Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Csaba megvan a rádió meg a kód is, tudod hol melózok és tudod hol szoktam lenni csütörtök esténként úgyhogy innentől nálad a laszti.

István megnéztem a képeket amiket csináltál, nagyon szuperek. Látom rámentél a fless képekre, tök elfáradt a nyakam a forgatástól B)

Rendben, már csak meg kell vennem a bort :) priviben dobhatnál egy telefonszámot!

Link to comment
Megosztás:

Na szóval, lenne 2 gondom, kezdem az elsővel B)

Ma próbáltam először mosni a hátsóablakot, a saját mosójával, mire észbe kaptam az ajtóból folyt a víz, de nem jött a spriccelőjéből, szóval gondolom szét van csúszva a cső, de ugye ott van a szárny alatt középen, elkezdtem leszedni a szárnyat kétoldalt 3-3 darab csavar fogta, de az istennek nem akart megmozdulni a szárny, ezért nem is erőltettem, gondoltam inkább kérdezek mint összetörjek valamit, szóval hogy lehet ahhoz a priccelőhöz hozzáférni?? :)

A másik meg ma tettem föl a direktszűrőt, most nem tudom hogy ennek van-e valami köze hozzá, de ma a szentmihályi úton a pólusba mentem és 50-60-nál elkezdett rángatni 5.-ben, visszatettem 4-be és ott is, aztán kinyomtam a kuplungot és megfricskáltam a gázt :) és éreztem hogy torpan, nem az igazi, aztán úgy ahogy helyre állt, és ott araszolás közben 1-esben is rángatott egy picit, mint amikor nem kap üzemanyagot, és azt vettem észre hogy motorfék után ki a kuplung és beesik 500-ra az alapjárat, aztán beáll olyan 850-re de egy darabig beesik 500 körülire. szerintetek??

Link to comment
Megosztás:

Na szóval, lenne 2 gondom, kezdem az elsővel B)

Ma próbáltam először mosni a hátsóablakot, a saját mosójával, mire észbe kaptam az ajtóból folyt a víz, de nem jött a spriccelőjéből, szóval gondolom szét van csúszva a cső, de ugye ott van a szárny alatt középen, elkezdtem leszedni a szárnyat kétoldalt 3-3 darab csavar fogta, de az istennek nem akart megmozdulni a szárny, ezért nem is erőltettem, gondoltam inkább kérdezek mint összetörjek valamit, szóval hogy lehet ahhoz a priccelőhöz hozzáférni?? :)

Még a szárny külső részénél is van 2 műanyag takaró és alatta van 2 csavar,ezt is ki kell tekerni és lejön a szárny burkolata.

Link to comment
Megosztás:

A direktszűrőnél annyi a gond, hogy a motor mellől szívja a forró levegőt. Ezért megy szarabbul,

és ezért rángat... B) És attól hogy mert mondjuk egy csővel vagy terelőlemezzel rávezeted a

levegőt elölről, ne sok javulást várj. :)

Akkor azt javaslod hogy tegyem vissza a gyári szűrőt?

Link to comment
Megosztás:

Na szóval, lenne 2 gondom, kezdem az elsővel B)

Ma próbáltam először mosni a hátsóablakot, a saját mosójával, mire észbe kaptam az ajtóból folyt a víz, de nem jött a spriccelőjéből, szóval gondolom szét van csúszva a cső, de ugye ott van a szárny alatt középen, elkezdtem leszedni a szárnyat kétoldalt 3-3 darab csavar fogta, de az istennek nem akart megmozdulni a szárny, ezért nem is erőltettem, gondoltam inkább kérdezek mint összetörjek valamit, szóval hogy lehet ahhoz a priccelőhöz hozzáférni?? :)

A másik meg ma tettem föl a direktszűrőt, most nem tudom hogy ennek van-e valami köze hozzá, de ma a szentmihályi úton a pólusba mentem és 50-60-nál elkezdett rángatni 5.-ben, visszatettem 4-be és ott is, aztán kinyomtam a kuplungot és megfricskáltam a gázt :) és éreztem hogy torpan, nem az igazi, aztán úgy ahogy helyre állt, és ott araszolás közben 1-esben is rángatott egy picit, mint amikor nem kap üzemanyagot, és azt vettem észre hogy motorfék után ki a kuplung és beesik 500-ra az alapjárat, aztán beáll olyan 850-re de egy darabig beesik 500 körülire. szerintetek??

vedd ki a fenébe. Kár volt belerakni. :omg:

Link to comment
Megosztás:

Na szóval, lenne 2 gondom, kezdem az elsővel B)

Ma próbáltam először mosni a hátsóablakot, a saját mosójával, mire észbe kaptam az ajtóból folyt a víz, de nem jött a spriccelőjéből, szóval gondolom szét van csúszva a cső, de ugye ott van a szárny alatt középen, elkezdtem leszedni a szárnyat kétoldalt 3-3 darab csavar fogta, de az istennek nem akart megmozdulni a szárny, ezért nem is erőltettem, gondoltam inkább kérdezek mint összetörjek valamit, szóval hogy lehet ahhoz a priccelőhöz hozzáférni?? :)

én meg először azt mondom nyisd fel a csomiajtót, húzd ki a gumicsövet a jobb felső sarokban( abban fut a cső hátra). Nekem ott volt toldva és ott csúszott szét. Hátha nem kell mindjárt bontóst játszanod :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.