Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Köszönöm!

Megint tágult a fejem B)

http://www.pe-ltd.com/images/MAP_Sensor.jpg nem tudok róla hogy lenne . legalábbis a régebbi 91" ben tuti nincsen. (de asszem a DIS es ben sincsen 99.9999%)

pl. c16nz/x16sz/c14nz stb.. ben van . szívóvákumot mérnek vele a jelet az ECu dolgozza fel és ebből (is) számol keveréket .

a légtömeg ill. légmennyiségmérő álltalában hengerenkénti befecskendezőknél szerepel ill. a közvetlen befecskendezésű dieselekben is .

röviden ennyi . :)

kicsit javítok. magyarul : Abszolut nyomásmérő .

Link to comment
Megosztás:

Köszi Laci4 :)

van egy videó ami valami sávlezárást emleget, gondolom a Hungária-Baross u kerszteződésben (még nem láttam azt a videót)

na ott akkkkkkkora baleset volt hajnalban 3 autó pusztította le egymást, nem is kicsit :lol:

egy dolog tisztán látszik ezekből a videókból....hogy mennyire szép az autóm B) :) :omg: :o :D ;)

(annak ellenére, hogy Laci barátnójének még nem megy a felismerés :lol: )

Link to comment
Megosztás:

De neki nem is tetszik a hátsó lámpád! B) Ha jól vettem ki szavait a lóerők zajából. Arról nem is beszélve, hogy a rendőrpalotás lámpa után kicsit későn vetted észre azt a csúnya nagy több darabból álló akna fedelet. Hiába volt a nagy fék (így is kapott a futomű egy csöppet)azzal max azt érted el, hogy Laci majdnem lukon vert. :) De jók a videók és tényleg a legszebb a két fehér. :)

Link to comment
Megosztás:

Arról nem is beszélve, hogy a rendőrpalotás lámpa után kicsit későn vetted észre azt a csúnya nagy több darabból álló akna fedelet. Hiába volt a nagy fék (így is kapott a futomű egy csöppet)

áááh az már cska egy pici kopp volt...a hídon valamin akkorát ütött az autó, hogy majdnem beesetem a csomagtartóba :)

Link to comment
Megosztás:

2000Km-ert mentem eddig a GSI-vel és kellett bele 1 liter olaj, na most ahogy néztem a karter alja igen olajos, de nincs alatta soha folt a földön (érdekes) de azt sem veszem észre hogy füstölne, biztos hogy eszik valamennyi olajat de ez akkor is soknak tűnik, szerintetek? Tiétek ha eszik akkor mennyit?

Link to comment
Megosztás:

2000Km-ert mentem eddig a GSI-vel és kellett bele 1 liter olaj, na most ahogy néztem a karter alja igen olajos, de nincs alatta soha folt a földön (érdekes) de azt sem veszem észre hogy füstölne, biztos hogy eszik valamennyi olajat de ez akkor is soknak tűnik, szerintetek? Tiétek ha eszik akkor mennyit?

Meg kéne nézni hogy füstől-e hajtás közben. 2000km-re 1 liter szerintem picit sok.

Ha a karter alja olajos, akkor biztos hogy szivárog valahonnan, de lehet hogy csak akkor ha nyomás alatt van, tehát álló helyzetben nem feltétlenü kell látszódnia folyásnak. Egy óvatos motormosás után könnyen meg lehet állapítani, hogy honnan jön a dolog.

Link to comment
Megosztás:

Meg kéne nézni hogy füstől-e hajtás közben. 2000km-re 1 liter szerintem picit sok.

Ha a karter alja olajos, akkor biztos hogy szivárog valahonnan, de lehet hogy csak akkor ha nyomás alatt van, tehát álló helyzetben nem feltétlenü kell látszódnia folyásnak. Egy óvatos motormosás után könnyen meg lehet állapítani, hogy honnan jön a dolog.

Azt mondja a tesóm mikor jött utánam, hogy egy nagyon picit mikor nyomtam neki füstölt de épphogy lehetett látni. Nem hiszem hogy ez lenne 1 liter 2000 km-en. :) Viszont ha mégis akkor valamennyit segít a szelepszár-szimering csere? Vagy itt már a gyűrűknél szedi az olajat?

Link to comment
Megosztás:

Ott már sokminden lehet... ne feledd, ezekben a GSi-kben már benne van jópár év, és jópár(százezer) km. :)

Hát igen, enyémben is 237 000Km van! Hamarosan fel kell majd újítani a mocit az biztos, valakinek anyagilag valami tapasztalata? Mennyibe fáj egy ilyen moci felújítása?

Link to comment
Megosztás:

Mondom én hogy hasonló gondokkal küzködünk...

Az enyémben 255e+ van... én cseréltem majdnem minden tömítést , egy picit segített is... motor mosás nálam is volt... hatásos.

Én úgy látom hogy egy motor csere olcsóbban jön ki az én esetemben, lehet nálad is ez a jobb megoldás de egyántalán nem biztos.

Olyan 200-300e ft körül úsznám én meg... ahogy itt kalkuláltuk ...

Szerintem a gyűrűzés, hengerfej újítás ,dugó ,vezérlés, tömítések stb csere hasonló körül állhat , talán olcsóbb picit, de nem mérvadó amit mondok mert közel sem szakvélemény :)

Hát igen, enyémben is 237 000Km van! Hamarosan fel kell majd újítani a mocit az biztos, valakinek anyagilag valami tapasztalata? Mennyibe fáj egy ilyen moci felújítása?
Link to comment
Megosztás:

Mondom én hogy hasonló gondokkal küzködünk...

Az enyémben 255e+ van... én cseréltem majdnem minden tömítést , egy picit segített is... motor mosás nálam is volt... hatásos.

Én úgy látom hogy egy motor csere olcsóbban jön ki az én esetemben, lehet nálad is ez a jobb megoldás de egyántalán nem biztos.

Olyan 200-300e ft körül úsznám én meg... ahogy itt kalkuláltuk ...

Szerintem a gyűrűzés, hengerfej újítás ,dugó ,vezérlés, tömítések stb csere hasonló körül állhat , talán olcsóbb picit, de nem mérvadó amit mondok mert közel sem szakvélemény :)

Most megnéztük, és csak 3000-es fordulat fölött kezd el füstölni elég szépen, a kompresszió 14 bár a hengerekben, akkor ezek szerint a szelepszár szimering a bűnös, az lenne a kérdésem szelepszár szimering cserét el lehet végezni a hengerfej leszerelése nélkül?

Link to comment
Megosztás:

Most megnéztük, és csak 3000-es fordulat fölött kezd el füstölni elég szépen, a kompresszió 14 bár a hengerekben, akkor ezek szerint a szelepszár szimering a bűnös, az lenne a kérdésem szelepszár szimering cserét el lehet végezni a hengerfej leszerelése nélkül?

Astra F technika topicban sokszor volt már szó róla, hogy ilyenkor érdemes levenni a hengerfejet, és

elvinni pl Szuromihoz, aki komplett felújítja. Ebbe sok dolog beletartozik, elég sokat javul tőle a motor

összképe. 25-30-ba szokott megállni, ebben az anyag is benne van. Plusz tömítések és hengerfejcsavar.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.