Atommanó Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 " hidegen alapjáraton 3 körül , melegen leesik 2ig néha már 1500as fordulaton melegen is 4 bár fölött van ... " ez az olajnyomásom ... a gyári értékeket viszont nem tudjuk ugyebár ... ma mérünk újból egyet ... a kezelési útmutató annyit ír hogy 0.3 alá ne essen mert az kritikus ... ( kösz :f ) Sajna én pontosat nem tok... mert a digiten csak a rubrikák futottak...de azt tom, hogy 3 bar körül van...persze nem mindegy, hogy mennyire meleg... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 " hidegen alapjáraton 3 körül , melegen leesik 2ig néha már 1500as fordulaton melegen is 4 bár fölött van ... " ez az olajnyomásom ... a gyári értékeket viszont nem tudjuk ugyebár ... ma mérünk újból egyet ... a kezelési útmutató annyit ír hogy 0.3 alá ne essen mert az kritikus ... ( kösz :f ) Ez így jó. Bár én inkább azt mondom, hogy 1 bar alá ne essen, ha a pumpánál mértek. De itt erről szó sincs. Ilyennek kell lennie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 Megvan a második mérés; indítás után 5 mp-ig NULLA a nyomás ... Utána beáll szépen 4 bar-ra ... Szerelő cimbim szerint ne költsek erre a motorra már... rakjak bele 15w40-et és gáz adással indítsam be a motort ... a pumpa nem rossz szerinte ha ilyen nyomást produkál de lehet kopott a háza ... 60 a pumpa és 20-30 a szerelés ... 100 körül van egy bontott motor ... szóval ... nem javasolja hogy bármit is kezdjek vele mert csak pénnztemető ez a motor ... nagyion gondolkozom egy 1.4 Si ben csak nem találok eladót 3 ajtósat bordóban sehol ... ráadásul 95 utánit lufis kormánnyal ... asszem arra ha nem is de majdnem szőrén cserélnék ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 Üzemmeleg alapjáraton 1,5 bar körül kell alakuljon, a 2 még elmegy. :unsure: Viszont a 4 bar már igencsak felső érték. Lehet hogy a szelep ragad a pumpában, ami a nyomást szabályozza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 Felhívhatom Viktort hogy mibe kerül egy ilyen rugó plussz ugye akkor már a 2 lerék is meg a tömítés ... tegyük föl hogy 10-15 ezer ft ... tegyük fel hogy a Patyi 2-3 hét múlva picit olcsóbban csinálja meg nekem mint az én szerelőm ... tegyük fel 35 ezer ft -ból meglesz az egész ... mondjuk azt nem értem hogy a tőke mért nem csattog hideg motorral de meleggel meg igen ... ... sokadjára már, de elegem van ... Üzemmeleg alapjáraton 1,5 bar körül kell alakuljon, a 2 még elmegy. :unsure: Viszont a 4 bar már igencsak felső érték. Lehet hogy a szelep ragad a pumpában, ami a nyomást szabályozza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 nagyion gondolkozom egy 1.4 Si ben csak nem találok eladót 3 ajtósat bordóban sehol ... ráadásul 95 utánit lufis kormánnyal ... esély kb. mint egy törésmentes gsi-t találni........ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 jah , tudom sajna bár tegyük fel hogy a bordóról le mondok de 3 ajtósban akkor is ritka holló ... de ha már 1.4 be visszaülnék akkor soha többet NZ -be ... gondolom ezzel Te is így vagy Redi ... esély kb. mint egy törésmentes gsi-t találni........ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 És mennyiért gondolnád eladni a bőrös klímanélküli, problémamentes GSI-t??? :unsure: Na nem...eszembe sem jutott...csak kérdeztem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 jah , tudom sajna bár tegyük fel hogy a bordóról le mondok de 3 ajtósban akkor is ritka holló ... de ha már 1.4 be visszaülnék akkor soha többet NZ -be ... gondolom ezzel Te is így vagy Redi ... árulnak egy 1.7d háromajtósat használtautón.....azt mondják gsi :unsure: :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 És mennyiért gondolnád eladni a bőrös klímanélküli, problémamentes GSI-t??? :unsure: Na nem...eszembe sem jutott...csak kérdeztem... van aki semmiből nem tanul :wacko: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 árulnak egy 1.7d háromajtósat használtautón.....azt mondják gsi :unsure: :wacko: Beszótá? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 Klubbon belül amúgy sem adnám szívesen el mert csaknem verem már át azt aki sorstárs ... van benne klíma amúgy csak nincs feltöltve ... lehet egy nyomáspróba ráférne de lényeg hogy az opció megvan rá! hiába van benne az elektronyos tükör,ablak napfénytető, klíma, bőr stb. nem hinném hogy eltudnám adni úgy hogy jól járjak, nem a felújításra költött 600ezer ft-ot várom vissza hisz ez csak álom lenne de azért jó lenne ha a bőr-angel-új gumi trióból valami látszana az árában ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
B_Csaba Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 nem a felújításra költött 600ezer ft-ot várom vissza hisz ez csak álom lenne de azért jó lenne ha a bőr-angel-új gumi trióból valami látszana az árában ... Szerintem pont ezért ne add már el, vegyél bele egy motort, ami 150 000Km körül futott az tuti elmegy még 100-at és az közel 5-10 év, a duenen láttam váltóval együtt 150 000-ért C20XE motort garantáltan 140 000Km-el, legalábbis ezt írták... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 De még is mire gondoltál??? Jó...tudom, hogy konkrétan a b.szásra...de az most nem ide való... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
B_Csaba Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 c20xe c20x1 másik c20xe harmadik c20xe negyedik Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 ... nemtudom, ha abból indulunk ki hogy a bőr duenen múltkor 160e volt a gumim 48e az angel 43e kipuff 40e ... stb ... 5-600e ft-ot csak ér minden GSI ami gurul még, 8-900e ft talán reális lenne és talán tudnék is venni ennyiből helyette egy másik gsi-t vagy valami más villámkarikás állatot ... mondjuk ha kibelezem akkor lehet jobban járok ... nincs 1000km -es a kuplung komplett szett, de ott van a 4 téli gumi is ... a riasztót is kiszedhetem az is 40 volt ... mégiscsak META ... aki beszerelte azt mondta ne adjam el inkább átrakja nekem az új autómba szívesen fillérekért ... sorolhatnám még ... fölösleges ... Köszi Csaba! Tisztában vagyok ezzel a lehetőséggel is csak ehhez ugye kell kb 300e ft szabadon legalább és ez nehezíti meg a dolgomat igazán ... Bár kedden megyek egy állásinterjúra , megvárom ott mit kínálnak ... hátha ... De még is mire gondoltál??? Jó...tudom, hogy konkrétan a b.szásra...de az most nem ide való... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 Motort valszeg csak Dinitől vennék ...vagy szintén klubbostól... talán Demonál Mornál akadhat ilyesmi ... c20xe c20x1 másik c20xe harmadik c20xe negyedik Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 Én nem vennék bontott mocit,inkább egy full generál és akkor azt tudom hogy rendben van,nincs rizikó! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 Hát erről a full generálról én tudnék mesélni... :wacko: Úgyhogy én meg úgy gondolom, hogy használni kell a mocikat, aztán ha kuka, akkor puff csere... Ja Demónál is meg Dininél is elötted vagyok a sorban...bár engem csak DIS gyújtásos érdekel... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 Nem kukacoskodásképp de hova kerülne az a DIS-es moci neked? :lol: Amúgy nekem DIS-es viheted ha akarod :lol: Hát erről a full generálról én tudnék mesélni... :wacko: Úgyhogy én meg úgy gondolom, hogy használni kell a mocikat, aztán ha kuka, akkor puff csere... Ja Demónál is meg Dininél is elötted vagyok a sorban...bár engem csak DIS gyújtásos érdekel... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 A játszós autóba... :unsure: ...de sajnos a nem Dis-est nagyon szivacs belerakni...így keresgethetek olyat ami mondjuk nem BAZ megyében van... :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 ennyivel nehezebb berakni a nem DIS-t ?! :unsure: amúgy az olajpumpámhoz már nem rendelhető a rugószelep, csak a rugó maga (300Ft) kerék 1 - 4200 Ft Kerék 2 - 4500 Ft meg van egy másik szelep is a pumpán - 5200 Ft mínusz kedvezmény ... de a rugószelep nélkül fölösleges ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 Az a "baj", hogy a hátsókerék miatt a gyújtás nem fér el a tűzfaltól... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 Vagyis a trafó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Augusztus31, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2007 ensuldigum, nem tudtam hogy nem astrában gondolkozol ... bár gyönyörű ez a dög is! Vagyis a trafó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts