Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Mert sajnos úgy néz ki, hogy fűtés így sem lesz benne...megoldható, csak nem olcsó móka...útban van, így aki ilyet csinál, az nagy többsége flex, és nincs fűtés...na ez a DIS-es verzió...viszont ha ott van még a trafó, akkor az még jó pár centi, ami még a tűzfalba is beleér...itt két verzió van...majdnem 400 EUR-ért lehet kapni egy átalakítót, amivel ezt el lehet tolni, vagy flex..de jelen esetben már a tűzfal bánja...

Így néz ki az átalakító:

http://www.kadettc.info/ohc-umbau/ohc68g.jpg

A DIS-es meg így pont elfér...:

http://www.kadettc.info/ohc-umbau/ohc76g.jpg

és megvan már a donor amibe kerül az xe? miért nem turbo? :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Mert így is életveszélyes lesz...a sperr meg a 800 kg-s súlya miatt 3-ban még simán keresztbe teszi magát...bárhol...godolj csak Demo corsájára...és ott a keréken még rajta van a súly...időben 400-on olyat fog menni mint a kék-fekete ment, 200-on meg jobbat...

Ellenfél? :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Tényleg jól megy és a hangja is szép, vissza is kellett tekernem a videó elejére, hogy jól hallottam e "1.4 8 szelep" :lol:

4000-nél már megtapadt a gumi a kipörgéstől. ez az oka is, hogy miért veri meg mindenki: mert a C14NZ iszonyú ereje nehezen megy rá az útra, csak a kerekek pörögnek, és addíg elmennek a gyengébb géjesík :lol: :) :wacko: :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Tényleg jól megy és a hangja is szép, vissza is kellett tekernem a videó elejére, hogy jól hallottam e "1.4 8 szelep" :lol:

4000-nél már megtapadt a gumi a kipörgéstől. ez az oka is, hogy miért veri meg mindenki: mert a C14NZ iszonyú ereje nehezen megy rá az útra, csak a kerekek pörögnek, és addíg elmennek a gyengébb géjesík :lol: :) :wacko: :unsure:

Ez gyenge volt... :o

Link to comment
Megosztás:

Azért arra kiváncsi leszek.

A gyorsulásnál a legtöbbet az idulás számít...

Namármost...

Én mentem 200 m-en 9.1-et (utcai gumival) 400-on pedig 13.8-at (szintén utcai gumival)

Demo ment 200 m-en 9.00-át, (slick) 400-on pedig 14.08-at

Nálam valahol nem tudom hány lóerő volt...de 280 biztos megvolt, nála meg 150 paci.. ne ennyit számít a súly...

És adott egy ugyanilyen súlyú autó, ami még ráadásul sperrel van, és hátsókerekes...240-es szlickel...

Szóval a kérdés nem kérdés, hogy eleve a hátsókerék miatt lejön 2-3 tized, plusz a sperr és a nagyobb slick...

Így akár a 13.6 sem elképzelhetetlen, egy 8.6-os idővel...

Sokat számolgattunk ám...ez így abszolult reális lehet...

Link to comment
Megosztás:

A gyorsulásnál a legtöbbet az idulás számít...

Namármost...

Én mentem 200 m-en 9.1-et (utcai gumival) 400-on pedig 13.8-at (szintén utcai gumival)

Demo ment 200 m-en 9.00-át, (slick) 400-on pedig 14.08-at

Nálam valahol nem tudom hány lóerő volt...de 280 biztos megvolt, nála meg 150 paci.. ne ennyit számít a súly...

És adott egy ugyanilyen súlyú autó, ami még ráadásul sperrel van, és hátsókerekes...240-es szlickel...

Szóval a kérdés nem kérdés, hogy eleve a hátsókerék miatt lejön 2-3 tized, plusz a sperr és a nagyobb slick...

Így akár a 13.6 sem elképzelhetetlen, egy 8.6-os idővel...

Sokat számolgattunk ám...ez így abszolult reális lehet...

Ugy gondoltam hogy ha kész az autó arra leszek kiváncsi nem pedig az időeredményre. Evidens hogy hátsó kerék tolja a súlyt nem pedig húzza, ezért jobban is megy.

Link to comment
Megosztás:

Így akár a 13.6 sem elképzelhetetlen, egy 8.6-os idővel...

hmm szép tervek...széplesz ha összejön :lol:

Szóval a kérdés nem kérdés, hogy eleve a hátsókerék miatt lejön 2-3 tized, plusz a sperr és a nagyobb slick...

plussz még te + egy szatyor sajtburger :lol: :) :unsure: :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.