Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve

Elég sokat ettünk...mondjuk főleg én... B) ...így valszeg a 7 kilót amit ledobtam, azt kezdhetem újra...no nem volt értelmetlen a fogyesz, mert már jóval 100 felett járnék egyébként... :)

31927174.jpg

Esténként mentek a koktélozások...

31927214.jpg

31927215.jpg

....

Elküldve

A szálloda legtetején volt a reggeli...gyönyörű kilátással...a tengerre, meg a hegy oldalán lévő várra...

31927052.jpg

Én is is kitettem magamért... :)

31927592.jpg

Ilyen szép volt a tenger...

31927589.jpg

...

Elküldve

Ja...volt dzsakuzzzzi is... :o :)

31927212.jpg

Aztán befejezésképpen egy szép naplemente is..

31927213.jpg

Na így már elégedettek vagytok????

B) :) :omg:

Na ezt azért berakom még 1x, mert mire ide beálltam a fél falu csúnyán nézett, és majdnem a lökösöm is leszakadt...

car_1854.jpg

Röviden: Nagyon jól éreztük magunkat... :D

Elküldve
Sziasztok! Oltári nagy problémám van a 92-es 16V C20XE GSi-mel!! Menetközben az autó motorfékez és leáll! Utána nem lehet beindítani és csak pá perc után indul be. Az autót csak szinte 2000 alatt lehet használni, mert ha kicsit oda lépek neki egyböl le áll, mintha nem kapna benzint, néha kicsit rángatja az autót. Valaki pls sűrgősen mondjon rá valamit! Benzin szűrő pár napja lett kicserélve!!

Bocsi ha több helyre is beírtam, de minél elöbb kell nekem segítség!

Nekem volt ugyanez, AC relé csere megoldotta. Szétvágtam a régit, két tekercsből áll, egyiken egy vezetékfonat el volt égve / szakadva / öregedve. Olyasmi jelenség volt, hogy az autó hun ment 100%-kal, hun meg motorfékezett függetlenül az adagolt gáz mennyiségétől.

Mindenkinek üdvözlet, kissé rég jártam erre.

Elküldve
Hát sokáig jutottunk, indítás még nem volt, mivel még toldani kell a benyacsövet, meg 1-2 apróság van még. Pár nap és indul :hát ennyi nekem nagyon tetszik B)

Mor gratula!!!!

Nagyon szép lett a vas... :o remélem jól is fog menni majd...bár már láttam az első indításról is a videókat..szipiszupi...

Viszont 1 dolog ami nekem kicsit szúrja a szemem...miért nem hoztátok egybe a morcosítást? Mondjuk ízlések és pofonok...ezen kívűl úgy gondolom, hogy hibátlan...

Na azért nem szebb mint a kék fekete volt... :) :omg:

19.jpg

Szóval nagyon szép lett, használd minél tovább, és vigyázz rá... :)

Elküldve
Nekem volt ugyanez, AC relé csere megoldotta. Szétvágtam a régit, két tekercsből áll, egyiken egy vezetékfonat el volt égve / szakadva / öregedve. Olyasmi jelenség volt, hogy az autó hun ment 100%-kal, hun meg motorfékezett függetlenül az adagolt gáz mennyiségétől.

Mindenkinek üdvözlet, kissé rég jártam erre.

Spok : AC relé csere, alapjárati moci tisztítás és ha rég volt cserélve akkor gyertya és gyújtás kábelek átvizsgálása B) esetleg egy benzin nyomás mérés :)

Elküldve

Megjöttek az 575 ccm-s Einspritzventile-k. :)

Ha minden jól megy szerdától már 2 liter benyát tudok elégetni percenként. B)

Beszereltem a Porsche AC-t is, az sem apró jószág... Elvileg 4.0 baron 200 liter felett tud óránként.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.