Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Erről a vidd el szervizbe és "szakemberhez" témához írnék egy két sort. :wacko: Vannak nagyon jó szakemberek de sajnos abból van a kevesebb, itt nem fizetik meg őket, és autószerelőnek sem megy már el 100-ból csak maximum egy, na de értelme sem sok van ha olyan mint a Csepeli Csaba ismerősöm, harmadéves volt mikor megkérdezte ha beköpi a gyertyát a 3. henger abban megáll a dugattyú? :unsure: na ilyen "szerelőkkel" vannak tele a szervizek.. Én a Fordomra költöttem közel 700 000-et és ennyi pénzért nagyon sok minden ki lett cserélve, sorolhatnám oldalakon át...és ennek a 99% a Robi barátom (kaszkadőr öccse) cserélte ki, na meg én, míg ő csinálta ott a műhelyben a fizetős melókat én is csináltam az enyémet, mikor nem értettem mit hogy akkor segített.. de egyszer úgy gondoltam mikor már morgott ütemesen az eleje, és ráköltöttem vagy 50 000-et de mégsem múlt el a gond hogy elviszem egy szervizbe, lesz legalább Cromax-os Club kártyám nekem is. Beállt a szerelő vele a műhelybe, felemelték csápos emelővel, ott nézegette az ürge úgy hátratett kézzel hogy mi is lehet itt, meg néha megvakarta a fejét, ezt az ablakon keresztül lehetett látni.. szóltam ott a srácnak még is az enyém az autó, had menjek már be a műhelybe.. azt mondja nyugodtan.. erre bementem kérdezem hogy na lát valamit? nem. leengedte az emelőt azt mondja megy vele egy kört, elment visszajött azt mondja mivel macskaköves az út nem hallja.. ######a.. felemeli újra, megrángatja a féltengelyt azt mondja meg van a hiba, le van esve a zégergyűrű a végérül, na szétszedte kicserélte, nem volt leesve a gyűrű egyébként, na mind1, nézegette még 1 órát és mondtam hogy ha nem találja a hibát akkor hagyjuk inkább, elkértek 27000Ft-ot és ebbe már volt kedvezmény.. elmentem a Robi haverhoz, beült ment vele egy kört, baloldali kerékcsapágy, elmentünk vettem bele és hangtalan lett az autó.... de ez csak egy dolog volt a sok közül.. én míg élek nem viszem még egyszer "szakembernek kikiáltott szerelőhöz" vigye az akinek van miből eltartani ezeket a tudatlanokat, talán nem is azok hanem beleszarok hozzáállása van a fizetését így is úgy is megkapja, foglalkozik is vele hogy jó lesz-e vagy sem.. a GSI-re is már rá ment 200 000 de munkadíjat még nem fizettem érte, mert szinte mindent meg tudtam csinálni amit akartam, egyszer adtam a bátyámnak 5000Ft-ot mikor egésznap csinálta a szelepszárszimering cserét, most ha ezt is elviszem "szakemberhez" vegyem le a HF-et ugye az alapból egy HF tömítés egy kipuf és egy szívó, ez már is egy komoly összeg, és akkor egy HF leszedésnél érdemes síklapolni.. szóval ez is meglett pár ezerből.. vezérlés csere, 1 óra alatt meg volt, és megy, és jó, és teljesen ingyen... Én nem vinném ezt a 14 éves autókat szervizekbe már, hozzáállás kérdése ez csak, ha van szerszám és nem a kapkodás megy akkor igen is meg lehet csinálni mindent ezeken az autókon önköltséges áron, a váltón kívül mindent ott az illesztések miatt nem érdemes belenyúlni, van a 21. kerbe egy ismerősünk egy öreg na ő szaki, csak ezt hordják máshoz Robiék.. Szóval ha tudok segíteni nektek hasonló dolgokba akkor szóljatok, szívesen megteszem amit tudok.. Azt nem ígérem, hogy mindig teljesen ingyen, sokszor csak annyiba kerül egy komoly szerelés, hogy adunk Robinak a rezsibe 1-2-3 ezer forintot, vagy max 5-öt ennyi a kiadás ha nagyobb szerelés van..

Link to comment
Megosztás:

Erről a vidd el szervizbe és "szakemberhez" témához írnék egy két sort. :unsure:

Senki nem azt mondta, hogy márkaszervízbe kell vinni. Ugyanis ott ritkán vannak szakemberek, ebben egyezik a véleményünk.

Viszont itt az ismerősi körben vannak nagyon jó szerelők, akik direkt Opelre szakosodtak leginkább, és nagyon

értenek a dolgukhoz. És még csak nem is mondhatók drágának sem.

Ilyenek pl Patyi Laci, vagy a Dedeó műhely is.

Mi is sokmindent megcsinálunk a "sufniműhelyben", de ha úgy látom, nem szégyellem elvinni a vasat szakemberhez,

mert sok év tapasztalata, hogy néha olcsóbb és jobb is úgy, mint hogy mi nekiálljunk. :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Senki nem azt mondta, hogy márkaszervízbe kell vinni. Ugyanis ott ritkán vannak szakemberek, ebben egyezik a véleményünk.

Viszont itt az ismerősi körben vannak nagyon jó szerelők, akik direkt Opelre szakosodtak leginkább, és nagyon

értenek a dolgukhoz. És még csak nem is mondhatók drágának sem.

Ilyenek pl Patyi Laci, vagy a Dedeó műhely is.

Mi is sokmindent megcsinálunk a "sufniműhelyben", de ha úgy látom, nem szégyellem elvinni a vasat szakemberhez,

mert sok év tapasztalata, hogy néha olcsóbb és jobb is úgy, mint hogy mi nekiálljunk. :unsure:

Ebben egyetértünk! :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Erről a vidd el szervizbe és "szakemberhez" témához írnék egy két sort. :unsure:

egy másik szemszögből: elmegy 1-2 jószándékú ember szivességből segíteni neki, elkezdenek az utcán szerelni (esetleg sz@r szerszámokkal) rosszul mérik fel a képességeiket, elnézik mi a rossz, rosszat vetetnek meg vele -> anyázás, megharagudás, stb

Link to comment
Megosztás:

Nincs :wacko: ,de Subinak sincs mégis rajta volt a kocsiján.

Tessék

3 kiló ha átszámolod. Kölcsönkéred Tom forgalmiját, viszel kalibraklubhángöri matricát (scheggemi 1ezmény még nincs aláirva), akksit meg vontatókötelet (akkor is ha fahrbereit) és van futóműved (meg motorod meg komplett Calibrád)

1100km

:lol:

Lexuslámpa :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Tessék

3 kiló ha átszámolod. Kölcsönkéred Tom forgalmiját, viszel kalibraklubhángöri matricát (scheggemi 1ezmény még nincs aláirva), akksit meg vontatókötelet (akkor is ha fahrbereit) és van futóműved (meg motorod meg komplett Calibrád)

1100km

:lol:

Lexuslámpa :lol:

Lehet hogy ez lenne a legjobb megoldás :wacko: :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Lehet hogy ez lenne a legjobb megoldás :wacko: :unsure:

Persze csak le kell levelezni, rá kell készülni, meg bátorság is kell hozzá. Nem árt egy jó dizel sem hozzá (pl egy 130lovas kombi Audi :lol: )

Matrica azért kell hogy essszükbe se jusson arra gyanakodni ami valójában történik. Hiába tűnik egyszerűnek, azért para áthozni a határon.

Link to comment
Megosztás:

Egy röpke ugrásra visszatérnék a segítőkész barátok ~ megdögölhet az autód témára: Teljesen jogos olyan szinten, hogy a nem hozzáértők, de jószándékú emberek akár a nullára is leamortizálhatják az ember vasát. Ám akiket Csabi emleget, azokról csak jót hallok (nevezetesen Kaszkadőr és elit alakulata), és én biza zokszó nélkül elfogadnám a segítségnyújtásukat (igaz a 22E az nem C20XE).

Link to comment
Megosztás:

próbaidős vagyok, úgyhogy egyelőre semmi

de lehet, hogy egy ilyet veszek inkább:

]http://www.verkehrsrundschau.de/fm/2895/Fiat-MiniCargo-1_galerie2.jpg

Nem jó ez a nagy doboz hátul mert a beled elől van. :o

de az-az érzésem bazs az isten itt és aki nincs vele jóba azzal ti sem....

Hidd el, bazs itt nem isten, itt Anti az! :)

Egyikőtöknek sincs igaza.

Én vagyok az Isten. :lol:

Bazs annyira béna,hogy még a Hi-fit sem tudta bekötni a Corsába.

Eljött inkább Esztergomba és megcsináltam neki.

De pölö klub ügyekben vagy számtech dolgokban Adok a véredényére mert még,ha úgy is néz ki azért nem hülyegyerek. :D

Csaba ne hidd azt,hogy ez a főnökösdi létezik itt a klubban.

Nem kell mindenkivel jóban lenni vagy jópofizni a másikkal.

Én a nagyja emberekkel jóban vagyok de mégis csak pár emberrel szoktam beszélgetni,ha találkozunk.

Coupé is megmondhatja ,hogy nemsokat szoktunk dumálni de jóban vagyunk. Máshol élünk és azért más az érdeklődési körünk is. kivéve az Opelt.

Antival is mindíg megbeszéljük,hogy majd jót dumálunk a talikon aztán semmi sem lesz belőle.

Tommal is szeretek beszélgetni pedig nincs nagyon közös témánk. :unsure:

Szóval szerintem is hallgass a többiekre a polo ügyben.

Én is eltudnám intézni mert én személyesen is ismerem a csajt de sz@rok rá mert nincsen GSI-m sem. :lol:

Hehe na jó sok okosságot írtam megint. :wacko:

Bazs!!

Ne egyéé dagadt vagy!

( unatkozom mert Boogie alszik)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.