Laci4 Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 Nem titok hogy hol lakom és mi a számom, Faludi ut 6/a 8e 25 számom 0630 530-3809 nincs magnó a kocsimban! De nem az akksim kell? :rolleyes: Dede.. csak a gyári magnóknak van kódja.. ha be van kapcsolva ezen funkció, akkusaru levétele után kéri a kódot.. addig nem hajlandó müködni.. ;) csak ezért kérdeztem. nem akartam, akarok kitólni veled! <_< No meg állítólag a motorvezérlő is újratanúl pár dolgot, amitől az első pár km-eren kicsit furábban viselkedhet az autó.. (én még sose tapasztaltam) Nah akkor sztem nemsokára hivlak.. és megbeszéljük.. meddig érsz rá?
Tom Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 No meg állítólag a motorvezérlő is újratanúl pár dolgot, amitől az első pár km-eren kicsit furábban viselkedhet az autó.. (én még sose tapasztaltam) Nah akkor sztem nemsokára hivlak.. és megbeszéljük.. meddig érsz rá? Az csak a referenciaértékeket felejti el és az első pár km alatt tölti fel újra a táblákat. Asszem...
Laci4 Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 Az csak a referenciaértékeket felejti el és az első pár km alatt tölti fel újra a táblákat. Asszem... Jaja.. valami ilyesmi.. pár az adott motorhoz tartozó értékeket.. valami ilyesmi... :rolleyes:
B_Csaba Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 Dede.. csak a gyári magnóknak van kódja.. ha be van kapcsolva ezen funkció, akkusaru levétele után kéri a kódot.. addig nem hajlandó müködni.. <_< csak ezért kérdeztem. nem akartam, akarok kitólni veled! :rolleyes: No meg állítólag a motorvezérlő is újratanúl pár dolgot, amitől az első pár km-eren kicsit furábban viselkedhet az autó.. (én még sose tapasztaltam) Nah akkor sztem nemsokára hivlak.. és megbeszéljük.. meddig érsz rá? Én tapasztaltam, például az ablakemelő hiába nyomtam a gombot kis ideig és tovább nem ment le magától és fel sem, 2 nap után érdekes módon megjavult az első nap a jobboldali a második nap a bal, én sem akartam hinni a tesómnak de mos tmár elhiszem hogy kell 1-2 nap mire betanul újra egyébként megbeszélhetjük a barátom műhelyénél is a talit, jössz a váci úton újpest felé, elhagyod az Árpád utat és a következő utca jobbra le ott már ki is sorolhatsz, és mikor befordultál jobbra 50 méter múlva balra be ott egy nagy vaskapu egy gyártelep és a 64 műhely az ott van szemben, de a portás megmondja, fogja úgy is kérdezni, hova mész.
Laci4 Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 Én tapasztaltam, például az ablakemelő hiába nyomtam a gombot kis ideig és tovább nem ment le magától és fel sem, 2 nap után érdekes módon megjavult az első nap a jobboldali a második nap a bal, én sem akartam hinni a tesómnak de mos tmár elhiszem hogy kell 1-2 nap mire betanul újra egyébként megbeszélhetjük a barátom műhelyénél is a talit, jössz a váci úton újpest felé, elhagyod az Árpád utat és a következő utca jobbra le ott már ki is sorolhatsz, és mikor befordultál jobbra 50 méter múlva balra be ott egy nagy vaskapu egy gyártelep és a 64 műhely az ott van szemben, de a portás megmondja, fogja úgy is kérdezni, hova mész. Nah lebeszéltük telcsin. Ez amit irtál, ez is normális.. el is felejtettem.. volt már szó róla... A lényeg, meg kell tanítani.. majd megmutatom.. akku után nyomni amig teljesen fel, vagy le ér, és amikor elért a végpontra, tovább nyomva kell tartani egy pár másodpercig a gombot.Ha halk helyen vagy, hallani is ahogy kattan egy relé.. Aztán uezt. a másik irányba, és lőn csoda.. :rolleyes:
Laci4 Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 Nyah.. megvolt a tali.. sajna azzal az akksival is van némi hangja valszeg a generátornak.. Viszont tény, hogy enyémmel a 14 voltot alulról nyaldosta csak a töltés, az övével meg bőven fölötte... Az akkumra meg terhelve asszondta egy akkus, hogy eléggé leesik a fesz, öreg akksi már..(3.5éves minimum..) szal asszem mindenféleképpen nézek egy akksit, aztán meg lehet beszerkesztem a G-astra Bosch generátorát.. ránézésre kompatibilis... Valakinek nincs akkura kedvezménye, okossága valahol? Szeretnék megint 74Ah-sat,mert eddig is az volt... sztem. és ha gáz van, volt, jól jött a plusz kakao..(no töltés esetén pl) Jah.. és köszönöm Csabának a segítséget!
B_Csaba Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 Jah.. és köszönöm Csabának a segítséget! Nincs mit, de képzeld, mikor eljöttél rá 10 percre jöttem én is és az Árpád úton megállt a kinyomó csapágyam, volt hangja eddig is de most meg is állt :rolleyes: 2-3 napig tuti pihen a vas :S Valaki esetleg meg tudná mondani hogy ha lehúzom a váltót a kuplung tárcsát tuti ki lehet így cserélni, de a kinyomó csapágy is kifér??? mert ugye az egy hüvelyen van kérdés az hogy bent a kocsiban lehet-e kinyomó csapágyat cserélni?? Nagyon jó lenne ha valaki ezt meg tudja válaszolni!
Demó Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 Nincs mit, de képzeld, mikor eljöttél rá 10 percre jöttem én is és az Árpád úton megállt a kinyomó csapágyam, volt hangja eddig is de most meg is állt :rolleyes: 2-3 napig tuti pihen a vas :S Valaki esetleg meg tudná mondani hogy ha lehúzom a váltót a kuplung tárcsát tuti ki lehet így cserélni, de a kinyomó csapágy is kifér??? mert ugye az egy hüvelyen van kérdés az hogy bent a kocsiban lehet-e kinyomó csapágyat cserélni?? Nagyon jó lenne ha valaki ezt meg tudja válaszolni! Az a kérdés, hogy F18-ad, vagy F20-ad van. F18-nál le kell húzni a váltót a blokkról, F20 nál egynem lehet hagyni. Tehát az F20-nál lefelé ki lehet szedni a szerkezetet és a tárcsát is összeszerelt állapotban, csak egy olyan szerelöt kell keresned, akinek van spec szerszáma hozzá. Így elég hamar és egyszerüen meg lehet oldani a kupplung és a kinyomócsapágycserét is.
Laci4 Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 Azért vannakám árak... Én 74Ah-s Varta Blue Dynamic-ot szoktam haveroknak 15e körül szerezni... Boschot meg még olcsóbban... :rolleyes: Én havernak számítok? <_< és tudnál szerezni? A gari is él rá ennyiért, vagy az felejtős. Milyen gyorsan tudsz ilyet intézni, illetve jár valaki közülletek mostanság pöst felé?
Demó Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 Én havernak számítok? :rolleyes: és tudnál szerezni? A gari is él rá ennyiért, vagy az felejtős. Milyen gyorsan tudsz ilyet intézni, illetve jár valaki közülletek mostanság pöst felé? Tegnap néztem árakat 55-ös akksikra: -Varta (fehér házas) 8750,- (számla nélkül garival) -Varta Blue Dynamic 11500,- (számlával és garival) -Perion 9200,- (számlával és garival) Ha nagyobb érdekel, akkor annak is utánanézhetek.
Laci4 Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 Tegnap néztem árakat 55-ös akksikra: -Varta (fehér házas) 8750,- (számla nélkül garival) -Varta Blue Dynamic 11500,- (számlával és garival) -Perion 9200,- (számlával és garival) Ha nagyobb érdekel, akkor annak is utánanézhetek. Jaja.. 74est szeretnék.. valszeg a mostani is az volt.. szeretem a tartalékot.. Ha nem nagy fáradtság, nézd már meg nekem pliiiiz.. előre is köszi.. (jah..számla nem érdekel, ha gari van az viszont jó.. ) Szeretném kicserélni, hogy ha felrakom a másik generátort,(remélem fog menni házilag is, nem tünik nagy kunsztnak), nehogy azt is galyra vágja.. bár a 120A-res Bosch csöppet izmosabbnak tünik, mint ami benne van 100as Delphi... Nah.. húzok melózni.. mindenkinek jóóóestét..
B_Csaba Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 Az a kérdés, hogy F18-ad, vagy F20-ad van. F18-nál le kell húzni a váltót a blokkról, F20 nál egynem lehet hagyni. Tehát az F20-nál lefelé ki lehet szedni a szerkezetet és a tárcsát is összeszerelt állapotban, csak egy olyan szerelöt kell keresned, akinek van spec szerszáma hozzá. Így elég hamar és egyszerüen meg lehet oldani a kupplung és a kinyomócsapágycserét is. F20-am van, hát akkor kicsit örülök hogy nem kell egy egész napot szívni a váltó le és felrakásával, Köszi szépen! :rolleyes:
Tom Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 F20-am van, hát akkor kicsit örülök hogy nem kell egy egész napot szívni a váltó le és felrakásával, Köszi szépen! <_< Csergőben olcsón találsz kinyomócsapágyat szerintem. :rolleyes:
B_Csaba Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 Csergőben olcsón találsz kinyomócsapágyat szerintem. :rolleyes: Oké, vagy az unixba, ha valakinek van kedve holnap jönni szerelni, vagy csak eltölteni az időt, és közben némi eszmecsere ;) velem az szóljon :D Laci4? te már tudod hová kell jönni <_<
B_Csaba Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 Szóval honnan tudom meg a legkönnyebben hogy koszi hengerfejem van vagy opel fejlesztésű?
stitchie16v Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 nembiztos hogy jó topikba írok, de szükségem lenne egy kis segítségre c20xe,93' dis . : Ha sebességbe raktam és nyomom a gázt 'valami' 'valahol' csörög a motornál. Amit észrevettem, hogy 1.-5.sebességben csinálja, fordulatszám tartománytól függetlenül viszont ha üresben adok neki gázt akkor nem csörög. Váltóra gyanakszom,de nem vagyok benne biztos. van egy másik szál mégpedig az hogy 95ös benya van a gépben és sokan azt javasolták h 98ast tegyek bele, akkor nem csörög. ezt majd köv tanknál kipróbálom. Addig viszont érdekelne h valaki találkozott e hasonlóval?
B_Csaba Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 nembiztos hogy jó topikba írok, de szükségem lenne egy kis segítségre c20xe,93' dis . : Ha sebességbe raktam és nyomom a gázt 'valami' 'valahol' csörög a motornál. Amit észrevettem, hogy 1.-5.sebességben csinálja, fordulatszám tartománytól függetlenül viszont ha üresben adok neki gázt akkor nem csörög. Váltóra gyanakszom,de nem vagyok benne biztos. van egy másik szál mégpedig az hogy 95ös benya van a gépben és sokan azt javasolták h 98ast tegyek bele, akkor nem csörög. ezt majd köv tanknál kipróbálom. Addig viszont érdekelne h valaki találkozott e hasonlóval? Annak semmi köze hozzá, mármint a benzinnek, neked is kopogásérzékelőd van, nem az lesz ott a baj, hanem a váltónál valami, vagy a kinyomó csapágy. De ha pesti vagy akkor hívj fel holnap és eljösz hozzánk a műhelybe és megsasoljuk, ott leszünk mert csinálom én is a kinyomócsapágycserét.
stitchie16v Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 Annak semmi köze hozzá, mármint a benzinnek, neked is kopogásérzékelőd van, nem az lesz ott a baj, hanem a váltónál valami, vagy a kinyomó csapágy. De ha pesti vagy akkor hívj fel holnap és eljösz hozzánk a műhelybe és megsasoljuk, ott leszünk mert csinálom én is a kinyomócsapágycserét. oki, holnap csörgök. én olyan 3-4 fele leszek pesten. debrecenben van délelőtt dolgom :rolleyes: neked akkor jó?
Tom Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 Szóval honnan tudom meg a legkönnyebben hogy koszi hengerfejem van vagy opel fejlesztésű? Látom nem olvasod a GSi oldalt... :rolleyes: <_< KLIKK
B_Csaba Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 Látom nem olvasod a GSi oldalt... :rolleyes: :D KLIKK Bocsi, még nagyon kispályás vagyok itt, de tanulok mindig valamit! <_< Szóval nem koszi a hengerfejem :S ;)
B_Csaba Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 oki, holnap csörgök. én olyan 3-4 fele leszek pesten. debrecenben van délelőtt dolgom :rolleyes: neked akkor jó? Nem tudom előre, de hívj bátran és megoldjuk!!
B_Csaba Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 Valaki nem tud esetleg egy vezérlési ábrát a mocimról? Mikor és hány foknál nyitnak a szelepek stb... köszönet előre is!
mélykék76 Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 Valaki nem tud esetleg egy vezérlési ábrát a mocimról? Mikor és hány foknál nyitnak a szelepek stb... köszönet előre is! Ennyire nem kellene szétszedned azt a kocsit :rolleyes:
Atommanó Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 Hát ennyi volt a GSI Turbó....elkelt... Amennyi bosszúságot szerzett, annyi élményt is okozott... Nem bántam meg, hogy így alakult, de azért sajnálom, hogy nincs nálam többé... Pár kép, és 1 perces néma csend... <_< És nem ér bele...legyen ez a végszó... :rolleyes:
Rattesid Dénes Elküldve Július10, 2007 Elküldve Július10, 2007 Dini!!! Keresnek! <_< Jaja :rolleyes: Nekem van ilyen burkolat.
Recommended Posts