Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve

De már nagyon várom hogy kijussak valami gyorsulásira, igaz a Futam.hu rendezésével ki van a **************** anj********* na meg az az időmérés, soha nem láttam két legalább hasonló mérést... de 8.-án megyek Taszárra ha török ha szakad.. :unsure:

Elküldve
és akkor a végén mégis csak 6-7 sec a GSi ami nem meglepő egy 1100Kg-os autótól 150Le-vel és majdnem 200Nm nyomatéktól.

Pedig eléggé... hidd el, hogy nehéz elérni a 7sec-et is egy GSi-vel... ehhez már minimum csontra ki kell

pakolni a feles súlyokat (kárpit), meg powercup, meg rövid váltó, meg kis nyalánkságok...

De ha továbbra is bizonygatod hogy neked ilyenolyan über######a 6,5-es GSi-d van, akkor várjuk a

saját timeslip-es vagy dyno-s mérésed :unsure:

GPS pedig nem szokott sokat csalni, bár elég lassú, de mi ugye azt se láttuk :wacko:

Elküldve
Hát ez Mega lol.... :unsure:

Hát annyira nem lol, lehetne erről irkálni oldalakat, hogy mennyire sok olyan ember van aki azt hiszi tesz rá egy direktszűrőt meg kidobja a belét meg tesz alá 70-es rendszert meg 60-ast, kipufogót és kenterbe veri azt a gyárat aki éveken át tesztelt és alig bírt kihozni egy 2 literes szívó motorból 150 lovat anno...

nem véletlenül olyan vékony nekünk a 4 leömlő is mint amilyen...

fel kell hívni AVE-t a timeslippen, és elmeséli a 3 1.6 VTI mérését, 1 gyári volt a másik kettő meg síklapolt és kipufogó tuningolt vas.. el se kell mondanom hogy csak a gyári tudta 0 161 lovat ami ugye gyárilag 162 kéne lenni, a síklapolt HF-es és a 60-rendszerrel ellátott VTI tudta a 141 lovat,, erről ennyit, csak volt akkora hangja hogy azt hitte aki benne ült hogy átmegy egy másik dimenzióba… 8K rpm-nél

Elküldve
Pedig eléggé... hidd el, hogy nehéz elérni a 7sec-et is egy GSi-vel... ehhez már minimum csontra ki kell

pakolni a feles súlyokat (kárpit), meg powercup, meg rövid váltó, meg kis nyalánkságok...

De ha továbbra is bizonygatod hogy neked ilyenolyan über######a 6,5-es GSi-d van, akkor várjuk a

saját timeslip-es vagy dyno-s mérésed :lol:

GPS pedig nem szokott sokat csalni, bár elég lassú, de mi ugye azt se láttuk :)

Hidd el én is kiváncsi vagyok már egyébként, de nem is 8 sec lesz 0-100ra, az ezerszáz :wacko: arra ráteszem az egész autómat... :unsure: majd kiderül gyalogos leszek-e :lol::

Elküldve
Ki beszél most NE-ről? 2 XE és f20 váltóról volt szó, történetesen az enyémről és a Laci4-ről :wacko:

Lacinak nem F20 van. :unsure:

Elküldve
Lacinak nem F20 van. :unsure:

Hát történetesen én ezt már említettem...csak nem akartam ismételni magam...és mint többször is kiderült a szorított diffis F18 mérföldkövekkel jobb...

Elküldve
Hidd el én is kiváncsi vagyok már egyébként, de nem is 8 sec lesz 0-100ra, az ezerszáz :lol: arra ráteszem az egész autómat... :wacko: majd kiderül gyalogos leszek-e :lol::

Nekem 6.7 a gyári érték, ha gondolod mehetünk egyet. :unsure:

Elküldve
Hidd el én is kiváncsi vagyok már egyébként, de nem is 8 sec lesz 0-100ra, az ezerszáz :lol: arra ráteszem az egész autómat... :unsure: majd kiderül gyalogos leszek-e :lol::

Csak nehogy legyorsuljon véletlenül egy sárga-fehér 1.6-os hangosautó. :)

Mármint ha újra lesz benne okos váltó :wacko:

Elküldve
Persze, hiszi a piszi :lol: csal az óra, legalább 10-et, ha valójában kiszámolod nem elsz az csak vagy 6.4 hihi.gif

Ellenben veled mi ezt nem stopperrel mértük...találsz is egy ilyen topicot... :unsure::wacko:

Elküldve
nekem 9.5 volt a legjobb....büszke is vagyok rá rohadtul.... :unsure:

elsőre 9.4 aztán 9.25.

Csákvár, Subi Dyno-ja, jó 14"-os téligumival.

Ez számítása szerint 120 ló a tömeg alapján. Akkor már fent volt a Lexmaul négyleömlő.

Elküldve
nekem 9.5 volt a legjobb....büszke is vagyok rá rohadtul.... :unsure:

Há nekem ugyanott mint Albinak 10.11 volt még a szar hfel meg blokkal és lóerőben is karcsút mutatott. Ja és mikor 100at mutatott az óra akkor mondta a Dinó hogy 100al megyek. Kivi lennék most mennyit változott de én a hétvégén elért 200km/hra vagyok büszke a Bocival.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.