Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Na jóvan akkor megnyugodtam...

Akartam kérdezni... 98-99 fok körül voltam tegnap este... kicsit aggódtam...

ezekszerint ez így betudható a melegnek...

Kivételesen kinn voltam szigeten 11től de egy darab GSI-t nem láttam...

Volt egy fehér kombi kadett meg egy szürkés A corsa ami azért tartotta a színvonalat :)

Pedig én kint voltam, (olyan 12-ig) csak nem gyorsultam, sajnáltam abban a fulladt nagy melegben, na meg nem is megy úgy olyankor ahogy kéne.

Link to comment
Megosztás:

Hát most hogy mondod mintha tényleg kicsit melegebb lenne odakinnt mint télen. :)

Nem gondoltam amúgy hogy ez így hat a motorra ... azt hittem meg sem kottyan neki és kezdtem gyanakodni a ventillátoromra...

amúgy mintha tényleg picit lóerő szegény lenne ebben az időben...

Nem volt gyanús, hogy pöttyet meleg van ? B)
Link to comment
Megosztás:

Na jóvan akkor megnyugodtam...

Akartam kérdezni... 98-99 fok körül voltam tegnap este... kicsit aggódtam...

ezekszerint ez így betudható a melegnek...

Kivételesen kinn voltam szigeten 11től de egy darab GSI-t nem láttam...

Volt egy fehér kombi kadett meg egy szürkés A corsa ami azért tartotta a színvonalat :)

A fehér Kadett ha minden igaz, akkor az MV6-os volt, a Corsa meg, ha szürkés kékes volt, akkor C20NE.

Link to comment
Megosztás:

Na jóvan akkor megnyugodtam...

Akartam kérdezni... 98-99 fok körül voltam tegnap este... kicsit aggódtam...

ezekszerint ez így betudható a melegnek...

Kivételesen kinn voltam szigeten 11től de egy darab GSI-t nem láttam...

Volt egy fehér kombi kadett meg egy szürkés A corsa ami azért tartotta a színvonalat :)

Nekem is felszökött 98-99 fokra, de pedig elméletileg nem kéne, mivel 95foknál kapcsol a venti (kéne legalábbis).

Link to comment
Megosztás:

A mi gépeink hasonló gondokkal küzködnek ám...legalábbis az utóbbi hetekben olvasottak alapján...

Nos Demó, a Corsa 'ráhallásra' 2 literes volt, szépet ment és könnyű is lehetett, vagy valami teljesen nyitott rendszere lehetett vagy a leömlőnél véget is ért a kipuff :) A hangja meglehetősen egyedi volt B)

A kadett kár hogy kombi de szépet mentek a corsával.

Nekem is felszökött 98-99 fokra, de pedig elméletileg nem kéne, mivel 95foknál kapcsol a venti (kéne legalábbis).
Link to comment
Megosztás:

Nekem meg be lett aplikálva a G-astra 120as bosch generátor.

A tapasztalatok. Felfogatási pontos stimmeltek.

Tárcsa méret, illetve palásttól való távolság nem stimmelt.

Megoldás: szaki beszerzett egy univerzális tárcsát, ami az eredeti "távtartóval" pont jó távolságot adott ki.

A generátort szét kellett szedni..

ha már szét lett kapva, fel lettek szabályozva a csúszógyűrűk, bár épphogy meg voltak csak kopva. (szaki szerint sacc 70-80e km- lehetett a kocsiban)

a tekerceket kimosta, újra-- öö.. impregnálta?!..

palástokat felcsiszolta.. (fémtiszta lett.. jobb hőátadás.. és nem utsó sorban elég cééép látvány is)

2 csapágy ki lett cserélve..(kb 6e ft) nem voltak vészesek, de azért volt némi kotyogásuk, illetve a tárcsa felöli melegedett is, látszottak a nyomai a tengelyen

Generátor kétszer lett kiszedve, berakva.. elsőre azthitte jó lesz.. nem lett.. igy visszament a régi.. majd pénteken ki, és be a bosch(dupla munka)

+ univerzális tárcsa kb 5e ft.

Mindez cakli-pakli 21e forintomba kerűlt... (+15e a maga a generátor)

Most nincs sipolás, van töltés.. remélem sokáig jó lesz a genyarátor B)

Ami fura, hogy amikor leveszem a gyújtás(kocsi leállítás) szinte azonnal elkezd világítani a töltés lámpa.. egy sacc fél-1 másodpercre :)

Régen ilyen nem volt..

Link to comment
Megosztás:

Nekem meg be lett aplikálva a G-astra 120as bosch generátor.

A tapasztalatok. Felfogatási pontos stimmeltek.

Tárcsa méret, illetve palásttól való távolság nem stimmelt.

Megoldás: szaki beszerzett egy univerzális tárcsát, ami az eredeti "távtartóval" pont jó távolságot adott ki.

A generátort szét kellett szedni..

ha már szét lett kapva, fel lettek szabályozva a csúszógyűrűk, bár épphogy meg voltak csak kopva. (szaki szerint sacc 70-80e km- lehetett a kocsiban)

a tekerceket kimosta, újra-- öö.. impregnálta?!..

palástokat felcsiszolta.. (fémtiszta lett.. jobb hőátadás.. és nem utsó sorban elég cééép látvány is)

2 csapágy ki lett cserélve..(kb 6e ft) nem voltak vészesek, de azért volt némi kotyogásuk, illetve a tárcsa felöli melegedett is, látszottak a nyomai a tengelyen

Generátor kétszer lett kiszedve, berakva.. elsőre azthitte jó lesz.. nem lett.. igy visszament a régi.. majd pénteken ki, és be a bosch(dupla munka)

+ univerzális tárcsa kb 5e ft.

Mindez cakli-pakli 21e forintomba kerűlt... (+15e a maga a generátor)

Most nincs sipolás, van töltés.. remélem sokáig jó lesz a genyarátor :)

Ami fura, hogy amikor leveszem a gyújtás(kocsi leállítás) szinte azonnal elkezd világítani a töltés lámpa.. egy sacc fél-1 másodpercre :)

Régen ilyen nem volt..

Örülök hogy megoldódott a problémád akkor!! B)

Link to comment
Megosztás:

na hali emberek. Készült pár kép megint:

aut_m_k_sz_l_060_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

és akkor itt van még pár:

kép1

kép2

ki is dolgozik:)

és itt?:)

kép5

kép6

hát eddig ennyi, holnap folyt köv, ma megint baromi meleg van!

ja van mit alakítani még mert mint látjátok a nívópálca igencsak xar helyen van. Melegítés, áthajlítás a másik oldalra no és még vágni is kell ebelőle mert icipicit hosszú B) Osztott féltengely nem passzol már mert hiányzik a távolság amivel a moci beljebb került. No de majdcsak kibírja egy darabig a gyári GSI féltengely.

Link to comment
Megosztás:

na hali emberek. Készült pár kép megint:

http://kepfeltoltes.hu/070722/aut_m_k_sz_l...ltoltes.hu_.jpg

és akkor itt van még pár:

kép1

kép2

ki is dolgozik:)

és itt?:)

kép5

kép6

hát eddig ennyi, holnap folyt köv, ma megint baromi meleg van!

ja van mit alakítani még mert mint látjátok a nívópálca igencsak xar helyen van. Melegítés, áthajlítás a másik oldalra no és még vágni is kell ebelőle mert icipicit hosszú :) Osztott féltengely nem passzol már mert hiányzik a távolság amivel a moci beljebb került. No de majdcsak kibírja egy darabig a gyári GSI féltengely.

Hát ez nagyon jól néz ki, és gondolom brutálisan fog menni is B) Sok sikert a továbbiakhoz, és kitartást

Link to comment
Megosztás:

nemtudom miért melegszik jobban mindenkinek az autója...az enyém ugyanolyan mint 15 fokban.... :)

pedig volt laza gurulás, éjszaka nyúlszivű hondások zaklatása, délutáni forróságban 1.8t a4 alázás és mégsem melegszik jobban....viszont a fogyi lement 10.2-re B)

Link to comment
Megosztás:

Nekem meg 9-re ment le a fogyi ... bár ebben volt balcsi is... Igaz hogy haza fele álltam a pályán a dugóban egy gyenge másfél órát... baleset nuku csak egyszerűen ennyien mentünk haza... meg ugye a sok okos "belsősávban100almegyek"... nem volt ám meleg nagyon a full bőr és persze a klímában sincs gáz...

Én be sem indítom inkább 2 napja mert mire elérek asszonyig(2km) már a 100 fokot csiklandozza a mutató...

MOR !

Nem zsúfolt ám a motortér :)

Gratu a sashoz!

Link to comment
Megosztás:

nemtudom miért melegszik jobban mindenkinek az autója...az enyém ugyanolyan mint 15 fokban.... :)

pedig volt laza gurulás, éjszaka nyúlszivű hondások zaklatása, délutáni forróságban 1.8t a4 alázás és mégsem melegszik jobban....viszont a fogyi lement 10.2-re B)

Há mer a mélygarázsban hűs van! :)

A dízel GSi meg kevesebbet fogyaszt! :omg:

Link to comment
Megosztás:

Mor!

Kezd alakulni a vas!

Mikor megy rá a hengersoronkénti turbó, meg a kompresszor? B)

Amúgy lassan átírvatnád a nicked 24V-re :)

Na azért odáig nem fajul a dolog. Kompresszoe nem fog rákerülni mert elég gáz hangja lenne. Vonyítós masina nem jön be. Hallgasd meg a v6 kompresszort

vagy akár itt

Hát nagyon nem tetszik a hangja, de a teljesítmény az :). Turbón még agyalok, de előbb ennek kell így majd tökéletesen működnie. Idén már semmi extra, jövőre meg meglátjuk. Ha kapok egy jó árajánlatot havertól turbósításra akkor mejd eldől. Anno ígérte nekem hogy 3kilóból kész lenne. Hát... majd...

Link to comment
Megosztás:

Megjöttünk a friccektől, nagyon szuperül éreztük magunkat, 333db képet csináltam, itt lehet őket megnézni:

http://albert81.atw.hu/blitz

Még töltöm fel a zipet a végére, aztán kb egy óra múlva lesznek láthatóak a képek a feltöltési sebességet elnézve

Diny autója iszonyat jó, meg sem kottyant neki a 2*750km sztráda. Istváné meg hibátlanul szép, és igényes.

Nem fogyasztanak sokat sem, Drezdától egy tankkal jöttünk el az első MOL kútig.

A telcsimet meg elhagytam :)

Mor, nagyon szuperül áll a projekt, további sikereket és kitartást!

Link to comment
Megosztás:

Megjöttünk a friccektől, nagyon szuperül éreztük magunkat, 333db képet csináltam, itt lehet őket megnézni:

http://albert81.atw.hu/blitz

Még töltöm fel a zipet a végére, aztán kb egy óra múlva lesznek láthatóak a képek a feltöltési sebességet elnézve

Diny autója iszonyat jó, meg sem kottyant neki a 2*750km sztráda. Istváné meg hibátlanul szép, és igényes.

Nem fogyasztanak sokat sem, Drezdától egy tankkal jöttünk el az első MOL kútig.

A telcsimet meg elhagytam B)

Mor, nagyon szuperül áll a projekt, további sikereket és kitartást!

Igen tényleg elég jó a 7.7es fogyi,annak ellenére hogy kicsit jobban nyomtuk mint ahogy szoktuk.

Telefonodat nem találtam a kocsiban. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.