok, csak hogy tényleg az alapok is stimmeljenek, mert anélkül tényleg máshogy lehet látni

a dolgokat. Tehát, először is: a lambda nem ad feszültségjelet az ECU-nak. Neki adnak egy áramgenerátoros

meghajtást ECU oldalról. Azt ő kapacitív módon "szaggatja", ebből lesz egy folyamatos négyszögjel.

A szonda kapacitása, és így a folyamatos jel kitöltési tényezője a kipufogógáz oxigéntartalmával változik.

Multiméterrel persze ezt úgy méred, hogy változó feszültség van a szondán. De ez még nem a jellemző

adata. Sokat befolyásol a jelmeredekség is, amin pl az öregebb szondák elbuknak. Ezért is kell őket

cserélni.

Továbbá: az ECU a szonda jelét csak egy befolyásoló tényezőnek veszi. A befecskendezést és a gyújtási

szöget a terhelési adatokból számolja (légtömeg, gázpoti állás pl). A befecskendezési időket

finomítja a lambda szonda jele. Ezzel finomhangolja optimális teljesítményre vagy fogyasztásra a motor

működését az ECU. Megvannak az ehhez tartozó AFR értékek, amihez igazít a vezérlő. A legnagyobb

teljesítmény 0,86 körül, a legjobb fogyasztás asszem 1,03 lambda értéknél valósul meg, persze ez motoronként

még lehet különböző kicsit.

Maga a lambdaszonda egyáltalán nincs semmilyen benzinre optimalizálva.

Remélem tudtam segíteni :unsure:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.