Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Hát annyira nem lol, lehetne erről irkálni oldalakat, hogy mennyire sok olyan ember van aki azt hiszi tesz rá egy direktszűrőt meg kidobja a belét meg tesz alá 70-es rendszert meg 60-ast, kipufogót és kenterbe veri azt a gyárat aki éveken át tesztelt és alig bírt kihozni egy 2 literes szívó motorból 150 lovat anno...

nem véletlenül olyan vékony nekünk a 4 leömlő is mint amilyen...

fel kell hívni AVE-t a timeslippen, és elmeséli a 3 1.6 VTI mérését, 1 gyári volt a másik kettő meg síklapolt és kipufogó tuningolt vas.. el se kell mondanom hogy csak a gyári tudta 0 161 lovat ami ugye gyárilag 162 kéne lenni, a síklapolt HF-es és a 60-rendszerrel ellátott VTI tudta a 141 lovat,, erről ennyit, csak volt akkora hangja hogy azt hitte aki benne ült hogy átmegy egy másik dimenzióba… 8K rpm-nél

ez a megaLOL

a srác azt állította, hogy 80 le fele van... mindenkinek szíves figyelmébe ajánlom a CS-s oldalát :unsure::D:D::wacko::D:D:D

Link to comment
Megosztás:

Sosem volt közöm GSi tükrök amortizálásához. :wacko:

Csak egy indexbúra bánta egyszer még az időszámításunk előtt az óperenciás tengeren is túl

a lendületes tolatásomat. :unsure:

Na akkor mostmár tudom mire kell vigyáznom ha a Lurdyhoz megyek vagy jönnek valakik.

Én legalább csak rendszám nélküli külföldi autókat karcolgatok a pusztában.

Link to comment
Megosztás:

" hidegen alapjáraton 3 körül , melegen leesik 2ig

néha már 1500as fordulaton melegen is 4 bár fölött van ... "

ez az olajnyomásom ...

a gyári értékeket viszont nem tudjuk ugyebár ...

ma mérünk újból egyet ...

a kezelési útmutató annyit ír hogy 0.3 alá ne essen mert az kritikus ... ( kösz :f )

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.