Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Hát sajnos nem.

Az 1.6 16V-n is ez van elől. :unsure:

Nem olyan kevés ám az a 256 :wacko:

Ha normális tárcsa és betét van, bírja az a 150-es ménest is könnyedén, péntek esténként is :lol:

Patyi is ekkora fékkel ment a Corsán, pedig neki egy 10km-es gyorson többet kapott a pofájába,

mint a péntek esti streetfighter autóknál egész életében :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem olyan kevés ám az a 256 :lol:

Ha normális tárcsa és betét van, bírja az a 150-es ménest is könnyedén, péntek esténként is :)

Patyi is ekkora fékkel ment a Corsán, pedig neki egy 10km-es gyorson többet kapott a pofájába,

mint a péntek esti streetfighter autóknál egész életében :lol:

Így van!Nézzetek a Gabira!Nem a méret lényeg! :unsure:

Tudom Gabi,az én anyámat! :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Hát én a 256-os tárcsákat annyira nem mutogatnám egy 151 lóerős autón. :unsure:

Háát igen.. Most,hogy Petya megvette az OFF autót,rácsodálkoztam.. abban is szemre nagyobb tárcsa van.. pedig olasz...

Azután vettem szemügyre,miután az első fékezésem alkalmával fejeltük a szélvédőt..és ráadásúl még a hátsó is mintha nagyobb lenne.....

A tesztkör után az enyémbe visszaülve, nagyon "elnyúlt" a fék.. meg is lepődtem.. :wacko:

Mondjuk abban az is más, hogy allig érsz a pedálhoz,már böszme fékereje van...(Gsi-hez képest)

Szal lassan féktárcsa csere.. lehet be is kellene alkotni valami okosat..

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk abban az is más, hogy allig érsz a pedálhoz,már böszme fékereje van...(Gsi-hez képest)

Az azéé, mer minden márkánál más a rásegítő koncepció. Nekem speciel nem tetszik az a fék,

amelyik cipősúlytól már szélvédőfejelős (pl renaultban volt ilyen, amit én próbáltam, de a honda

civicnél is határeset).

Link to comment
Megosztás:

na amennyit abból napi szinten érzel, hogy fél seccel jobbat mész negyed mérföldön azért kár 15ös kereket venni :unsure:

Nem a fél másodperc miatt veszek 15" kerekeket, az csak egy érv volt a sok közül, de a legfőbb az-az hogy ennél az erős autónál így is sokat kell cserélgetni a szilentet az elejében, féltengelyek sem a legbrutálisabbak, és a kuplung sem.. na hát pont ezeknek az ellensége a nagy kerék...

Link to comment
Megosztás:

Háát igen.. Most,hogy Petya megvette az OFF autót,rácsodálkoztam.. abban is szemre nagyobb tárcsa van.. pedig olasz...

Azután vettem szemügyre,miután az első fékezésem alkalmával fejeltük a szélvédőt..és ráadásúl még a hátsó is mintha nagyobb lenne.....

A tesztkör után az enyémbe visszaülve, nagyon "elnyúlt" a fék.. meg is lepődtem.. :unsure:

Mondjuk abban az is más, hogy allig érsz a pedálhoz,már böszme fékereje van...(Gsi-hez képest)

Szal lassan féktárcsa csere.. lehet be is kellene alkotni valami okosat..

Én most vettem első féktárcsákat, és betétet is, nagyon jók a fékek tőle, és nem kel taposni esztelenül a pedált.. Lehet nálad is jobb lesz a helyzet, ha felújítod a féked..

Link to comment
Megosztás:

Azt mondta egy haverom hogy ő úgy hallotta hogy 3 féle pumpával is szerelték a c20xe-t és nincs feltétlen ez a motorszámhoz kötve , tehát vegyem ki a pumpát először és azzal a kezemben keresgéljek nehogy meglepetés érjen ...

Sajnos nincs ott ahol olcsó lett volna, és nem is lesz nekik, nem fektetnek magyarán ilyen ritkán kelendő dolgokba.. :S

Egyelőre marad akkor még a kutakodás..

Link to comment
Megosztás:

62500,- körül van Csergőben a pumpa ...

58100,- a Müllerben ...

Eddig horror....nem mintha nem tudtam volna hogy drága, de azért mégiscsak ...

Csergőben 55800ért megkapható a pumpád, csak meg kellett volna kérdezned, müller is onnan veszi...

Nem fogsz taálni újat olcsóbban, csak gyáriban létezik és motorszám függő, de mivel a tied 94es, én a váltás utánira tippelnék.

Link to comment
Megosztás:

Azt mondta egy haverom hogy ő úgy hallotta hogy 3 féle pumpával is szerelték a c20xe-t és nincs feltétlen ez a motorszámhoz kötve , tehát vegyem ki a pumpát először és azzal a kezemben keresgéljek nehogy meglepetés érjen ...

Szerintem, aki már újított fel pumpát az majd mond okosabbat, mert 55 vagy 58 vagy 60 ezer, tök mind1, így is úgy is drága, a felújítás valószínű hogy a negyedéből megvan, a házat meg nem szokták cserélni...

De kivenni, mindenképp érdemes vásárlás előtt..

Link to comment
Megosztás:

Jóvanna!

Az én 15% - om is már ajándék, nem voltam olyan pofátlan hogy még alkudozzak is a müller meg így hirdeti magát a % -okkal ... tudod te is ha tehetem a csergőbe megyek de ez a pumpa dolog most nagyon rosszkor jött a hónap közepén ...

Csergőben 55800ért megkapható a pumpád, csak meg kellett volna kérdezned, müller is onnan veszi...

Nem fogsz taálni újat olcsóbban, csak gyáriban létezik és motorszám függő, de mivel a tied 94es, én a váltás utánira tippelnék.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.