Atommanó Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Ma összekötöttem a fékpofa vezetékeket a két első keréknél, de még mindig azt írja hogy bremsbelag, hátul is van érzékelő? :) nincs...
Tom Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Ma összekötöttem a fékpofa vezetékeket a két első keréknél, de még mindig azt írja hogy bremsbelag, hátul is van érzékelő? :) Lehet, hogy valahol máshol is van szakadás.
Lacee Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Ha ez megnyugtat nekem is kiírja h bremsbelag... de nem is GSI a gsi ilyen feliratok nélkül B) Ma összekötöttem a fékpofa vezetékeket a két első keréknél, de még mindig azt írja hogy bremsbelag, hátul is van érzékelő? :)
B_Csaba Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Ha ez megnyugtat nekem is kiírja h bremsbelag... de nem is GSI a gsi ilyen feliratok nélkül B) ? :) Érdekes itt már látom a hozzászólásod, föntebb meg tök üres!
mélykék76 Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 ? :) Érdekes itt már látom a hozzászólásod, föntebb meg tök üres! Fentír, nem lentír B)
redline Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Ha a 72-es kód az, akkor a "full load switch" hibát adja. Tehát azzal a mikrokapcsolóval lehet gond, ami full benyomott gázpedál állásnál ad jelet a komputernek. De szerintem akkor lehet hogy nem csak azzal lesz a gond, hanem a folytószelep potival is. Meg kell nézni, nem-e tört el, vagy az egyik csavarja nem-e hiányzik. Illetve lehet hogy elektromosan is bajos, úgyhogy elképzelhető hogy csere. Nem nagy költség, és nem is olyan iszonyat munka, szal nem kell ezért kötelet venni, és hurkot csinálni :) kötél meg hurok meg gyógyszer meg pia már egy ideje be van készítve B) A kérdés az, hogy el merjek e igy indulni Gyenesdiásra (Keszthely mellé)? Mert elég gáz, hogy ha felakad és elkezd ugrálni a fordulatszám megy mint a mérgezett egér, alig lehet visszafogni :)
Atommanó Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 kötél meg hurok meg gyógyszer meg pia már egy ideje be van készítve B) A kérdés az, hogy el merjek e igy indulni Gyenesdiásra (Keszthely mellé)? Mert elég gáz, hogy ha felakad és elkezd ugrálni a fordulatszám megy mint a mérgezett egér, alig lehet visszafogni :) Esetleg meg lehet talán próbálni egy gyors pillangószelep tisztítást...
mélykék76 Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 kötél meg hurok meg gyógyszer meg pia már egy ideje be van készítve B) A kérdés az, hogy el merjek e igy indulni Gyenesdiásra (Keszthely mellé)? Mert elég gáz, hogy ha felakad és elkezd ugrálni a fordulatszám megy mint a mérgezett egér, alig lehet visszafogni :) ótópályán kellemes érzés lehet
Stefan Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Ma összekötöttem a fékpofa vezetékeket a két első keréknél, de még mindig azt írja hogy bremsbelag, hátul is van érzékelő? :) Lehet, hogy hülyeséget mondok, de nem lehet, hogy el kell felejtetni az ECU-val? Úgy hallottam, hogy ha áramtalanítod az autót (leveszed az akksi sarut) egy kb. negyed órára, akkor törlődnek a hibaüzenetek (persze, ha a hibát még mindíg érzékeli, akkor megint előjön). Bocsi, ha esetleg hülyeséget ugattam bele, de nekem van egy ilyen tévhitem B)
Atommanó Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Lehet, hogy hülyeséget mondok, de nem lehet, hogy el kell felejtetni az ECU-val? Úgy hallottam, hogy ha áramtalanítod az autót (leveszed az akksi sarut) egy kb. negyed órára, akkor törlődnek a hibaüzenetek (persze, ha a hibát még mindíg érzékeli, akkor megint előjön). Bocsi, ha esetleg hülyeséget ugattam bele, de nekem van egy ilyen tévhitem :) Valóban, ha már nincs hiba akkor lehet érdemes törölni a hibakódot...viszont amig nincs meg a bibi, addig inkább orvosolni kéne a bajt..
Stefan Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Valóban, ha már nincs hiba akkor lehet érdemes törölni a hibakódot...viszont amig nincs meg a bibi, addig inkább orvosolni kéne a bajt.. Kérdés, hogy magától törlődik e a hibakód, ha megszűnt a hiba... Ha meg töröltük, de a hiba még mindíg fennáll, akkor úgyis megtalálja újból nem? Elég júzer vagyok a témában, úgyhogy csak egy ötlet.
B_Csaba Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Lehet, hogy hülyeséget mondok, de nem lehet, hogy el kell felejtetni az ECU-val? Úgy hallottam, hogy ha áramtalanítod az autót (leveszed az akksi sarut) egy kb. negyed órára, akkor törlődnek a hibaüzenetek (persze, ha a hibát még mindíg érzékeli, akkor megint előjön). Bocsi, ha esetleg hülyeséget ugattam bele, de nekem van egy ilyen tévhitem B) Leszedtem, és még is kiírja! :)
Atommanó Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Azért mert a hibe továbbra is fennáll..valahol el van az szakadva...
redline Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Esetleg meg lehet talán próbálni egy gyors pillangószelep tisztítást... Ok, este hozd az "ACME gyors pillangószelep tisztító kit"-et én meg viszem a kocsit :)
warwolf Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Ok, este hozd az "ACME gyors pillangószelep tisztító kit"-et én meg viszem a kocsit :) Egy ilyen poti bontva nem egy nagy összeg.Én az NE-re olyan 6-7e.-ért vettem, újonan.Még ha ez ident is volt.De műxik a mai napig..........
Demó Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Ok, este hozd az "ACME gyors pillangószelep tisztító kit"-et én meg viszem a kocsit :) Ha nem a pillangószelep akad föl, hanem a poti nem jó, akkor fölösleges pucolgatni. Ki kell mérni a potit, hogy mindkét végállást kapcsolja-e. De, ha gondolod, leszaladhatsz hozzám és én adok neked potit kölcsön, ami müködik is! :omg: Esetleg megpróbáltad már a csatiját rányomni, megmozgatni, pucolni, mert az se biztos, hogy a poti rossz. :o Kezdö XE-s koromban még elöfordult, hogy lehúzott lambdaszonda csatival mentem 20 km-t, mert a kedves haverok lehúzták. B) Aztán miaután 20km után se lett alapjáratom, gondoltam, hogy megnézem már, hogy mi lehet a baj. Akkor láttam, hogy a légtömegmérö csatija igaz rajta van, de nem kattant be. Gondolom azt hitték, hogy nem fogom észrevenni. :)
redline Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Kezdö XE-s koromban még elöfordult, hogy lehúzott lambdaszonda csatival mentem 20 km-t, mert a kedves haverok lehúzták. :) Aztán miaután 20km után se lett alapjáratom, gondoltam, hogy megnézem már, hogy mi lehet a baj. Akkor láttam, hogy a légtömegmérö csatija igaz rajta van, de nem kattant be. Gondolom azt hitték, hogy nem fogom észrevenni. :omg: Most lamdbaszonda vagy légtömegmérő? Figyelek ám B) :) :o
redline Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Esetleg megpróbáltad már a csatiját rányomni, megmozgatni, pucolni, mert az se biztos, hogy a poti rossz. B) ok jó ötlet, leviszem a porszívót....ha ez sem segít feladom és bontó lesz belőle :)
Albert Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 ok jó ötlet, leviszem a porszívót....ha ez sem segít feladom és bontó lesz belőle :) Én őket ismerem, nagyon olcsón dolgoznak, a Kadett GSi -men is segítettek
Albert Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 "Vas hulladék kategóriák: 1.Vegyes lemez 2.Ollózandó vegyes vashulladék 3.Adagolható 6 mm fölötti vastagságú (nehézvas) vashulladék 4.Adagolható 3-6 mm közötti vashulladék 5.Lángvágandó acélhulladékok: régi nehéz új nehéz 6.Forgács 7.Gyártásközi lemezhulladék 8.Gyártásközi nehéz vashulladék 9.Adagolható öntvény 10.Nem adagolható öntvény 11.Ónozott lemez 12.Gubanc"
Demó Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Most lamdbaszonda vagy légtömegmérő? Figyelek ám B) :) :omg: Légtömegméröre gondoltam! :)
mackosajt Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 "Vas hulladék kategóriák: 1.Vegyes lemez 2.Ollózandó vegyes vashulladék 3.Adagolható 6 mm fölötti vastagságú (nehézvas) vashulladék 4.Adagolható 3-6 mm közötti vashulladék 5.Lángvágandó acélhulladékok: régi nehéz új nehéz 6.Forgács 7.Gyártásközi lemezhulladék 8.Gyártásközi nehéz vashulladék 9.Adagolható öntvény 10.Nem adagolható öntvény 11.Ónozott lemez 12.Gubanc" 13. Casablaca fehér csapásmérő :)
redline Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 "Vas hulladék kategóriák: 12.Gubanc" mi a halál az a gubanc? :)
mackosajt Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 mi a halál az a gubanc? :) kerítésdrót, egyéb drótok+vasak úgy összegubancolódva, hogy ember nem szedi szét...
Recommended Posts