Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Ebben az ügyben én a kis drágaságommal meg se szólalok.. én lettem a legjobban átverve.. Pedig ezen még látszik is,hogy csak kamu Gsi :wacko:

Nézett is sztem ma az a bmw utána meg audi, akivel összeakadtam.

Jöttem haza.. nem akartam én gyorsúlni.. szépen indúltam a lámpánál, mire a bömbi a szemközti sávba elözte ki az elötte haladót(2sávos (árpád)út). Gondoltam, ugyis ki kellene már kicsit égetni a kipuffot, toljuk akkor kicsit.. nem ért utol...rámvillantott refivel.. utolért.. integettek még hátsó ablakon is.. mintha azt mutogatták volna, hogy f.sza... vagy csak túl optimista vagyok, és elküldtek melegebb éghajlatra.. nem tom, mert épp kanyarodtam...pont egy nagy audi mellé..

Szintén nyugisan, nem csikorgó kerékkel, de jobban megindúltam(jobb volt a reakcióidőm), mire látom, hogy nagyon elkezd jönni.. nah mondom.. ha már igy benne vagyunk....háát nem ért utol, bár látszott,hogy csak idő-út kérdése lenne.. Ebben már volt kraft..

Lámpánál mögé álltam.. indulunk.. erre bekapcsol a refim.. :unsure: Sajna pár napja xarakodik a kapcsoló.. gondolom elfáradt.. csöppett idegesítő,hogy indexelek, erre bekapcsol a refi is..

Nah most is ez volt, de hozzá se értem.. az indulástól kapcsolt be.. hiába csesztettem nem kapcsolt ki.. közben persze toltam az ódi után.. gondoltam nincs más megoldás.. lekapcsoltam a világítást.. 21után járva, már elég izgi lehetett..

Nem tudom mit gondolhatott az audis.. szar astra nem akar lemaradni.. hülyegyerek nekiáll refizni.. aztán meg tép utánam sötét kocsival... :lol: :lol:

Nah ez van...

Dini: van ilyen jó állapotban lévő kapcsolókarod-kapcsolód? Mert valahol emlékeim szerint valahol már volt róla szó,hogy mi fáradt el benne,és asszem valaki megcsinálta, de ha mégse.... mennyi az annyi?

Nah szorry a szófosásért.. :)

Ui: Kösze (ha jól rémlik a nick) grat a kocsihoz.. lesz vele mit csinálni, de jó kis paripák ezek..

Link to comment
Megosztás:

Live for speed?!!

banyek mi már versenyeztünk! illetve én ugyanazon a pályán ugyanakkor mentem, mint te... :wacko:

kösz a könyvet!

Kösze (ha jól rémlik a nick) grat a kocsihoz.. lesz vele mit csinálni, de jó kis paripák ezek..

kösz! csütörtökön viszem szervízbe, remélhetőleg ott a gondok jó részét orvosolják. azok bizony. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Dini: van ilyen jó állapotban lévő kapcsolókarod-kapcsolód? Mert valahol emlékeim szerint valahol már volt róla szó,hogy mi fáradt el benne,és asszem valaki megcsinálta, de ha mégse.... mennyi az annyi?

Nekem ugyanez volt pár éve. Rázós úton néha bekapcsolt magától, nappal meg észrevenni is nehéz. Én szétszedtem a kapcsolót meg összeraktam, azóta a gyorsrefim csak akkor működik, ha nagyon hátrahúzom, így általában villantani is kibekapcsolással szoktam. Amúgy semmi gondja. Ha tudsz szerezni olcsón, akkor cseréld ki és ne szórakozz, de ha van fél órád mókolni, akkor lehet hogy meg tudod csinálni.

Link to comment
Megosztás:

Hova viszed???

ezt a kocsit egy Retkes Péter nevű úriember hathatós segítségével választottam, akinek civilben 1.6-os astrája, illetve vectrája volt/van, egyébként rali első osztályban egy N-es GSi-ben navigátor. hozzáértő lévén ő nézte át a kocsit megvétel előtt, és ő ajánlotta azt a szervízt is, ahová viszem a kontakthibák, a váltótartó bak cseréje miatt /Abonyban/, illetve a BC nyelvét is angolra állítják, azt viszont egy Szolnoki műhelyben. pontos neveket-címeket még nem tudok, ezekhez a szervízekhez jár ő is.

a BC-ről olvastam itt gondokat /sajna a nickre nem emlékszem/, az egyik fórumozónak meggyűlt a baja a nyelvátállítással, illetve annak következményeivel. egyelőre reménykedem, hogy velem nem fordul elő hasonló...vagy ez kevés? :unsure:

Link to comment
Megosztás:

gyári szám alapján lehet megnézni, hogy melyik nyelveket tudja (mert azt csak választani

tudod belőle, nem rátölteni :wacko: ).

hoppá, meg is van..:

igen a tech1 jo

csak sajna azt nme tudtak hogy melyik BC re milyen nyelv mehet fel

pl 434 120 csak D, NL I, F,

434 121 re GB, E, S,

434 474 ALL

434 425 ALL

szal nezed meg mi van a BC tetejére irva 2 csavar tartja a gumi talca alatt van

szal ha be méssz akkor vagy vigyél magaddal vagy kérdezd meg van e már nekik 120ohm os ellenállásuk mert azt kell a benzinszit mérö helyére rakni a vezetékre és ugy ujra kalibrálni a megtehetö kilométert

én mas miatt mentem be de nekem is ez lett a tech 1 el ...

nme a tech 1 a hibás ..

ennek akkor utánanézek, nehogy feleslegesen töltsem szervízben az időt.

zsír ez a fórum urak! :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Hi.

Anti király a projekt, drukkolok. Volt Rákosi úton egy hibátlan ilyen, végül 170ért adta el a gyerek. teljesen fel volt újitva, a tetőkárpit is új volt, de a belseje már nem lett befejezve. 8kilót költött rá a gyerek, de már nem tudott vele foglalkozni. Azt az autót de sajnálom hogy nem Te vetted meg, kuurva jól jártál volna vele.

Kösze, nagyon jól néz ki az autó, sok örömöt hozzá! Ha szerencséd van akkor egy zsir kocsid lesz ami minden zöldnél az első és csak tankolni kell meg néha olajat cserélni. Ennyi kis mókolás amiket irtál még nem gáz, bár ha tényleg nagyon tré az út felétek akkor lehet érdemes visszaemelni.

Albert Katapult barátját nem értem de lehet jobb is :unsure:

Tegnap leütöttem a lökős bal aljáról a koptatót kicsit :wacko:

Most hosszú idő után pihenni fog 4-5 napot a kocsikám. Ráfér.

Link to comment
Megosztás:

Hi.

Anti király a projekt, drukkolok. Volt Rákosi úton egy hibátlan ilyen, végül 170ért adta el a gyerek. teljesen fel volt újitva, a tetőkárpit is új volt, de a belseje már nem lett befejezve. 8kilót költött rá a gyerek, de már nem tudott vele foglalkozni. Azt az autót de sajnálom hogy nem Te vetted meg, kuurva jól jártál volna vele.

Hát remélem is, hogy jól fog elsülni...

Ez is rendben van...volt már lekatolva, de a fényezése nem tip-top...inkább fakó, semmilyen..meg foltos...de alapnak kitűnő, mert van hozzá még egy alkatrésznek is...bár az máshonnan van...

Megvan hozzá még a gyári kezelési kézikönyv, meg a szalonmatrica a hátsó szélvédőn...kicsit már megsárgult...

Pénteken hoznám el... :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Hát remélem is, hogy jól fog elsülni...

Ez is rendben van...volt már lekatolva, de a fényezése nem tip-top...inkább fakó, semmilyen..meg foltos...de alapnak kitűnő, mert van hozzá még egy alkatrésznek is...bár az máshonnan van...

Megvan hozzá még a gyári kezelési kézikönyv, meg a szalonmatrica a hátsó szélvédőn...kicsit már megsárgult...

Pénteken hoznám el... :unsure:

Annak még a fényezése is teljesen szuper volt. Olyan szine volt mint Diny Brutálkájának.

Hajrá :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Annak még a fényezése is teljesen szuper volt. Olyan szine volt mint Diny Brutálkájának.

Hajrá :wacko:

Nem baj az, hogy nincs fényezve...mert az nagyon sokat takar ám...volt egy olyan is, ami friss fénnyel volt de a tetőn már meg volt repedve a gitt...

Itt tisztán látszik mi volt rajta cserélve, lakatolva...meg úgy is lényegtelen, mert a szín jelen esetben nem számít... :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.