mackosajt Elküldve Július26, 2007 Elküldve Július26, 2007 de mindent a cél érdekében tesz. Mert nem bír egyhelyben megülni a seggén, és az OOOO-t is 14e km-rekre kezdi tervezni... :)
J0hnny Elküldve Július26, 2007 Elküldve Július26, 2007 Hát ha az enyim is így menne... :) B) Megiszunk két tálca sört,beülünk az OOOO-ba és produkálunk olyan hangorkánt bubuval,turbóval meg mindennel,hogy magadalá vizelsz! :)
Sörös Sanyi Elküldve Július26, 2007 Elküldve Július26, 2007 Megiszunk két tálca sört,beülünk az OOOO-ba és produkálunk olyan hangorkánt bubuval,turbóval meg mindennel,hogy magadalá vizelsz! :) A két tálca sör miatt... B)
B_Csaba Elküldve Július26, 2007 Elküldve Július26, 2007 Két szálas az a kábel, ami lemegy, a csatiban is látszik, ha szétszeded. Összekötöd a két szálat és már nem is fogja csinálni. Köszi szépen!!
MOR16V Elküldve Július26, 2007 Elküldve Július26, 2007 ez minimum egy sör a blitzen :) fejenként naponta :) na én is ilyesmire gondoltam B)
mélykék76 Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 ezt szerintem kicsit drágán árulják a M.Csabiék tudom mennyiért vették és a kocsi múltját is ismerem. No de ők tudják. Aszonta, hogy ez az ő kocsija : http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1024
Tom Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Aszonta, hogy ez az ő kocsija : http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1024 Hát ez nem ronda.
Tom Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Hiánypótló alkotás... Nem hiányozhat egyikünk polcáról sem... - Mit olvastál utoljára? - A kis punci könyvet! - Jé! Te is!? A teljesség jegyében... :) (kemény dolgok vannak...)
Atommanó Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Nem is akarom tudni, hogy ezeket hogy találtad... :)
B_Csaba Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Van pageres riasztóm 5db, 15 000Ft a sima és 18 000ft a motorindítós. Tud mindent ami csak kell. :) http://download.hwt.hu/hwt-img/userpic_0ac...76149d808d2.jpg Leírás: Leírás-1 Leírás-2 Leírás-3 Leírás-4 Leírás-5 Leírás-6 Leírás-7
redline Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 beteg a csapásmérő :) Az kiderült (hála géjesitominak) hogy a sárga lámpa valami pillangószelepes problémára utal (asszem 72-es hibakód?)....ma reggel munlába menet többször is fennakadt a fordulat 3000-4000 között és ott ugrált mintha rugdostam volna a gázpedált......ha üresben volt akkor sem esett vissza csak nagyon nagyon nehezen, ha meg sebességben volt akkor meg ment volna mint a mérgezett egér. Menthető vagy hívjam a bontót és kérdezzem meg mennyit adnak érte? B)
mélykék76 Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 ....hívjam a bontót és kérdezzem meg mennyit adnak érte? B).... Dinit inkább ne engedd a közelébe :)
opel16v Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Ha a 72-es kód az, akkor a "full load switch" hibát adja. Tehát azzal a mikrokapcsolóval lehet gond, ami full benyomott gázpedál állásnál ad jelet a komputernek. De szerintem akkor lehet hogy nem csak azzal lesz a gond, hanem a folytószelep potival is. Meg kell nézni, nem-e tört el, vagy az egyik csavarja nem-e hiányzik. Illetve lehet hogy elektromosan is bajos, úgyhogy elképzelhető hogy csere. Nem nagy költség, és nem is olyan iszonyat munka, szal nem kell ezért kötelet venni, és hurkot csinálni :)
Demó Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Ha a 72-es kód az, akkor a "full load switch" hibát adja. Tehát azzal a mikrokapcsolóval lehet gond, ami full benyomott gázpedál állásnál ad jelet a komputernek. De szerintem akkor lehet hogy nem csak azzal lesz a gond, hanem a folytószelep potival is. Meg kell nézni, nem-e tört el, vagy az egyik csavarja nem-e hiányzik. Illetve lehet hogy elektromosan is bajos, úgyhogy elképzelhető hogy csere. Nem nagy költség, és nem is olyan iszonyat munka, szal nem kell ezért kötelet venni, és hurkot csinálni :) Az XE-nél a folytószelep poti tulajdonképpen csak egy 3 állású kapcsoló. Van a középállás, ahol nem ad jelet. Van a minimum, amikor zárva van a pillangó és van a maximum, amikor teljesen nyitva van. Egyszerüen ki is lehet mérni egy multiméterrel. Alapállásban a középsö lábról nem szabad, hogy megszakadjon az egyik szélsöre, max. állásnál pedig a középsöröl a másik szélsöre.
Atommanó Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Jaja...Így van...nekem anno amikor a Dbilas fennt volt azért nem lett csúcsszupi a teljesítmény, mert a poti beállításaival szívtunk, nem tudtuk beállítani a padlógáz állást...ezért ilyen nem volt... :)
opel16v Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Jaja...Így van...nekem anno amikor a Dbilas fennt volt azért nem lett csúcsszupi a teljesítmény, mert a poti beállításaival szívtunk, nem tudtuk beállítani a padlógáz állást...ezért ilyen nem volt... :) Én is ezzel szívtam sokáig a versenyautón. Aztán csináltam hozzá egy elektronikát, amivel be tudtam lőni az alsó és felső értékeit B) Én győztem :) :omg:
bazs Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Meg kell nézni, nem-e tört el, vagy az egyik csavarja nem-e hiányzik. menj vissza az általánosba, bazz :)
Atommanó Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 ... bazz :) Ti mit szövegelsz...még a neved sem tudod leírni... B)
bazs Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Ti mit szövegelsz...még a neved sem tudod leírni... :) a lófa$zt nem a kisbetű meg olyan, mint nemecseknél volt B)
gsi.tamás Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Pont ezt mondtam a Redinek én is, hogy a pillangószelep potméter ill. kapcs lehet a baj. Bár fülre ha húztam a bovdent akkor kattant. Gondolom elektronikailag az nem jelent semmit ha kattan mert attól még lehet rossz. Meghát a hibakód magyarra fordítása is a pillangószelepre utal.
B_Csaba Elküldve Július27, 2007 Elküldve Július27, 2007 Ma összekötöttem a fékpofa vezetékeket a két első keréknél, de még mindig azt írja hogy bremsbelag, hátul is van érzékelő? :)
Recommended Posts