Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Akkor intézz még rá valami szép felnit és utána nyilvánítsd késznek! :)

Tudom, hogy azért ez nem ilyen egyszerű, de már tényleg majdnem minden meg lett csinálva rajta szépen. Sőt... :) B)

Ez kellene de ez még legalább 300e ft...És rengeteg idő.Majd talán jövő ilyenkorra jó lesz....

Link to comment
Megosztás:

Nekem akkor sem tetszik B) Ezzel a felnivel meg föleg nem.....de a gondom megint azzal van hogy feleslegesen dobálom ki a pénztaz ablakon,és ennek sose lesz vége.

Nálam is így kezdődött...aztán jött, hogy inkább eladom, mert máshogy sosem lesz vége...akkor még nem értették sokan, ma már többen értik a miértet...

Ja megyek futni...már 89.3 kg voltam reggel.. :)

Link to comment
Megosztás:

A múlt hét pénteken is jó volt az OMV aztán kimentünk a 2/a-ra de jöttek a zsaruk nem tudott csak egy összkerekes golf és egy turbós bömös menni egy szépet B) na meg driftelt egy jót a bömös pont bele a zsaruk orrába, meg is büntették valami ócska dologra, nehogy már.... na mindegy és kimentünk az auchan mellett lévő akármi nevezetű kétsávos útra :) 1-2 bömös, egy 1.6 VTI meg a Nissan suny GT ezek ismerősek a hajógyáriról... nagyvonalakba ennyi, hajnal kettőkor hazalépegettünk...

ui: a nagy szám az az volt hogy aki tankolni akart jönni a kútra az nem tudott, sőt beállni sem :) annyian voltunk

Link to comment
Megosztás:

Nálam is ez a projekt futott...vigyázz az overboostra...vagy csináltatok booscut-ot??? Hasznos dolog, csak kormánymegfejelős a dolog... :)

Nem. Forgatni kell, akkor nem tölt be 1.3nál többet. De holnap lesz boost controller finomítás, azzal még kisebb lesz a over.

Végre van az az érzés, hogy veszem el a gázt, de gyorsul. Olyan mint nálad volt. Édes. B)

Link to comment
Megosztás:

próbálok utánnaolvasni, hogy mi is egészen pontosan ez az overboost dolog de az internet most keveset segít...ahol a turbók működéséröl cikkeznek ott nem nagyon említik.....segítsen már valaki lécci :)

Az overboost az túltöltést jelent. A fix üzemi nyomáshoz képest szállít több levegőt a turbó, így nő a nyomaték és a lóerő, de csak ideiglenesen. Emiatt simul a nyomatékgörbe, rugalmasabb lesz motor, meg ilyenek.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.