Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Uhh. vannak itt verziók rendesen.. csak tudjam követni..

De valahol azt vágtam le, hogy nekem legjobban a MOR féle megoldás jönne be..

Vectra A v6 nyergek + H astra 280as tárcsák.

Maradna a 4x100, nem kell "agyaskodni" :lol:, gondolom akkor hézagolni se? fékerő elosztás meg? max nekem is csere bere szabályzó..

a A veki v6 nyereg akkor "284es" nyereg? ahoz a 280as tárcsa jó? nem lóg le a betét, vagy ilyesmi?

MOR mennyi volt az annyi? Mert azért az se utsó... :lol: (nyergek, tárcsa, meg mondjuk betét)

Mondjuk nem tom mikor lesz aktuális..

nem néztem még utána az áraknak, mivel úgy vettem észre hogy elég jól megfogja a 256os is a 3000-es motort. És még újak is a tárcsák. Ja de látom Sonique megelőzött. Tyűha nem semmi 45 csak a tárcsa :unsure: Idén már úgysem kell, télen alszik a kicsike, tavaszra meg talán olcsóbb lesz :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Azért ezt vitatnám :unsure:

Tényleg nem olyan rossz a fulda carat, de ez még az alsó kategóriába tartozik erősen.

A Dunlop SP01-et pl szerintem meg sem közelíti

Meg hát a michelin sx pilot is szerintem kenterbe veri :lol:

Nekem Dunlop SP 01 volt a Corsán. Nem rossz gumi, de szerintem nem igazán tapad jól, se gyorsításnál, se fékezésnél, se kanyarban. De cserében nem akar elkopni. :wacko:

Én használtan vettem öket MOR-tól, nem tudom mennyi lehetett bennük, a Corsán még 20e km-t mentem velük úgy, hogy még mindig nem voltak elkopva, pedig azért 1-2-ben nem gyakran volt tapadás. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nekem Dunlop SP 01 volt a Corsán. Nem rossz gumi, de szerintem nem igazán tapad jól, se gyorsításnál, se fékezésnél, se kanyarban. De cserében nem akar elkopni. :unsure:

Én használtan vettem öket MOR-tól, nem tudom mennyi lehetett bennük, a Corsán még 20e km-t mentem velük úgy, hogy még mindig nem voltak elkopva, pedig azért 1-2-ben nem gyakran volt tapadás. :wacko:

Mert túl könnyű a corsa. Nálam ugyanez a helyzet. 3-dik éve vannak az sp9000-eim és ez sem akar kopni. Könnyű autóhoz puhább gumi kell.

Link to comment
Megosztás:

hmmm c20xe-hez Lexxmaul szívósor....nem sok érte a 150e? :unsure:

Lehet találni 100e-ért is, ha jól emlékszem pont a Lali mondta, hogy vagy neki, vagy tud egy eladót ennyiért. Nekem már ajánlottak 60e-ért is, de nekem még annyit se ért volna meg. Ráadásul még el se fért volna a Corsában, max ha kivágtam volna a motor mögött a lemezt.

Link to comment
Megosztás:

Mert túl könnyű a corsa. Nálam ugyanez a helyzet. 3-dik éve vannak az sp9000-eim és ez sem akar kopni. Könnyű autóhoz puhább gumi kell.

Nekem elég sok német srác ajánlotta a Kumho KU15-öt. Azt mondják, hogy tapadásra majdnem semi slick, viszont annál 2x tovább tart és sokkal olcsóbb. Most már csak az a probléma, hogy itthon asszem pillanatnyilag épp nincs Kumho importör. :unsure:

kmku15.jpg

Link to comment
Megosztás:

Nekem elég sok német srác ajánlotta a Kumho KU15-öt. Azt mondják, hogy tapadásra majdnem semi slick, viszont annál 2x tovább tart és sokkal olcsóbb. Most már csak az a probléma, hogy itthon asszem pillanatnyilag épp nincs Kumho importör. :unsure:

http://www.globaltyre.ru/anot1/pict/kmku15.jpg

Erről még nem hallottam. Majd olvasgatok. Bár nekem már megvan a kiszemeltem. Legközelebbi gumicserénél Toyo T1-S, ha lesz még addig. 5-6 mm mintával nem fogom ezeket eldobni.

Link to comment
Megosztás:

Erről még nem hallottam. Majd olvasgatok. Bár nekem már megvan a kiszemeltem. Legközelebbi gumicserénél Toyo T1-S, ha lesz még addig. 5-6 mm mintával nem fogom ezeket eldobni.

toyok jól tapadnak de iszonyat hamar elkopnak. Én koptattam Proxes-t és biza nem hosszú életűek. Igaz enyém használt volt de akkoris láttam hogy mennyire eszi az aszfalt. A mostani Pirelli PzerNero-val meg vagyok elégedve. Igaz a 3000 már eltekeri rendesen, már 2000res fordulatnál eltekeri másodikban :unsure: csak úgy csúsztam kifelé.

Link to comment
Megosztás:

toyok jól tapadnak de iszonyat hamar elkopnak. Én koptattam Proxes-t és biza nem hosszú életűek. Igaz enyém használt volt de akkoris láttam hogy mennyire eszi az aszfalt. A mostani Pirelli PzerNero-val meg vagyok elégedve. Igaz a 3000 már eltekeri rendesen, már 2000res fordulatnál eltekeri másodikban :unsure: csak úgy csúsztam kifelé.

Pont ezt szeretném. Ha kopik akkor tapad. Ha 2 esetleg 3 nyarat kibír az bőven jó. Gondolom GSI-den voltak azok a gumik. Nekem a kisebb súly és teljesítmény miatt valószínűleg azért kevésbé fog kopni.

Ja és nem mellékesen, ha minden igaz 1 kilóval könnyebbek is a mostani dunlopoknál. :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Nekem Dunlop SP 01 volt a Corsán. Nem rossz gumi, de szerintem nem igazán tapad jól, se gyorsításnál, se fékezésnél, se kanyarban. De cserében nem akar elkopni. :unsure:

Én használtan vettem öket MOR-tól, nem tudom mennyi lehetett bennük, a Corsán még 20e km-t mentem velük úgy, hogy még mindig nem voltak elkopva, pedig azért 1-2-ben nem gyakran volt tapadás. :wacko:

Nekem eddig ezek koptak a leggyorsabban, és ezek fogtak a legjobban az astrán. Pedig az sem egy mammutsúly :lol:

Főleg vízen jó, szerintem abban verhetetlen bármelyik típussal szemben.

Egyébként biztos hogy egyről beszélünk? Mert volt SP10 is, meg SP2000, SP2020 is, azok viszont amolyan econo gumik, szal azok tényleg keményebbek.

Link to comment
Megosztás:

Amíg nem vezettél olyan gsi-t amin nagy fék volt addig ne mond azt hogy soha :lol:

Amúgy meg 5x110es felnit vettem és másképp nem tudom felrakni

Ok, nálad más a helyzet.. Nem azt mondom, hogy rosszabb a nagyobb fék, tiszta sor hogy jobb, de nem ér annyit szerintem mikor a gyári is jó, ha mindent kicserélünk nagyobbra, motor, váltó, fékek, akkor nem inkább venni kéne olyan autót, amin ez így van gyárilag? :wacko:

Na majd én is lecserélem nagy fékekre, de én a kinézete miatt, persze ha lesz már alufelni.. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

...

Ja és nem mellékesen, ha minden igaz 1 kilóval könnyebbek is a mostani dunlopoknál. :wacko:

most hol tart a súlya a kocsinak?

Nem hát, ingyé van ez ennyiért.. :unsure:

Volt ez már 170 is... megy lefelé...

amúgy az a furcsa a hirdetésben, hogy ebay-en ugyanezzel a képpel van/volt fent egy hirdetés, egy másik meg szövegre "egyezett"....

Link to comment
Megosztás:

Volt ez már 170 is... megy lefelé...

amúgy az a furcsa a hirdetésben, hogy ebay-en ugyanezzel a képpel van/volt fent egy hirdetés, egy másik meg szövegre "egyezett"....

Nevetséges egy ár, az életben nem adja el az biztos, ennyiért C20XE motort lehet venni, nem egy csövekből álló szívósort, a bátyám fél nap alatt összedob egy ilyet...

De az is lehet hogy keres egy palimadarat, akinek kell, és akkor veszi meg az ebay-ről kis haszonnal...

Link to comment
Megosztás:

Ez a szívósor újan chippel 250ezer körül alakul(t).

Meg lehet próbálkozni csinálni, de a közelébe sem érsz annak a teljesítménynek, amit ezzel tudna a gép. :unsure:

Nem ismerem az eladót, de ha a chipet is adja hozzá, akkor ez el fog kelni, még ha nem is 150-ért, de

120-130-ért biztos.

Link to comment
Megosztás:

Ez a szívósor újan chippel 250ezer körül alakul(t).

Meg lehet próbálkozni csinálni, de a közelébe sem érsz annak a teljesítménynek, amit ezzel tudna a gép. :unsure:

Nem ismerem az eladót, de ha a chipet is adja hozzá, akkor ez el fog kelni, még ha nem is 150-ért, de

120-130-ért biztos.

Ha adná azt is, benne lenne a hirdetésben, nem gondolod?

Link to comment
Megosztás:

most hol tart a súlya a kocsinak?

Kb. ahol eddig, legutóbbi mérésen 970 menetkészen, nélkülem. Azóta nem voltak nagy súlycsökkentő projektek, de pár kiló biztos elpárolgott. Igaz én meg felszedtem párat. :lol: Közeljövőben tervezek megspórolni még 15-20-25-öt elég olcsón, de még jól át kell gondolni dolgokat. Közben pedig próbálok variálni a súlyeloszláson is. (ez már azért jóval nehezebb) Ötletek azért jönnek folyamatosan. :unsure:

ha mindent kicserélünk nagyobbra, motor, váltó, fékek, akkor nem inkább venni kéne olyan autót, amin ez így van gyárilag?

Hol maradna a kihívás? :wacko: Náhány dolgot pedig nem lehet gyárilag megvásárolni. Astrát nem kapsz a gsi-nél nagyobb fékkel, csak ha előtted már átpakolta valaki.

a bátyám fél nap alatt összedob egy ilyet...

Rajta. Szerintem sokaknak kellene 3-ad ennyi áron ilyen.

Amúgy ez nem pár összehegesztett cső, hanem öntvény. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hol maradna a kihívás? :wacko: Náhány dolgot pedig nem lehet gyárilag megvásárolni. Astrát nem kapsz a gsi-nél nagyobb fékkel, csak ha előtted már átpakolta valaki.

Én nem is akarok a gyári állapoton sokat változtatni, ha nagyobb fékeket akarok és erősebb autót, mint futómű és egyéb alkotó elemek, akkor veszek majd Evo VIII-at...

Amúgy ez nem pár összehegesztett cső, hanem öntvény. :lol:

Az szerintem mindegy ebbe az esetben, mindenképp drága, persze lehet hogy csak nekem, lehet hogy ha még érnének ezek az autók 3-4 milliót, akkor egy szívósorért 150 000 nem sok, nade mikor az 1/3-da.. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Pont ezt szeretném. Ha kopik akkor tapad. Ha 2 esetleg 3 nyarat kibír az bőven jó. Gondolom GSI-den voltak azok a gumik. Nekem a kisebb súly és teljesítmény miatt valószínűleg azért kevésbé fog kopni.

Toyo R888 kell neked. :unsure:

Szerintem nekem is az lesz.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.